21 stycznia 2012

Licytacja Nagłówka (#3)

Niestety... nie doczekałam się kupna Grafiki od CherrySmile. Dodatkowo dostało mi się, że jestem nieuczciwa, bo biorę 'kasę' za Rysowanie... Ehh... Przyszłej nabywczyni przypomniało się także, że Me-Doll się jej nie podoba (Szkoda tylko, że wtedy kiedy prosiłam o uwagi na ten temat, wszystko było super), aczkolwiek cieszę się, że w końcu mogę zakończyć tę sprawę.
Strasznie było mi niemiło, że zostałam tak potraktowana... 

Cóż, więc... pozostaje mi tylko zlicytowanie Nagłówka ;)
Cena wywoławcza to zaledwie 40Sd ;) Kiedy cena mnie zadowoli licytacja będzie zakończona.

(kliknij aby powiększyć)
(Do Grafiki jest już zrobione tło)




Edit:
Nagłówek kupuje Bysia2912 za 45Sd ;)
Oto wersja dla jej bloga:


Co do tła nie jestem do końca przekonana czy będzie pasowało.
 Jeśli nie - mogę poprawić.


12 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się :)

    A czemu są aż dwa napisy by K.AT.I.E.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się poplątało (znowuuu) ;) Poprawię, ...i dzięki ;)

      Usuń
  2. Ode mnie też kiedyś zamawiała. Ciekawi mnie czy jeśli Tobie nie zapłaciła to czy i ja skończę takowym losem 0.o Niemniej jednak nagłówek ładny tylko zdaje mi się jak tak teraz patrzę na pełny rozmiar, że drzwi raczej chyba powinny dotykać podłogi (?) Przynajmniej jak zjeździłam parę domów i mój w to wliczam to zawsze takowo było. A ty się tak nie dołuj Migo Migo :P Nagłówek jaki zrobiłaś jest przynajmniej uniwersalny... ja mogę mieć na barkach świąteczny :) Życzę, żeby ktoś go zlicytował.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, już teraz wiem, od kogo ewentualnie zamówienia nie brać ;)
    Trafił Ci się najgorszy typ klienta, jaki tylko może być

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah... to było moje pierwsze zamówienie i faktycznie zaczęłam się zastanawiać czy ten 'zawód' jest na moje siły.

      Dziękuję w takim razie za pocieszenie ^^.

      Usuń
  4. mogłabyś mi powiedzieć jaki nick jest dollki z nagłówka ?

    sweetxp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CherrySmile. co prawda nie odpowiedziała Ci Migonetta ale ja mogę ;P

      Usuń
    2. Agusiu kochana... Ty tu jeż jesteś (nieoficjalną) właścicielką bloga ;) Tak się zastanawiam co ja bym bez Ciebie zrobiła. ^^

      Usuń
    3. Migonetta jakoś byś to pociągnęła bez krytycznie mistyfistycznej Jagny :D

      Usuń
    4. Eeee... nie byłoby szans -,-

      Usuń
  5. Tylko proszę nie zrażaj się niestety zawsze trafią sie jakieś ananasy,
    tylko niepotrzebne nerwy, oby jak najmniej takich!

    OdpowiedzUsuń