28 kwietnia 2013

Drugi etap! - zadanie

Namnożyło się ostatnimi czasy konkursów organizowanych przez grafików, może to i dobrze, szansa dla początkujących na wybicie się. Długo myślałam co nietypowego mogę Wam zadać na drugi etap i stwierdziłam że...



Zadaniem nr 2. będzie wykonanie grafiki bez żadnej pomocy ze strony zdjęć czy póz z jakichkolwiek innych źródeł. Chciałabym aby postać 'trzymała' kartkę z jakiś ciekawym cytatem, jego temat dowolny.

Ponieważ sporo osób przeszło, stwierdziłam, że mogę nieco utrudnić Wam życie, stąd właśnie nieco dziwniejszy temat i pamiętajcie nie wolno (!) używać zdjęć. Skąd pomysł na cytat? Nie wiem, ale to sprawi, że grafika nabierze wyrazu nie tylko estetycznego, język cytatu dowolny, przekaz również. Kombinujcie, macie pole do popisu.


Jeśli mogę coś poradzić, to zacznijcie od wykonania szkicu postaci, poprawiajcie, mażcie rysujcie, a gdy stwierdzicie, że lalka ma taką formę jak powinna mieć dopiero zaczynajcie pracować standardowo.

Oceny będą takie jak poprzednio, postaram się jednak je wydłużyć. Na oddawanie prac macie czas do
7 maja. Proszę o podpisanie grafiki nickiem ze Stardoll i napis: MKonkurs


Ostatnie pytanie. Czy temat odpowiada? 
Migonetta.

27 kwietnia 2013

Wyniki I etapu

Bardzo się cieszę, że aż tyle osób zechciało wziąć udział! Nie spodziewałam się tego. Udział wzięło wielu początkujących grafików i to mnie cieszy było wiele fajnych prac i każdy starał się jak potrafił. Co do nagród początkowo zastanawiałam się nad ubraniami, jednak po namyśle postanowiłam wybrać Sd/Sm jak tam sobie kto woli.
*Oznaczenia:
HR (hair -włosy) FA (face -twarz) HA (hand - ręka) JAC (jacket - kurtka) BN (dodatki) + (inne)
Oceny w skali od 1 do 6.
Dla pewności polecam ponowne przeliczenie punktów. 

Za najlepszą pracę uznałam grafikę w wykonaniu....
 SOLIEN
 <br/><a href="http://images.tinypic.pl/i/00370/o9lsjg5dpedu.png" target="_blank">Zobacz oryginalne zdjęcie</a>
Gratuluję! Zgłoś się po odbiór  swojej zasłużonej nagrody do mojego apartamentu. A wygrałaś 50sd. Twoja praca mnie urzekła. Nie tylko kreatywne podejście do tematu, wręcz idealne wykonanie, pozazdrościć talentu :) Oto link do bloga z grafiką: http://mostgraphic.blogspot.com Jednak aby nie było tak cukierkowo przyczepię się do cieniowania sweterka/bluzki, sądzę, że stać Cię na więcej.
HR 6, FC 6, HN 5, JAC 3, BN 5 + jednolite tło, bardzo duża kreatywność
25/30

 A oto wyróżnienia (nagrody w wysokości 200sm)
Wyróżnienie dla:
 Natalia171
 http://haha-bum.blogspot.com
 
Bardzo dobre wykonanie, dobrze dopasowany kolorystycznie. Nie jestem jednak do końca przekonana co do włosów, mimo tego dokładność wykonania całej pracy przyciąga uwagę, gratuluję!
HR 4, FC 3, HN 5, JAC 4, BN 4 + jednolite tło, średnia kreatywność
 20/30

Wyróżnienie dla:
 http://1.bp.blogspot.com/-w5iy-c29yvo/UXAibEhV7VI/AAAAAAAABeY/EnneY2LaNcA/s1600/hm-spring-2013.png
Myślę, że z wszystkich nadesłanych prac narysowałaś najlepszą dłoń. Cieniowanie kurtki nie jest idealne, ale ujdzie w granicach dobrego. Torebka jest arcydziełem i te ćwieki.... super. uzyskałaś bardzo dobry efekt ogólny, a Twoja praca przyciąga uwagę.
 HR 4, FC 3, HN 6, JAC 4, BN 6+ bardzo dobre tło, duża kreatywność
23/30
 ________________________________________
Teraz umieszczę resztę prace które przechodzą do następnego etapu:
Kolejność zgodna z kolejnością oddawania prac, nie ocenami.
http://3.bp.blogspot.com/-thpSDQUnG0k/UWGlblqaIEI/AAAAAAAABJ4/BiJjQcZoY0k/s1600/migo.png
Czeka Cię jeszcze wiele pracy, myślę, że powinnaś popracować nad cieniowaniem, spróbuj poszukać w internecie tutoriali aby sobie w tym pomóc. Postawiłaś na fiolety, Twoja praca nie jest idealna, ale może w następnym etapie pójdzie Ci lepiej.
HA 2, FC 2, HN 2 ,JAC 3, BN 1 + brak tła, mało inwencji twórczej
10/30

 .Gruu69.
 Czeka Cię jeszcze dużo pracy, powinnaś przeze wszystkim doskonalić rysowanie twarzy, jeśli chcesz je lepiej wykonywać. Nie jestem pewna, czy kurtka jest Twoim rysunkiem czy efektem filtru. Wyszła Ci bardzo dobra torebka :]
HR 2, FC 3, HN 2, JAC 2,  BN 2 + własne tło, mała inwencja twórcza
11/30

Kawa007
http://mademoiselle-graphics.blogspot.com

 Jedna z lepszych grafik, śliczne włosy, pasująca twarz, bardzo dobra kurtka, torebka również, jednak cieniowanie ciała mocno psuje efekt.
HR 5, FC 3, HN 2, JAC 5, BN 4 + brak tła, średnia kreatywność
 19/30
 
Wampirkas

Przed Tobą mnóstwo pracy, niestety nie jest to specjalnie dobra praca, szkoda, że nie poświęciłaś więcej czasu na cieniowanie, bo cieni nie ma tu praktycznie wcale
HR1 , FC 2, HN 1, JAC 1, BN 1 + brak tła, brak pomysłowości
6/30

MissRihanna1902
 http://grafikamissrihanna1902.blogspot.com/
http://3.bp.blogspot.com/-eKPv22m6Vjs/UWRobz41s9I/AAAAAAAAAVs/mJ3PpqhHkPo/s1600/mkonkurs.png
 Rysowałaś twarz samodzielnie, praca nie jest idealna ale i nie najgorsza. Próbujesz cieniować, to widać. Fajna torebka :)
 HR 4, FC 4, HN 3, JAC 4, BN 2 + własne tło, średnia kreatywność
17/30

MeLolitka
http://imageshack.us/scaled/landing/195/mopsk.png
 Jeszcze nie jesteś mistrzem, ale podobają mi się cienie, dokładnie takie jakie ja wykonywałam zaczynając przygodę z grafiką, popracuj nad ich rozmieszczeniem i tym, że nie wszystkie są identyczne, a będzie jeszcze lepiej.
HR 2, FC 3, HN 3, JAC 3, BN 3 +  dobre tło, nicka kreatywność
14/30

...TENTURI...
 http://igorgraficzy.blogspot.com

 Jedna z najlepszych prac, dobre wykonane, włosy jednak są mankamentem, pracuj dalej!
 HR 4, FC 3, HN 5, JAC 5, BN 4 + genialne tło, średnia pomysłowość
21/30

Nati_avril11

Bardzo fajna grafika, faktycznie policzki nieco odbiegają od rzeczywistości, ale bywały gorsze prace, niestety zawaliłaś trochę rysunek dłoni.
HR 4, FC 4, HN 2, JAC 2, BN 3 + brak tła, brak pomysłowości
15/30

Szkodnik2248
http://grafika-by-szkodnik2248.blogspot.com

 Jeszcze długa droga przed Tobą, szczególnie twarz mnie nie zadowala, ale kurtka i torebka nie są złe.
 HR 2, FC 2, HN 2, JAC 4, BN 2 + własne tło, brak inwencji twórczej
  12/30

 Denger13
 http://grafika-denger.blogspot.com

Twarz wygląda tu bardzo dobrze, kurta również fajna, kolorystycznie ciekawie, włosy mogłyby być bardziej dopracowane.
 HR 2, FC 3, HN 3, JAC 4, BN 4 + własne tło, śr. kreatywność pracy
16/30

 Dominika25012001 | PoshGoldDomini9
http://tacy-my-jestesmy.blogspot.com/
 http://2.bp.blogspot.com/-Ps_vbE71yOY/UXGcq4eRmDI/AAAAAAAAAvs/wX-0lkO7hhI/s1600/konkurs.png
 Podoba mi się kolorystyka ale cieniowanie u Ciebie totalnie leży. Myślę, że główną tego przyczyną są strasznie kanciaste zaznaczenia widoczne także we włosach.
 HR 2, FC 2, HN 2, JAC 2, BN 2 + bardzo dobre tło, niska inwencja twórcza
10/30

 Wiciulka1998

 Wyszło ciekawie, kurtka z paskami, co prawda twarz stardoll'owa ale nie jest źle, włosy dobrze pasują. Myślę, że coś z ciebie będzie jeśli popracujesz nad jakością cieni.
 HR 5, FC 3, HN 4, JAC 4, BN 4 + bardzo dobre tło, umiarkowana inwencja twórcza
20/30

 1sylvia2
 http://podobno-grafika.blogspot.com/

 Bardzo fajna praca! Uważam, że nieco zawaliła grzywka, i wykonanie niektórych elementów twarzy, ale stojąc kilka kroków od monitora Twoja praca daje dobry efekt.
 HR 2, FC 4, HN 3, JAC 2, BN 3 +brak tła, średnia kreatywność
14/30

 PunkNatasza
http://punknatasza-graphics.blogspot.com
 
Twarz wyszła naprawdę ciekawie :p  Próbowałaś swoich sił i to jest ważne. Bardzo fajna torebka, jakieś próby cieniowania kurtki również są.
 HR 3, FC 3, HN 2, JAC 2, BN 2 + jednolite tło, niska inwencja twórcza
12/30

 Lesta.
http://julkasplace.blogspot.com

 Oj dużo jeszcze pracy przed tobą... ale jeśli będziesz pilnie się uczyć to do czegoś dojdziesz. Widzę, że próbowałaś zmienić formę ręki, narysowałaś również inne włosy, rysowana twarz.
 HR 3, FC 3, HN 2, JAC 1, BN 2 + jednolite tło, średnia kreatywność
11/30

 Paula450
http://paula450.blogspot.com/
 http://4.bp.blogspot.com/-eqFQjqlOmgc/UXRQS34IlYI/AAAAAAAAAjo/xQoxNvOyTbo/s1600/mkonkurs.png
 Nie do końca przekonują mnie ręce, ale jako jedyna zmieniłaś formę bluzki i to dobrze. Bardzo fajna kolorystyka, pomysł na włosy własny, jest naprawdę spoko, pracuj dalej.
 HR 4, FC3 , HN 3, JAC 5, BN 3 + bardzo dobre tło, średnia kreatywność
18/30

Asia01
 http://asia01graphics.blogspot.com
 
 Lubię Twój autograf w rogu, bardzo fajna kurtka oraz dłoń. Włosy również dobrze współgrają z karnacją lalki. Postanowiłaś sama rysować twarz i to jest +
  HR 5, FC 3, HN 5, JAC 4, BN 3 +brak tła, mała kreatywność
20/30

 Madi-1234
 http://img543.imageshack.us/img543/759/migo.png
Bardzo podoba mi się czerwona kurtka, dłoń również fajnie wyszła. Myślę jednak że przez zastosowanie tylko dwóch kolorów praca jest ciężka, przydałby się może jakiś srebrny element.
HR 4, FC 3, HN 4, JAC 5, BN 3 + brak tła, umiarkowana pomysłowość
19/30

Mangunmeetan
http://mangunmeetansgraphics.blogspot.com/
http://4.bp.blogspot.com/-sSQGdqhD5Ls/UXZeURT_0LI/AAAAAAAAApI/k5rNZL-wA1c/s1600/hm-spring-2013.jpg
Your graphic is very good. I like it :) Congratulations!
HR 5, FC 3, HN 4, JAC 6, BN 4  
 22/30
_____________________ 
Jak powiedziałam u mnie nie ma tak, że koniecznie ktoś musi w każdym etapie odpaść, dlatego postanowiłam 'wyrzucić' jedynie te osoby które nie wykonały rysunku tylko przerobili zdjęcie. Kochani ja już zbyt wiele widziałam, no po prostu to zawsze widać, kiedy tekstura zdjęcia jest taka sama na grafice. W takim konkursie jak mój to jest uważane jako oszustwo, choć być może również nieco z mojej winy - nie napisałam że nie można podstawić zdjęcia jako grafikę, ale wiedzcie że było to tylko spowodowane tym,  że nie mieściło mi się w głowie, że taka sytuacja będzie miała miejsce. Jeśli jednak osoby którym takowy czyn zarzuciłam uważają się niesprawiedliwie skrzywdzone, GG widnieje po Waszej prawej, sprawa zostanie wyjaśniona, osoby te przeproszone, to chyba najsprawiedliwsze rozwiązanie.

Osobami których postanowiłam nie przepuścić do następnego etapu z wyżej opisanego powodu to:
Madziucha1232

Klaudialigenza


CrazyMiley8
__________________________________________________
Dziękuję za uwagę, post z zadaniem już się pisze, pojawi się w najbliższym tygodniu. O matko.. ale się napracowałam. Liczę na nagrodzenie mojej pracy komentarzami :)
Czy pierwszy etap uważacie za udany?

25 kwietnia 2013

Dla Koralina2346




Realizacja pierwszego zamówienia z obecnej kolejki. Przepraszam, że wyników konkursu nadal nie ma ale wszystko jest w trakcie realizacji. Po prostu zgłoszeń jest strasznie dużo,  a przecież obiecywałam rozpisywać każdy element, no... powiem, że jeszcze dość sporo zostało. Dodatkowo w tym tygodniu pisałam testy gimnazjalne, większość czasu wolnego spędzając na powtórkach.


 (edit) Tło bloga:



Wykorzystałam stare już tło, jednak w innej wersji kolorystycznej. Jestem ogólnie zadowolona. Pani na zdjęciu miała strasznie 'umięśnione' dłonie, nie chciało mi się z nimi bawić i są takie jakie widzicie. Podoba mi się cieniowanie bluzki oraz torebka której poświęciłam naprawdę sporo czasu. I twarz z wyjątkowo delikatnym makijażem, zauważyliście?

Idę, nie wiem jak u Was, ale w Rzeszowie jest  boska pogoda, zamierzam świętować :]







18 kwietnia 2013

OTWARTA kolejka!


Kolejka otwarta, co znaczy, że można zamawiać swobodnie :) Po więcej informacji proszę sięgać do zakładek: 'Kolejka' oraz 'Cennik' 
Jestem bezrobotna więc czekam.




Pragnę również zaznaczyć że termin oddawania prac w moim konkursie przedłużam do 23 kwietnia (wtorek) jednak max. do godz 12:00, ponieważ gdzieś w godzinach popołudniowych możecie spodziewać się wyników.


Aby nie było tak całkiem pusto dołączam stare (ok. listopad) zabawy z digitalem:






9 kwietnia 2013

Wygrana i poprawki dla SiM

248 głosów! Dziękuję stardoll'owicze!


Dziękuję za 'wygranie mnie' na SiM, totalnie z zaskoczenia! Szczerze - nie mam pojęcia kto mógł na mnie głosować przy tylu lepszych pracach. Moja grafika zresztą bardzo wielu czytelnikom powyższego bloga nie przypadł do gustu, stąd też z własnej, nieprzymuszonej woli postanowiłam choć trochę zrobić aby z wygląd mojego nagłówka choć trochę poprawić. Pewnie na nie wiele się to zda... ale chcę mieć świadomość, że zrobiłam wszystko co mogłam aby zasłużyć na można powiedzieć wyróżnienie i kredyt zaufania jaki otrzymałam.

Dla przypomnienia stara wersja z którą startowałam w konkursie:


Oraz to co dzisiaj po powrocie ze szkoły udało mi się wykończyć:


Opcjonalne tło bloga
 
Jak myślicie, jest lepiej? Część 'drutów' to brush pobrany z sieci, ale zdeformowany przeze mnie (np. te odstające powyginane końcówki). Bardzo miłe są wykończenia.... Postanowiłam także napisy zamiast pierwszego planu wkomponować całkiem w tło. Co do podłogi w nagłówku, początkowo miała zajmować cały kadr i być czarna i lśniąca :D jednak zdecydowałam, że dało by to zbyt mroczny (?) efekt. Złote coś, na podłodze i ścianie to pattern (bodajże z Da), nie przepadam za jakimiś złotymi dodatkami, ale tutaj myślę stanowi dobre wykończenie. Bardzo lubię także czcionkę w napisie 'Stardoll' która w połączeniu z filtrami daje efekt takiej... wydziobanej...

A dlaczego to piszę? Piszę to ponieważ chciałam zwrócić uwagę na to jaką wielką pomoc stanowią wszelkie stock'i, brush'e i wszelkiego rodzaju pomoce które wspaniałomyślnie udostępniają nam inny :)

I na koniec przypomnienie mojego wspaniałego KONKURSU (klik) a także pytanie czy dobrze, że poprawiłam grafikę? Czy zmiany wyszły na lepsze?

6 kwietnia 2013

Nieskończone + KONKURS GRAFICZNY!


Nie chce mi się kończyć, ale bardzo miło się rysowało.  Choć gdyby ktoś był zainteresowany kupnem mogę dokończyć. jestem ciekawa jakby wyglądała taka 'wąska' grafika w pasku bocznym bloga, a w miejscu nagłówka sam napis. Najbardziej jestem zadowolona z butów i spodni. Po prawej stronie marynarka jest dość dziwna, ponieważ nad nią powinna być jeszcze ręka i dłoń (w pobliżu samotnego kosmyka włosów). Bluzka także dość dobrze wyszła, napis którego go nie ogarniam, ale zdjęcie to zdjęcie...

Piosenka 'Everytime' z płyty Loreen, swoją drogą cały album ('Heal') bardzo fajny, godny uwagi, polecam.


________________________________________________________________

Konkurs
A teraz II część posta, sądzę że ciekawsza.
 Postanowiłam zorganizować konkurs graficzny! Oh.. dużo spraw, nie wiem od czego zacząć. Nagrody będą, acz jakie dokładnie dowiecie się później (będzie także możliwość wyboru).
Waszym zadaniem będzie wykonanie dziewczyny z TEGO zdjęcia w dowolnej aranżacji. Myślę że przyjemna poza :) Konkurs tylko dla obserwatorów (publicznych) i proszę nie zapomnieć o podpisaniu się!
Na grafice jeszcze (małym druczkiem gdzieś w rogu słowo 'MKonkurs')

Czas oddawania prac do 20 kwietnia włącznie, proszę o podawanie zalinkowanych obrazków.
Zaznaczam, że chciałabym aby konkurs łączył w sobie więcej niż jeden etap. Niekoniecznie w każdym będzie musiał ktoś odejść. Dopiszę również, że wszystkie prace zostaną pokazane na tym blogu (wraz z linkiem do bloga autora grafiki - jeśli takowy posiada), a ocenie poddam każdy fragment (tzn. włosy, twarz...itd.) w skali punktów od 1 - 6, aby nie było żadnych niedomówień ;p

Byłoby mi bardzo miło, gdyby zgłosiło się jak najwięcej osób.
Myślę, że miło jest wygrywać :}


5 kwietnia 2013

Konkurs dla Stardoll i my (nr. 2)

Jeszcze nie rysowałam turkusowych włosów... chyba. Nie, jednak nie. Grafika całkowicie nie przewidziana na żaden konkurs, tak sobie rysowałam a tu wchodzę na SiM i masz... konkurs. Dziś piąty, prawda? Jeszcze dzień nadwyżki ^^ Jestem zadowolona raczej z całej doll, jednak połączenie z tłem mnie nie przekonuje, stąd też dodaję również wersję z przezroczystym tłem. Tło proponowane przez organizatorów konkursu, to w wykonaniu Lid (pozdrawiam) z moją lalką niestety z pewnością nie znalazłoby wspólnego mianownika :P 

Bardzo miło mi się pracowało, najwięcej pracy wymagało ode mnie chyba nogi. A teraz dodam, że tę grafikę zaczęłam rysować jakiś rok temu, również na konkurs, z tym że osoba która go organizowała postanowiła go nie rozstrzygać i zostawiła wszystko tak 'o'. Dawne czasy... w sumie i tak wszystko od początku rysowałam, ale miło było wrócić to takiego starocia :)



Miło się słuchało. Bardzo miło. 


Jak myślicie, dostanę się do ankiety?
+ Przypominam, że licytacja (tej) grafiki nadal trwa :)
Migonetta


2 kwietnia 2013

Licytacja

Skończyłam ^^


Wydaje mi się zbyt poważna ta doll, taka jakby stara (?) Może się nie znam. Lubię tę grafikę, bo rysunkowo nawet wyszło, jednak kompozycja ciut nudna, muszę się zabrać za coś ciekawszego. Måns'a będę rysować, to będzie zabawa :D

Licytacja od 20sd, (ceny bez wliczonej prowizji) piszecie w komentarzach poniżej. Zainteresowany kup teraz? Moja cena to 300sd

Migonetta

1 kwietnia 2013

Zapowiedź




Szlifowanie techniki z ostatniej grafiki, tym razem w postaci rysowanej przeze mnie twarzy, aktualnie kończę włosy i zabieram się za resztę. Cieszę się waszymi ostatnio szczerymi opiniami, czy w tej małej próbce widzicie jakąś poprawę? :D Dodam jeszcze, że robocza wersja po Waszej prawej przedstawia jedną warstwę. Tak właśnie jedną. Jak dla mnie to mniejsza wygoda pracy, ale zarazem większe pole manewru.

Czekacie na resztę?




Migonetta