18 stycznia 2012

Włosy dla Was!

W oczekiwaniu na zapłatę CherrySmile. mam dla Was (bardzo skromny) prezent ;)
W podziękowaniu wszystkim moim drogim komentatorom, a także obserwatorom i innym wszystkim moim przyjaciołom chciałam Wam podarować to:

Tak ostatnio mi się nudziło i chciałam spróbować innej techniki rysowania włosów... Myślę, że sama ich 'forma' jest dość ciekawa, a co do błędów rysunkowym - sami sobie będziecie poprawiać ;) Nie wyszło mi idealnie, ale i tak jest spoko. Jest tylko jeden kolor bo wolałam ten jeden dopracować jak najbardziej, może kiedyś najdzie mnie na zrobienie innych...
Tu macie wersję bez Doll'ki: 


Wystarczy ją wyciąć, dostosować wielkość i gotowe. 
(Najpierw kliknij, aby zobaczyć ją w pełnym rozmiarze, dopiero potem zapisuj)

Mam też prośbę. Jeśli będziecie gdzieś ją publikować - napiszcie kto jest autorem.
Mam nadzieję, że kiedyś, komuś na coś się przyda. ;)
__________

Aktualnie w trakcie rysowania jest 'blogowa laleczka'. Hah... będzie to coś w rodzaju mojej 'realnej' karykatury. Jestem pewna, że przypadnie Wam do gustu... Pozdrawiam Serdecznie.

Migonetta (♥)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Heh... bez przesady. Im więcej razy się na nie patrzę, tym więcej błędów dostrzegam ;)Aczkolwiek bardzo dziękuję ^^

      Usuń
  2. Oj no, wiesz, że twoje włosy ukochałam ♥ Jedyna uwaga, że są spixelowane ale to to tam trudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Miejscami niestety 'wiadro z farbą' robi mi takie 'cuś'... a potem leń mnie ogarnia i tak już zostaje ;)

      Usuń
  3. Pięknie, powiem głośniej PIĘKNIE
    zostaje Twoją fanką:)
    poza tym żeby było jeszcze więcej lukru, jesteś przemiłą osobą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie... Nie wiem co powiedzieć... Na pewno kiedyś ich użyję :)... Cuuuudo.

    OdpowiedzUsuń