14 stycznia 2012

Grafika (#3), cz2 - Me-Doll w całości (POPRAWIONA)

No to tak...(dla odmiany), tym razem moja Me-Doll będzie miała wszystkie palce, (coś w rodzaju) kolana oraz nie 'kurczakowaty' biust :)
Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze, bo naprawdę mi pomogły.
Oto poprawiona Me-Doll:


Myślę, że jest o wiele lepiej! Hah... jak sobie pomyślę, że nie umiem liczyć do pięciu, to mnie ogrania głupawka... przepraszam ^^.

Edit:



Jak tak się człowiek z profilu popatrzy, to faktycznie podobieństwo postawy jest uderzające ^^.


6 komentarzy:

  1. No więc ja wielce krytykowna, perfekcjomistyczna i nieutalentowana mówię:
    - paluszki wyglądają teraz zadziwiająco ludzko i mają odpowiednie proporcje (pochwalam)
    - kolanko stało się ciut mniej naturalne lecz jest ok :)
    - biust tylko wycieniowałaś, mi chodzi o to, że klatka piersiowa doll jest za bardzo wystawiona do przodu i to burzy proporcje (kurczaki mają tak wystawione klatki piersiowe właśnie). Doll powinna mieć tą nieszczęsną klatkę piersiową bardziej zbliżoną do ramion.

    Krytyki mojej nie odbieraj poważnie i, że jestem źle nastawiona bo ja i tak bym tego lepiej nie zrobiła a twój talent trzeba przyszlifować.Mądrzyła się:

    aga19988

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah... efekt kurczaka zamierzony ;) Nie wiem czemu, ale mnie się właśnie tak podoba.

      A tak wgl, to naprawdę strasznie Ci dziękuję, że się tak 'mądrzysz', bo bardzo mi to pomaga i z pewnością przyda się na przyszłość.

      Usuń
    2. Pokazałam mamie i też stwierdziła, że kurczakowate rzeczułki jej się podobają. Ponoć modelki tak stają i to postawa prawidłowa. Ale ja taka chyba raczej przygrabiona jestem i się sobą sugeruję. Cóż, chyba ja się na beczce nie prostowałam. A ty droga Migonetto to się nie ciesz, ja Ci wszystkie grafiki będe krytykować :P

      Usuń
    3. Powiedz Mamie, że ją kocham ;)

      Usuń
  2. Mi się strasznie podoba głowa doll i włosy. Natomiast sukienka jest trochę prosta. Ja bym dodała jakieś świecidełka czy inne duperele:)Oczywiście, to tylko moje zdanie.

    CudownaJulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację! Niestety takie było polecenie zamawiającego (a wiesz, że to jest świętość) ;)

      Usuń