31 stycznia 2012

Grafika (#6) Gotowa!

Ale się cieszę, że tym razem mogę opublikować moją Grafikę, bez żadnych niespodzianek... ;)
Z Ps'ami wszystko powróciło do normy, i już dziś mogę Wam przedstawić nagłówek dla Julki13207.

Kliknij, aby powiększyć ;)




To jest 'moja' wersja ^^.
Ponieważ zgodnie z zamówieniem - tłem miała być trawa, jeśli zamawiająca będzie chciała abym opublikowała również tę wersję - oczywiście to uczynię, aczkolwiek uprzedzam, że z wielu możliwości jakie stworzyłam dla tego nagłówka - ta jest bez porównania najlepsza ;) 
Tło jest półprzezroczyste (białe), więc uniwersalne. Polecam jakieś brzoskwiniowe tło. Myślę, że Grafika jest dopracowana i powiem, że aktualnie chyba moja ulubiona :D

Oczywiście z wieeelką ochotą usłyszę, co Wy o niej sądzicie. ^^

21 komentarzy:

  1. Pro, aczkolwiek coś ta sukienka nie podchodzi pod mój gust. Olać to. Ręce, włosy i reszta jest proooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec świata! I nic nie masz do biustu...?
      No nie... A tak wgl, to zapomniałam dodać, że włosy wykonałam Twoją techniką (chyba). Na przyszłość zostanę przy swojej, ale tu mi pasowało coś delikatnego.
      Za ocenę Grafiki serdecznie dziękuję ^^.

      Miguś.

      Usuń
    2. No to jest za duży, aby tradycjii stało się zadość. :P

      Usuń
    3. Uff... powiem Ci, że mi ulżyło ;) To by było okropne nie mieć w czym się poprawić w następnej grafice...

      Usuń
  2. woow, czapki z głów, nie wiem jak Ty to robisz ale z grafiki na grafikę jest jeszcze ładniej!
    co do biustu to raz może być wydatniejszy, bardziej kobiecy:)
    ja nie mam żadnych wątpliwości, że jest MEGA!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci kochana. Powiem Ci, że jesteś moją najulubieńszą komentatorką, bo zawsze mnie pocieszasz, chwalisz i podnosisz mnie na duchu. I mam tez pytanie... bo wiesz, że następna Grafika jest dla Cb. Odnośnie jej właśnie chciałam zapytać: Czy lubisz trampki Converse?? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie mam nic przeciwko trampkom z Converse!
      widzę, że robi się ciekawie^^
      i nie mogę się już doczekać:)

      Usuń
    2. p.s Tylko u mnie będą dwie dollki, nie wiem czy pamiętasz jak zamawiałam,
      to może druga w takich na styl motocyklowy butach?
      a z reszta co zrobisz będzie boski i cieszę się z tej najulubieńszej, pamiętaj, że nawet po zrobieniu dla mnie grafiki, nie pozbędziesz się tak szybko mnie z komentowania, bo uwielbiam sycić oko Twoimi Pracami:)

      Usuń
    3. Z tymi motocyklowymi butami to zobaczę. Najpierw muszę zasięgnąć o nich jakieś informacje u wujka Googlusia :P
      Jeśli mi wyjdą to będą, acz jeśli nie to wolę wykorzystać coś 'pewniejszego'

      Usuń
    4. nie ma sprawy, co zrobisz będzie dobrze:)

      Usuń
  4. Teraz będzie czyj nagłówek? Jej nie mogę się już doczekać swojego. Po prostu koffam oglądać Twoje nowe nagłówki, a swojego wprost nie mogę się doczekać. A i dopowiem, że chciałabym, żeby tło (tak jak Ci już wcześniej mówiłam) było ogrodem, ale takim fajnym... wiesz o co mi chodzi. Tylko jeśli można to błagam, żebym nie leżała w trawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za komplementy dziękuję ;)

      Co do tła, to napisałaś, że miałby to być ogród lub miasto w nocy... Chodzi Ci o zdjęcie realne czy rysowany ogród, a może ogród w dzień? Ciut nie ogarniam... musisz mi to jeszcze raz dokładniej wyjaśnić ^^. Pomysł mi się bardzo podoba i muszę Ci powiedzieć, że też nie mogę się już doczekać Grafiki.

      Usuń
  5. No tak. Ogród lub miasto w nocy. Chodzi mi o narysowane... Oczywiście wiem, że to będzie więcej kosztować. A i ogród może być w dzień, a może być w nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zapewniam że nie będzie więcej kosztować. Teraz ogarniam. Dziękuję za wyjaśnienie ;)

      Usuń
  6. *.* To jest po prostu piękne. Nie wiem jak ty to robisz - każda kolejna praca jest coraz lepsza i lepsza. Naprawdę, tylko zazdrościć talentu jaki ty właśnie masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Co do talentu to przecież Ty też masz wielki talent kochana...
      A przy okazji, jak tam się mają Toje jajka wielkanocne? ^^. (Oczywiście mówię o tych których nie ma -,-)

      Usuń
    2. Ja i talent ? Coś mi te dwa słowa do siebie nie pasują ;]

      Wiedziałam, że te jajka wielkanocne (te, których nie ma) w końcu mi wypomnisz, że w końcu sobie o nich przypomnisz.
      Nie martw się - toturial jest w przygotowaniu. Będzie gotowy na Wielkanoc : D

      Usuń
    3. Ale super! Wreszcie się nauczę ;)

      Usuń
  7. Szkoda, że akurat na mnie wypadło właśnie z tą "proporcją pracy do skończenia efektów" ponieważ ten nagłówek jest przepiękny. Trochę mi smutno, ale cóż..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xylo! Przepraszam Cię strasznie, acz musisz zrozumieć, że nie zawsze wszystko w Grafice wychodzi tak jak tego oczekujemy ;( Naprawdę proszę o wybaczenie, bo nie chciałam Cię zawieść... ;(

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń