12 stycznia 2012

Grafika (#3), cz2 - Me-Doll w całości.

Uch... Trochę pracy to niestety wymagało (a i tak nie jestem do końca zadowolona), niemniej jednak ujdzie... ;)
Oto 2. część mojego pierwszego zamówienia  - Me-Doll w całej swej okazałości.



To tylko prototyp. W czasie następnych 'operacji' baaardzo dużo elementów ulegnie zmianie/poprawie ;)
Patrząc na moje 'dzieło' teraz już jestem pewna, że na 'pierwszy ogień' z pewnością pójdą nóżki. Jakoś takie jakby krzywe mi się wydają... Bądź co bądź należy mi się również pochwała za to, że nie korzystałam z pomocy żadnego zdjęcia ;)

Cieszę się, że w miarę udało mi się narysować to co w nagłówku właściwie najtrudniejsze. Będę się kształcić w tym kierunku nadal ^^.

Migonetta Solvith

6 komentarzy:

  1. Dłoń wyszła dość dziwnie :P
    Co do nóg - kolano i wgięcie pod nogą są zbyt kwadratowe.

    Czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Twoja opinia bardzo mi pomogła ;) Miło mi, że mam taką czytelniczkę.

      Usuń
  2. Ja natomiast sądze, że nóżki nie są na beczce prostowane :P Mnie coś ten biust razi. Za bardzo do przodu go wypchnęłaś i przez to wygląda jak kurczak.

    Wiesz kto się mądrzył ?
    aga19988

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah... 'jak kurczak'! świetnie ujęte. Masz rację, jakiś taki... niestety specjalistką od biustów nie jestem ;)

      Dzięki Jagienko z Warszawy.

      Usuń
  3. A jak dla mnie, to na prototyp to bardzo ładnie to wszystko wygląda. Lecz zgodzę się z powyższymi komentarzami - kolana trochę zbyt kwadratowe, biust trochę zbyt wypchnięty. Nie chcę być złośliwa, ale czyżbyś amputowała lalce jeden palec u dłoni ? ;p
    Mimo tych uwag i tak jestem pod wielkim wrażeniem - naprawdę, uważam, że ta grafika jest świetna, sama bym takiej nigdy nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń