28 stycznia 2012

Grafika (#5) ^^.

Nie jestem pewna  jak przyjmiecie Grafikę która zaraz się tu ukaże, bo ja powiem szczerze jestem z niej nie do końca zadowolona... nie do końca z błędów rysunkowych, co z końcowego braku pomysłów i proporcji pracy do efektu... Cóż, niestety czasem tak się zdarza, musicie mi wybaczyć - a ja postaram się bardziej przyłożyć do następnej Grafiki. ^^.

Otóż... Moją piątą Grafikę zrobiłam dla  BarwnyStardoll.blogspot.com, skąd też otrzymałam wieeeeeelki dług zaufania, bo tak znany i popularny Blog zdecydował się powierzyć mi (całkowicie początkującej Graficzce) swój wygląd. Ta presja... Ehh, już dosyć biadolenia, przejdźmy więc do rzeczy ;)

(kliknij, aby powiększyć)
Co do tła - mogę wykonać, ale myślę, że wystarczy dać najzwyklejsze czarne tło (bez obrazu).
Cena Grafiki to 70Sd (+ prowizja).

Hmm... patrząc na moje 'wypociny' myślę, że nawet wyszły mi włosy Xylogeleny, wymagały naprawdę dużo pracy, aczkolwiek chyba się opłacało. Podobają mi się także spodenki, w tym przypadku nawet nie chcę mówić o czasie jaki mi one zajęły... Prawie każdy (widoczny) element Grafiki wykonałam dzisiaj, więc jestem tak nieziemsko wykończona, że wszelkie poprawki będę wykonywać jutro, wybaczycie...? ^^

Serdecznie dziękuję wszystkim za wsparcie, komentowanie moich postów, obserwowanie moich poczynań i za to, że jesteście. 
Naprawdę nie spodziewałam sie tak gorącego przyjęcia mnie wśród Grafików Stardoll, tylu zamówień i obiecuję, że będę się starać nigdy Was nie zawieść!

Edit:


Dziękuję Wam moi kochani za wszystkie uwagi. Czasem jako autor oczywiście widzi się błędy, ale nie jest się pewnym jak widzą je odbiorcy. Wasze uwagi były jak najbardziej profesjonalne i cieszę się, iż moje Posty komentują największe Gwiazdy Stardoll'owej Grafiki.  -,-  
 Poprawiłam (chyba) większość tego, o czym otrzymałam komentarze. Biżuterii nie dodałam (ale zrobiłam), ponieważ z obecnym tłem byłoby za bardzo 'błyszcząco'. Myślę, że jest lepiej ;)

Migonetta Solvith

20 komentarzy:

  1. Pięknie. Gratuluje ,zasługujesz na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że sporo pracy włożyłaś w ten nagłówek. Całość jest całkiem O.K., ale nie podoba mi się kilka szczegółów: napisy, wysokie czoła, nogę najbardziej wysuniętą w prawą stronę, ewentualnie dodałabym trochę biżuterii.
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają strasznie wysokie czoła...niestety nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Dollki są ładne (pomijając wysokie czoła). Tak jak wieczko6 dodałabym jakąś biżuterię.

    Nie podoba mi się tło i napisy. Jest stanowczo za ciemno.
    Całokształt mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Miguś, Miguś. Za ciemno, gdzie tu ten kolor ujęty w nazwie? Randomowe czułka i noga wysunięta najbardziej w lewo też jakieś takie. Napis? Coś tam jest ale pomimo w miarę zdrowego wzroku go niewidzę. No muszę Ci coś przyznać. Pomimo, że widzę tu godziny ciężkiej pracy to mi się niepodoba. :c

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie podoba lecz te czoła serio tuć za wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom... myślę, że teraz lepiej ;) Poprawiłam chyba większość błędów, jakby nadal było coś nie tak, piszcieee...

    A tak wgl, to straaasznie Wam dziękuję. ^^

    Migonetta

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie z tyłu jest spikselowane ale wygląda stanowczo lepiej. Resztę napiszę potem bo ręce mnie bolą. Migo chyba wie czemu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie fochajaj. Wysłałam Ci na mail urodziwe nie spixelowane tło. Na pocieszenie. Ja tam myślę, że ta po lewej powinna mieć niżej linię włosów (zrobiłaś tylko grzywkę. No i tej lewej nużki która jest za chuda w kolanie nie poprawiłaś.

      Usuń
  9. Teraz znacznie lepiej :D
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff... ulżyło mi. Jeszcze raz Ci dziękuję za wszystko. ^^

      Migonetta

      Usuń
  10. Teraz jest o wieeele lepiej. Ja bym dodała jakąś jasną bransoletkę z perełek, bo nie lubię jak jest tak skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedziałam na twoje ''zarzuty''. Następnym razem zastanów się dwa razy zanim coś takiego napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Twojej wiadomości zastanowiłam się trzy razy -,- Nie postawiłam Ci też otwartych 'zarzutów' tylko dopuszczenie (tryb przypuszczający), które (w zdenerwowaniu) wyszło jak wyszło...
      Nie chciałam Cię urazić, tylko po prostu dociec prawdy, czy naprawdę trzeba się było tym tak bulwersować?!
      Za Twoją odpowiedź dziękuję serdecznie.

      Usuń
    2. To jest jedna z najpopularniejszych póz w nagłówkach, więc twoje jak to nazwalas 'przypuszczenia' były co najmniej dziwnie.

      Proszę.

      Usuń
    3. 'To jest jedna z najpopularniejszych póz w nagłówkach...'

      Przepraszam najmocniej, aczkolwiek jeśli masz pisać komentarze które wnoszą tyle, co ten, to dziękuję bardzo...

      Nie zapominaj też także - ile Ty 'siedzisz'w Stardoll'owej grafice, a ile ja.

      Nie mam najmniejszej ochoty się z Tobą kłócić, nie myślałam, że tak łatwo Cię urazić, i nie miałam zamiaru Cię obrazić. ;( Nie mam też najmniejszej ochoty się z tobą prze-zbywać - więc może skończmy naszą znajomość na tym etapie.

      '...więc twoje jak to nazwalas 'przypuszczenia' były co najmniej dziwnie.'
      Mimo wszystko zamierzam Cię wspominać co najmniej jako bardzo miłą dziewczynę z którą cudownie mi się rozmawiało. Będę oglądać Twoje Grafiki, acz obiecuję już nigdy ich nie komentować, bo czasem z pytania które na pozór wymaga tylko prostej odpowiedzi (a nie żadnych złośliwości, bulwersacji czy nawet nienawiści...) rodzi się prawdziwa wojna.

      Tak więc, życzę Ci szczęścia w dalszym Graficzeniu, i wgl... w całej Stardoll'owej karierze. :)

      Powodzenia! ^^.

      Usuń
    4. Wzajemnie. Ja doszłam do identycznych wniosków. Oglądać, ale nie komentować.
      Również miło mi się z Tobą rozmawiało. ;)

      Usuń
  12. Wiem, że nie należę do stardollowej elity graficznej ale pozwól, że się wypowiem
    faktycznie po zmianach jest lepiej, dla mnie i tak robisz naprawdę śliczną grafikę i widać, że nie masz w sobie takiego zadęcia ,,co to nie ja"
    trzymam kciuki za Twoją dalszą pracę bo masz ogromny talent i czekam z niecierpliwością na kolejne prace
    p.s pomysł z tym tłem był strzałem w 10tkę, grafika od razu nabrała charakteru a całość jest ślicznie rozświetlona!
    pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś moją ulubioną komentatorką! Nikt tak jak Ty nie podnosisz człowieka na duchu. Dziękuję Ci ^^

      Usuń