10 stycznia 2012

Grafika (#3), cz1 - twarz.

Hej!
Aktualnie wykonuję Grafikę dla 'CherrySmile.' Jej pierwszą częścią którą chciałabym przedstawić, jest twarz Me-Doll, która ma się znaleźć w nagłówku ;) Ponieważ jest to moje pierwsze zamówienie chciałabym wyjaśnić, że zawsze takie elementy wymagające zatwierdzenia przez zamawiającego będą się pojawiały na bieżąco w trakcie rysowania. Tak, żeby potem nie trzeba było robić większych poprawek. Zwykle posty tego typu nie będą pojawiały się na blogu (bo nie chcę go zaśmiecać), aczkolwiek tak jak wspomniałam jest to pierwsze zamówienie i chcę dokładnie wyjaśnić jak będzie wyglądał jego przebieg.

A więc do rzeczy... Oto moja propozycja Me-Doll dla CherrySmile.

To co widzicie powyżej, to element niezastąpiony w każdej Stardoll'owej Grafice - twarz. Chciałabym, aby była ona całkowicie zgodna z oczekiwaniami klienta.
'Przerabiając' ją w programie graficznym mogę zrobić z nią wszystko, np tak jak w tym przypadku zmienić części twarzy:

 (Przed zmianami części twarzy, rozjaśnianiem, itp... zwykle zmieniam także Make-Up. Robię to tak, aby wszystko wyglądało jak najlepiej. Jeśli chcecie sami 'zadbać' o to jak Wasza Postać ma się prezentować, czy mam ją zostawić taką jak jest, czy coś zmieniać, napiszcie. Napiszcie też jeśli macie jakiś konkretny pomysł dotyczący 'przerobienia' Me-Doll. Czasem zdarza się jednak, że niektórych rzeczy nie da się wykonać, tak jakbyście tego oczekiwali, bo np. zepsułoby efekt...za to przepraszam)

Potem przychodzi czas na fryzurę i to już chyba wszystko...

Migonetta Solvith

3 komentarze:

  1. Ciężko to jednoznacznie określić...

    Z pewnością kolory są z ubieranki, bo zwykle nie chce mi się kombinować nad moją 'paletą barw', ale włoski które 'kopiowałam' były uroczymi loczkami do ramion... ;D
    Powiem szczerze, że miałam nieodpartą chęć skopiowania ich w całości, ale niestety całkowicie nie pasowały do twarzy, czego nie mogłam zdzierżyć. Jestem osobą u której wszystko musi być idealnie! (Naprawdę paskudna przypadłość)Tak, więc, stwierdziłam, że kolory zostają, a reszta będzie 'moja';)Bądź co bądź najbardziej lubię rysować włosy, z różnym efektem...
    Zanim zaczęłam prowadzić tego bloga baaardzo dużo rysowałam, ale nie publikowałam moich Grafik dopóki nie stwierdziłam, że moje prace naprawdę się do tego nadają i umiem ze wszystkimi ich częściami poradzić sobie bez kopiowania niczyjej pracy.

    OdpowiedzUsuń