1 stycznia 2012

'Bailamos!' (Grafika #2)

No tak... niektórzy sylwestra spędzają na balach, dyskotekach, ze znajomymi... a niektórzy z Photoshopem ;/
A więc cały wczorajszy wieczór i większą część dnia dzisiejszego robiłam to cudeńko:
(kliknij na obrazek, aby zobaczyć go w pełnym rozmiarze)


I co o tym myślicie? (^^.)
Ja jestem zachwycona (ta skromność, wiadomo). Myślę, że mi się udała. Dobrze zachowałam proporcje i cienie też mi wyszły nawet tam gdzie trzeba i jak trzeba. xDee

Tym razem najbardziej 'męczyłam' się przy sukience. Trzeba było rysować dużo cieni, rozjaśniać, ściemniać, mazać... Ale myślę, że było watro bo efekt (szczególnie widoczny w pasku) jest dokładnie taki o jaki mi chodziło.

Muszę koniecznie jeszcze wspomnieć, że suknia widoczna na mojej grafice jest inspirowana, nieżyjącą już (dla świata Stardoll), genialną Graficzką o nicku: JulitQa93. Suknia o której wspomniałam użyta była (bodajże) w nagłówku dla 'Stardoll'owe Plotki'. Zapewniam jednak, iż nie jest to żaden plagiat ;)


Enrique Iglesias - 'Bailamos!'
To moja inspiracja w tej grafice. Fajnie się słuchało i rysowało... (przez 8 (łącznie) godzin...)



Migonetta Solvith

2 komentarze: