1 lutego 2012

Grafika (#7) Gotowa!

Chyba zrozumiałam podstawową zależność, a zarazem największy błąd jaki popełniłam robiąc nagłówek dla Xylo, a teraz dla LadyB. Niestety jest to błąd na tyle poważny, że chyba już nie potrafię go naprawić, ani nauczyć się go nie popełniać ;(
Tym błędem jest kompletny brak podzielności uwagi pomiędzy dwie postacie (Doll'ki).... Bo tak jak i w tej Grafice, nie ma aż tak dużo błędów rysunkowych zasadniczych, jest tyko takie coś, czego nazwać nie potrafię.
Acz oba nagłówki nie podobają mi się, i nie da rady już tego poprawić...
Przepraszam!




Chcąc już nigdy żadnego mojego kochanego zamawiającego nie krzywdzić rezygnuję z robienia nagłówków w którym występują 2+ Doll-ki. Chyba również zauważyliście prostą różnicę między wykonaną przeze mnie Grafikę z 1 Doll, a tą z dwoma. Po naprawdę długim czasie podejmowania tej decyzji stwierdziłam, że jednak jest ona rozsądna. Po prostu inaczej nie potrafię... Rysowanie nie ma być dla mnie męką, bo mimo starań coś i tak nie wychodzi, tylko przyjemnością z robienia czegoś co kocham i podziwiania efektów tej pracy ;) 

Jeszcze raz przepraszam Xylo. oraz LadyB. Jeśli kiedyś będę miała wolny czas (i brak zamówień) zrobię dla Was jeszcze jeden Nagłówek, tym razem z 1. Doll (i oczywiście za damo.) ^^.
Wybaczycie mi...? Bardo o to proszę, bo nie mogę znieść myśli, że kogoś zawiodłam. Kogoś kto we mnie wierzył, był dla mnie zawsze wsparciem i przyjacielem, ...po prostu nie mogę...

Miguś S. ♥

10 komentarzy:

  1. O MÓJ BOŻE!!!
    ten nagłówek jest genialny!!!
    nie mam pojęcia o czym mówisz, aczkolwiek rozumiem to, że faktycznie może być trudniej robić 2 dollki i mówi się trudno będziesz robić tylko 1:) nie ma co się przejmować, z mojej strony powiem i to naprawdę szczerze, że jestem zachwycona!!!
    Mam tylko pytanie co do tła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Swietny jest. Ubrania extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE jest aż tak tragicznie. Ale spk, rozumiem, że nie umiesz podzielić uwagi na dwie postaci (też tak mam ;]).

    OdpowiedzUsuń
  4. Też robisz ze zdjęć prawda K.A.T.I.E. ??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ona nie robi z fot :P

      Usuń
    2. Hmm... przed rozpoczęciem Grafiki zwykle przeglądam sobie BAAZAR, VOGUE, fragmenty jakichś sesji zdjęciowych, pokazów mody i takie tam żeby się po prostu'natchnąć.
      Acz jeśli chodzi o ciało to rzadko się zdarza i jeśli już to dotyczy ubrań. W większości, jeśli chodzi o ciało, korzystam jednak z własnych szkiców ołówkowych, acz sama ostatnio się zdziwiłam, bo zdarza się że szperając po grafice znajduję zdjęcia modelek w wręcz identycznych pozach, a przecież wiem, że rysowałam sama... naprawdę ciekawe uczucie! xD Niestety najczęstsze Stardoll'owe pozy są baaardzo powtarzane i nic na to nie poradzimy.

      Tak, więc reasumując unikam zdjęć. Myślę, że to trochę kopiowanie czyjejś pracy... A przy okazji co do pytania, co znaczy 'też' :P

      Usuń
  5. No każdy prawie robi z fot. no i ty chyba też. Wiesz znalazłam zdjęcie ,które jest identyczne serio identyczne do nagłówka jaki zrobiłaś dla jagoda.emo więc jeżeli robisz ze zdjęć to nie kłam;/ ja też robię ze zdjęć to nie jest wstyd .. czy coś ok?więc jeżeli już to nie oszukuj ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytaj moją wypowiedź jeszcze raz (dla odmiany ze zrozumieniem) ;)
    Przeprasza, aczkolwiek nie chce mi się powtarzać.

    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. za pierwszym razem przeczytałam ze zrozumieniem ''miguś'' i wiesz to co napisałam nie miało byćjakieś wredne czy coś... poza tym spójrz na twój nagłówek dla jagoda.emo ..myślisz że taka pozajest często powtarzana?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie chciałam być wredna acz w 'przeczytaniu ze zrozumieniem'chodziło mi po prostu o to, że niczym w mojej wypowiedzi nie zaprzeczyłam, że nigdy nie korzystałam ze zdjęcia (zauważyłaś ? :) Chodziło mi po prostu o to, że staram 'się tego unikać' i uczyć się być samodzielnym - o ile na początku można się czymś podpierać, to ja nie zamierzam tkwić w miejscu i chcę się rozwijać. Nie wiem jakie Ty masz do tego podejście i naprawdę wnikać nie zamierzam. To Twoja i tylko Twoja sprawa...

    Możesz myśleć, że kłamię, oszukuję, ale to również jedynie Twoja opinia. Staram się być w stosunku do ludzi taka, jaka sama chciałabym, żeby oni byli dla mnie. I nie uważam, żebym w mojej pierwszej wypowiedzi okłamała Cię czymkolwiek. Korzystam również, że szkiców, ale co, żebyś mi uwierzyła (że nimi też się wzoruję) mam Ci je systematycznie przed każdą Grafiką pokazywać? - Nie zamierzam... bo to tym razem po prostu moja sprawa.

    Nie wiem co mam Ci jeszcze na ten temat powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń