22 grudnia 2013

II rocznica bloga • konkurs

(czytaj do końca, skomentuj i wygraj grafikę!)

○ Przegląd
To 144 post na tym blogu. Na blogu który wyświetliliście 113 538 razy, który obserwuje 391 osób, a skomentowano go 2554 razy. Zaglądają tu również ludzie z zagranicy, głównie z: Brazylii (3634), Stanów Zjednoczonych (2008), Wielkiej Brytanii (1320), a także z Włoch (1178) i Jemenu (1009)

○ Rocznica

To już 2 lata temu dokładnie dwudziestego pierwszego grudnia 2011 roku został założony ten blog, a razem z nim rozpoczęła się cała moja graficzna kariera. Chcę podziękować Wam, za to że ciągle tu jestem, ponieważ inaczej robiłabym pewnie coś całkiem innego. Bez Was - czytelników - nie  chciałoby mi się rysować. Dziękuję Wam, bez Was nie rozwinęłabym jednej z moich największych pasji, tutaj ciągle, od niemal samego początku mogłam znaleźć uznanie, konstruktywną (i mniej) krytykę i nowych znajomych. Chciałabym wymienić z nicków wszystkich, ale nie jest to możliwe, bo jest nas dużo, mimo to napiszę tych, których pamiętam:
 klaudialigenzaELIZABETSUPER11, miss_miley_vanMissRihanna1902LadygagastrawbeMistAshpaula450WampirkasmisMiley345asia01Menettejulka923MARYCHA888kamila, kolejność oczywiście bez znaczenia i przepraszam jeśli kogoś pominęłam.

○ Grafika z całego roku
Oto pewnie nie wszystkie, ale spora część mojej całorocznej pracy
 (jeśli chcesz oglądać w pełnej wersji wystarczy, że klikniesz na wybraną grafikę)







































○ Konkurs
Dokładnie tak jak w tamtym roku, z okazji urodzin bloga organizuję konkurs dla komentatorów. Nie koniecznie liczy się ilość, ale wartość każdego komentarza. Czas macie do końca stycznia, a wygrana... to grafika mojego autorstwa. Proszę o jedno, podpisujcie się nickami! Bo uprzedzam, że nie będę szukać, tylko nagroda przypadnie innej osobie, a chyba byłoby szkoda. Więc jeszcze raz powtarzam: konkurs dla komentatorów, komentujecie od dzisiaj do 31 styczna 2014 i zgarniacie nagrodę w postaci grafiki mojego autorstwa (za darmo). Może się zdarzyć, że wygra kilka osób.

A tutaj link do tego samego posta ale pisanego dokładnie rok wcześniej:  http://migonetta.blogspot.com/2012/12/to-juz-rok.html

Jakie nasuwają się Wam opinie o grafikach? Która najlepsza? Nie będę ukrywać, że bardzo mnie ta kwestia interesuje, bo takiego stylu jaki mi dzisiaj wskażecie będę starała się trzymać w następnym roku :)

Migonetta

34 komentarze:

  1. Jejku, jak to szybko minęło! Czas leci a prace coraz lepsze! Mam nadzieje, że będą jeszcze lepsze, niż aktualnie są. Twoja technika się ciągle udoskonala, a ja jestem pod coraz większym wrażeniem. Gratuluje tylu wspaniałych obserwatorów! Życzę Ci dużo zamówień, kolejnych 2 lat! Oraz Wesołych Świąt i udanego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jaki pakiet życzeń, dziękuję i wzajemnie :* Życzę Ci wreszcie własnego bloga i samych sukcesów z nim.

      Usuń
  2. Wszystkie grafiki są cudowne ! Najbardziej podoba mi się przedostatnia. :) Będę komentowała ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i za to że tak często komentujesz :) ♥

      Usuń
  3. Świetne grafiki, na prawdę masz talent. Gratuluję ci, że nadal prowadzisz tego bloga i masz tyle siły, aby wykonywać takie cuda. Pewnie będę komentować ten blog dalej.
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też mam nadzieję że będziesz komentować, bo dzięki komentatorom mam właśnie siłę na prowadzenie bloga.

      Usuń
  4. Bardzo Ci gratuluję! :D
    Co do grafik, wszystkie są piękne, a zwłaszcza ta z bluzą z napisem 'SWAG'. Będę komentować. :*
    (Jakby co, mój nick na sd jest w nicku na bloggerze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Czyli Ty też preferujesz tą grafikę :) Super, już mam jakieś pojęcie o tym, co się Wam podoba.

      Usuń
  5. Łał, pamiętam post podsumowujący z zeszłego roku. Ale to szybko zleciało.
    Najbardziej w twoich grafikach podoba mi sie twój styl. Jest zupełnie niepowtarzalny. Sposób rysowania ciągle jest dla mnie zagadką. Muszę powiedzieć też, że nie zawsze trafiasz w mój gust, ale najważniejsze, że zawsze jesteś sobą. Nie kopiujesz nikogo i własnym talentem zdobyłaś grono wiernych obserwatorów ;D
    Wesołych świąt, pozdrawiam

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Ty pamiętasz jeszcze post z tamtego roku ^^ i dalej 'mnie' czytasz i oglądasz. Dziękuję Ci za to.

      Usuń
  6. W każdej grafice jest coś wyjątkowego, jednak najlepsze są: ostatnia z Laną (śliczny sweterek), przed przedostatnia, grafika na SiM'a (tegoroczna zimowa i z morskimi włosami) oraz zimowa na SfP.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego, mnóstwa czasu na tworzenie takich dzieł sztuki, jak powyżej oraz rozwijania Twojego talentu. I oczywiście kolejnego roku przygody z grafiką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej wzajemnie, również życzę Ci sukcesów w grafice :)

      Usuń
  7. Po pierwsze, chciałybyśmy Tobie pogratulować wytrwałości i talentu, a także podziękować za wzmiankę o nas w poście, gdyż jest nam niezmiernie miło :)

    Polscy grafici są bardzo utalentowani i mają swoje 'klimaty'. Jedni są lepsi, drudzy gorsi. Jeszcze inni są oryginalniejsi, a także pomysłowi. Ty jesteś bez wątpienia jedną z tych najzdolniejszych, tych, którzy mają niesamowite pomysły, a także swój własny i specyficzny klimat. Sprawiasz, że ludzie interesują się grafiką, chcą ją tworzyć oraz stale im pomagasz.

    Jesteśmy też dumne, że tyle Twych prac gościło/było związanych z SiM'em i mamy nadzieję, iż nadal tak będzie.

    Co do najlepszych prac - nam najbardziej do gustu przypadły(od góry): 1, 2, 3, 11, 12, 13, 14, 25, 29, 35 i ostatni. Dużo ich, ale co poradzić, skoro wszystkie takie piękne? :)

    P.S.: Przejrzałyśmy też post z pracami z zeszłego roku i zrobiłaś wielkie postępy! Oby tak dalej :)

    Zdrowych i wesołych Świąt, a także szczęśliwego Nowego Roku!

    Asia&Ola - czyli miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę, to Wy jesteście dwie? Miałam się już parę razy pytać dlaczego piszesz w liczbie mnogiej, haha, szok. Dziękuję serdecznie za miłe słowa, zawsze chętnie słucham Twojej opinii :)

      Usuń
    2. Haha, nie wiedziałaś? xD Jesteśmy bliźniaczkami, więc raz jest w liczbie mnogiej, a raz w pojedyńczej. Kiedyś ludzie bardzo się dziwili, ale teraz chyba, co nieco już im się o uszy obiło :) Miło nam to słyszeć!
      Btw. na SiMie jest dogrywka.

      Usuń
    3. Bliźniaczki? Ale fajnie.
      Zagłosowałam, to było najmądrzejsze wyjście. Lubię Cię, (przepraszam - Was, dziwnie się pisze w l. mn.) za to, że próbowałyście od początku znaleźć złoty środek, a nie jak najlepsze rozwiązanie dla siebie, liczycie się ze zdaniem innych w zasadzie wgl nie wymuszając własnego, wielki szacun za co.

      Usuń
    4. Co do najmądrzejszego wyjścia oczywiście chodziło mi o zorganizowanie ankiety. Miała być kropka, wyszedł przecinek i cały sens zdania mi się poprzestawiał :p

      Usuń
    5. Dla nas to normalne, że jesteśmy 2, ale rzeczywiscie jest to fajne :)
      Spoko, pisz spokojnie w l. poj., bo wiemy, jak trudno jest sie 'przestawic'. Osobiscie same piszemy raz tak, a raz tak :P

      Dzięki wielkie! Po prostu chcemy, aby czytelnicy mieli naprawdę wygodę na tym blogu - to oni go odwiedzają i to im ma się podobac. Ale wiesz... Czytając Twoje komentarze także łatwo Cię polubić!
      Wesołych Świąt Migo :-)

      Usuń
    6. Hihi. Wesołych świąt Asiu i Olu :)

      Usuń
  8. Każda grafika jest ciekawa i ładna na swój sposób, ale najbardziej podobają mi się nr 4,6,12, 26, 29, 35 :) aż ciężko mi uwierzyć, że minęło już tyle czasu.
    Od początku mojej przygody z grafiką twoje prace zawsze mnie inspirowały ;) Myślę, że jako czytelnicy też powinniśmy podziękować za poświęcony czas, porady i wytrwałość z jaką wykonujesz swoje prace i prowadzisz tego bloga, także dziękuję ;D i życzę wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsa, to ja Wam dziękuję, ten blog nie jest dla mnie, a dla Was i to dzięki ludziom takim jak Ty ciągle istnieje i się rozwija. Wesołych świąt, smacznego jedzonka :D

      Usuń
  9. Faktycznie czas szalenie leci. Widać u Ciebie ten charakterystyczny styl i myślę, że ze wszystkich polskich stardollowych grafików, masz największe możliwości by zostać grafikiem w ogóle. Choć nie zawsze mi się uda skomentować, to zawsze czekam na Twoje kolejne prace ;)
    Choinka woła, więc się streszczam. Gdybym miała wybrać 1 ulubieńca to będzie ta praca i z niecierpliwością czekam na całość (choć tak również ma swój urok):
    http://2.bp.blogspot.com/-9rYvyzjOrI8/Uj1qcqAXzYI/AAAAAAAAB7M/3x_IvK1082g/s1600/dsdfsd.PNG
    Wesołych Świąt i jeszcze wielu, wielu owocnych lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio mówisz że mam szansę zostać grafikiem? Tak właśnie niedawno odkryłam, że w sumie to bardzo bym chciała... Dziękuję serdecznie za miłe słowa. Chyba wiem co masz na myśli wybierając tę pracę jako ulubioną, ponieważ to chyba jedyna którą starałam się zrobić tak, hmm, profesjonalnie (?). Powieś na choince jednego cukierka dla Migo ;p

      Usuń
  10. Migo, co mogę powiedzieć? Tylko gratulacje! Zazdroszczę ci takiej wielkiej wytrwałości. Już 2 lata w tym siedzisz, a dalej wykonujesz prace sumiennie, regularnie. Na mnie chyba już pora haha. Widać, że grafika to coś dla ciebie i coś co sprawia ci niemałą przyjemność! Po prostu to widać :) Moja ulubiona praca? Hmmm... Najbardziej do gustu przypadł mi nagłówek BLIREN oraz oczywiście niezapomniany nagłówek Beyonce z telefonem. Jakiś taki sentyment mam do tych dwóch prac.
    Dużo zdrowia, miłości, prawdziwych przyjaciół. Żebyś nigdy się nie zmieniała i znalazła swoją życiową drogę. Oczywiście dalszych sukcesów w grafice, bo wychodzi ci to naprawdę super. Masz swój styl i nie raz udowodniłaś nam że jest wart naprawdę dużo! Powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Om, jak mi się słodko zrobiło na serduszku. Dziękuję bardzo za miłe życzenia, a osobiście życzę Ci, żebyś w żuciu nie planowała rezygnować z grafiki, świetnie Ci to wychodzi, a poza tym, kto wtedy poprowadzi Sant? Najlepszy polski konkurs graficzny.

      Usuń
  11. Migo, jeśli miałabym wybrać najlepsze grafiki byłyby to: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39. Każda z nich ma w sobie ,,to coś". To nieprawdopodobne jak się rozwinęłaś. Tyle jest w Tobie wytrwałości... Aż pozazdrościć. Pamiętam kiedy i ja CHCIAŁAM graficzyć. Twój blog był tym, na który najwcześniej natrafiłam. Przyznam, że nie żałuję. Pokazywałam wtedy nawet mamie i pytałam się: Mama jak takie ładne grafiki robić? Ja też chcę! Wtedy codziennie wchodziłam na Twojego bloga i patrzyłam czy coś nowego wstawiłaś :) Lid się myli. Ty już jesteś lepsza niż normalny grafik <3 :D. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że nie zrezygnowałaś z graficzenia.
    Wesołych Świąt! Abyś jak najlepiej je spędziła, w gronie rodziny i przyjaciół. Nie może zabraknąć wspaniałych prezentów dla Migo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuppsss... Napisała jagodalin. :D Ach... Ta skleroza ;-;

      Usuń
  12. I always love your graphics, and think you are a great artist.
    All the ones you post are great, but the most beautiful is the one that has Rihanna on it.
    Merry Chritmas for you and your family.
    Xoxo, Rei1981

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Also the one you made (which is coll zielona) is amazing!

      Usuń
  13. świetne grafiki! odwaliłaś kawał dobrej roboty, gratuluję. ja niestety nigdy nie ogarnę jak się robi nagłówki, no cóż.
    a tak swoją drogą - życzę ci wesołych świąt oraz szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. haha. Jestem i ja wymieniona ;*
    Jejku tak bardzo się rozwinęłaś przez ten rok, zrobiłaś tyle prac (nie to co ja, z 3 na rok). Chociaż nie jestem fanką twoich czasem przesłodzonych prac to i tak zawsze są wykonane perfekcyjnie i na swój sposób inaczej niż wszystkie innych grafików. Stanowczo najbardziej lubię http://2.bp.blogspot.com/-pN6hsJF8wug/UPLs7apNIeI/AAAAAAAABMc/y9eB6M-niZs/s1600/grafika%252Cbeyonce%252Cstyling%252Cwhy%252Cdont%252Cyou%252Clove%252Cme.png. Nagłówek na cs był z tamtego roku, że go tu nie ma? O.o

    + Nie zawsze uda mi się skomentować (jak na większości graficznych blogów), ale zawsze oglądam grafikę i czytam posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://2.bp.blogspot.com/-COCWgcYY40A/UqTLUz8E8RI/AAAAAAAABQ4/tP4SnJ-Ns8o/s1600/S.J.jpg - no to fajnie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję się zaszczycona Migo :D
    Najlepsze grafiki : 5, 7, 8, 13, 16, 24, 29, 30, 32, 35, 36, 37, 38.
    Przez ten rok (kolejny) zrobiłaś duży postęp. A nagłówki stały się lepsze. Gratulacje! Bo ćwiczenia czynią mistrza :)
    ELIZABETSUPER11

    OdpowiedzUsuń