17 grudnia 2013

Konkurs - Stardoll For Poland



Z powyższej grafiki jestem bardzo, bardzo zadowolona. Dość dużo czasu spędziłam nad doll, ale chciałam aby wszystko 'pachniało' jak najlepiej. Podobał mi się motyw galaxy, dlatego jest on na leginsach i w tle, do tego lekko zaśnieżone miasto i drewniany taras domku na wzgórzu z którego są takie widoki. Chciałam zwrócić waszą uwagę także na biżuterię i inne detale, sądzę, że czas na nie poświęcony nie poszedł na marne. I ostatnia rzecz to zróżnicowanie kolorystyczne różnych części ciała. Popatrzcie na obie ręce - jedna jest jaśniejsza, na nią pada światło, druga analogicznie jest ciemniejsza. Lekko rozwiane włosy zawsze dodają pożądany klimat.


Tak jak na SiM, tutaj również zapowiada się niezła walka. Choć wstępnie do udziału zadeklarowało się na Ocom'ie mniej osób, ja odniosła wrażenie, że są za to mocniejsze pace. Z siebie jestem zadowolona, nie mogłabym nie oddać pracy na ulubiony blog z dzieciństwa. 
A jak Wy zagłosujecie? Macie już swoje typy w obu konkursach? Co myślicie o moich pracach?

Migonetta

9 komentarzy:

  1. Jest na prawdę cudowna, a włosy...na pewno wygrasz konkurs! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko pięknie ale dlaczego akurat "swag" na bluzie? :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhu a ja widziałam to dużo dużo wcześniej i mówiłam, że praca jest super i mogę jeszcze raz powtórzyć jest super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, cudowna grafika. Piękna twarz, piękne włosy, piękny widok, pięknie wykonana biżuteria. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaj, nie mogę się na patrzeć *.*
    CUDO

    OdpowiedzUsuń
  6. Please visit my blog:stardollgamerstoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń