25 grudnia 2013

Екатерина Нормальная


Skończyłam. Nie wiem czy mogę powiedzieć, że wczoraj, czy dzisiaj, ponieważ było to ok. godziny 3.00 w nocy, po pasterce, także czuwałam, nie spałam jak inni :p Chociaż po niektórych komentarzach nawet na tym blogu, mogę stwierdzić, że były osoby czuwające przy stajence tak ja ja :) I w tym nawiązaniu do świąt wreszcie mam okazję złożyć Wam życzenia...

 Świąt pełnych radości, miłości i pełnych samych prawdziwych, serdecznych przyjaciół. Abyście potrafili znaleźć swoją drogę w życiu i aby nie zabrakło Wam niczego. Niech Bóg ma Was w swojej opiece na każdym kroku życia.



wersja transparentna


Edit: SPRZEDANE
Parę słów o grafice. Jestem z niej zadowolona, właściwie traktowałam ją jako ćwiczenie, bo nie była zamówiona ani nic, ale jest na sprzedaż skoro jednak skończyłam. Moim zdaniem dziwnie wygląda prawa ręka, ale to już nie do końca moja wina, bo jak zawsze pozowałam na zdjęciu. Masakrycznie dużo pracy przy włosach, podobają mi się. Cała praca cieniowana bardzo dużą ilością kolorów, od dawna już nie szłam na łatwiznę i nie cieniuję czarnym i białym jak większość grafików. Ale każdy rysuje we własnym stylu i tak powinno pozostać.
 Bo kim bylibyśmy kiedy każdy był taki sam?

Migonetta Solvith

23 komentarze:

  1. Z tym, co ja zrobię do ludzi wyjść nie będzie można, skoro nawet nie zaczęłam, a twoja praca już moją przyćmiła *o* Ale co się dziwić, dopiero zaczynam :D Jest przepiękna, cieniowanie piękne, jedynie nie pasuje mi ten kawałek włosów, na środku, jako jedyny jest cały ciemny i to się jakoś gryzie z resztą. :P Ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że na pewno pięknie Ci wyjdzie ;)

      Usuń
  2. Prześliczne włosy, jestem pełna podziwu. Wzory na czapce i bluzce są zrobione bardzo szczegółowo. Prawa ręka (z naszej perspektywy) jest troszeczkę w dolnej części za mocno pocieniowana, ale to tylko moje zdanie, więc się nim nie kieruj :P Ogólnie bardzo ładna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam! Pełno jest roboty nie cieniując białym i czarnym... Robiąc ostatnią grafikę najbardziej to odczułem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z tych rzeczy, które zawsze się odczuwa :D

      Usuń
  4. Bardzo ładne, ja nigdy bym niczego takiego nie zrobiła, a ty masz taki talent, że powinnaś go dalej rozwijać!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obiecuję, że na pewno będę się rozwijać.

      Usuń
  5. Wszystkie te wcześniej wymienione (inne komentarze) wady, nie są takie straszne, ale jak powiększę grafikę to widzę, że oczy mają ( może na zdjęciu już tak było) gałki w kolorze podobnym do skóry. Ale to jakoś nie psuje wcale efektu ;) Ale drażni mnie ten owalny kawałek cieniowania pod szyją. Ogólnie kocham tą grafikę. ;)

    P.S. Zauważyłam, że od jakieś czasu zmieniłaś całkowicie technikę i muszę przyznać, że jednak wolałam poprzednią. Ale jak napisałaś : ,,Bo kim bylibyśmy kiedy każdy był taki sam?'' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem jakie mam techniki, ale wiem, że ciągle coś zmieniam :) Oczywiście wolałabym, żeby podobała Ci się obecna, bo ja ją akurat lubię, ale znając życie to się jeszcze zmieni ze 100 razy, więc na pewno wrócę do poprzednich.

      Usuń
    2. Jeśli ty ją lubisz, to mogę przymknąć oko na te drobiazgi ;)

      Usuń
  6. Te włosy są tak wspaniale wycieniowane <3 Twarz to samo. Co do ręki, dopóki nie napisałaś, że wygląda dziwnie, nie zwróciłam na to uwagi. Widać, że się bardzo napracowałaś nad grafiką, bo przyniosło to świetne rezultaty <3 Jestem pod wrażenie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna grafika, chociaż twarz trochę mnie przeraża...xD
    Też byłam na pasterce, lubię ten klimat :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że kiedy nie rysowałam tej modelki o wiele bardziej mi się podobała, faktycznie twarz obecnie przeraża :p

      Usuń
  8. Racja cos z prawa ręka jest nie tak, a szczególnie z dłonią nadgarstkiem, ale aż tak bardzo to nie rzuca sie w oczy. Mi bardziej przeszkadza nienaturalny cień na szyi. A włosy wyszly przecudne c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. I wanted to buy it....I said that yesterday on the previous post about it =(

      Usuń
    2. I'm sorry. I wasn't sure you want buy is. Next graphic for sale will be for you. I promise :p

      Usuń
  10. Świetnie, choć zgryz trochę dziwny, ale już ustaliłyśmy, że to modelka taki ma :)

    OdpowiedzUsuń