20 grudnia 2013

Wspaniały Stardoll - Lana

Ostatnio tak dużo nowych grafik na blogu. Jest to spowodowane dużą ilością zamówień, które wykonałam i które robiłam prawie 'na raz' przez jakiś czas a z publikacją się nie spieszyłam. Ale może to i dobrze, w okresie świątecznym może dotrą one do większego grona odbiorców. 

tło na życzenie granatowe

Zdjęcie do grafiki było przesłane przez zamawiającą, miałam narysować tę właśnie Lanę. Nie byłam, nie jestem i nie będę fanką jej urody (i te epickie operacje plastyczne), kompletnie nie mój typ, natomiast uważam, że tworzy bardzo ciekawą muzykę i o dziwo udało jej się z tym daleko zajść. No tak, jak zwykle zbaczam z tematu. Z mojego piksel'owego rysunku jestem  bardzo zadowolona, ta grafika ma w jakiś sposób charakter przełomowy, bo jakieś 98% zaznaczeń to zaznaczenia odręczne, co pozwala mi w szybszym czasie wykonać o wiele więcej realistycznych zaznaczeń. Warunek konieczny do spełnienia - wyrobiona ręka, jeśli takowej nie posiadasz, ta metoda nie jest dla Ciebie. Co mogę jeszcze powiedzieć... praca z takimi zaznaczeniami jest przyjemna, szybka. Tutaj cieniowałam kolorami, strasznie podobają mi się szczególnie spodnie, zwróć uwagę ile jest tam różnych kolorowych refleksów, sporo, prawda? Hah, a przy włosach pobiłam mój rekord czasowy, zajęły mi ok 5- 10 min. Jak sobie przypomnę ile kiedyś się mordowałam nad grafiką, a ile zajmuje mi to teraz, to nie ogarniam jakim fizycznym prawem jest to możliwe. W tej pozie wyzwaniem był sweterek, jak oddać tę puszystość? Nie wiem, nie mam pojęcia czy dobrze mi to wyszło, rzadko rysuję sweterki.

Dziękuję za uwagę, dziś trochę dłuższy post, ale mam nadzieję, że ciekawy, bo w jakimś stopniu zawiera porady. Dziękuje za przeczytanie.
A najważniejszą kwestią jaka mnie interesuje, jest Twoja opinia o nowej technice. Co sądzisz? Czy wygląda dobrze, może powinnam coś zmienić?

Migo

12 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba, świetnie odwzorowałaś Lane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ładnie, ale nie podoba mi się twarz. Usta nie wyglądają jak usta.
    Bardzo ładnie Ci wyszły dłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja ukochana, którą wygraficzyła ukochana graficzka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładna, ale nie podoba mi się twarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podobają mi się włosy, a już zwłaszcza to że zajęły 5-10 min ;O usta są rozjechane, ale dzięki temu twarz Lany wygląda jeszcze bardziej "lanowo" :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Usta mnie rozwaliły xddd Reszta genialna!!
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest wspaniałe, lecz nie jestem przekonana do ust, ale reszta jak najbardziej genialna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się usta nie podobają, ale reszta genialna! Fajny sweterek :D
    ELIZABETSUPER11

    OdpowiedzUsuń