20 grudnia 2013

Born to feel

Kolejna grafika, tym razem dla bloga Acapulco. Nawet nie pytajcie ile czasu robiłam ten wzorek na sukience. Tak, doll ma wyglądać na plastikową. To przecież lalka.



A już za 3 dni, ten blog, a zarazem cała moja graficzna przygoda obchodzą swoje 2 urodziny. Prawdopodobnie zorganizuję taki konkurs jak w tamtym roku, bo cieszył się popularnością. Myślałam, że uzbiera się do tego czasu 400 obserwatorów, ale 388 to również całkiem spora liczba (a na pewno jak na blog graficzny).

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj nie przesadzaj, bywało lepiej, ale dziękuje :)

      Usuń
  2. Podoba mi się
    ELIZABETSUPER11

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba moja ulubiona z twoich prac. Cudko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Moim zdaniem wyszła tak średnio, ale cieszę się oczywiście, że Ci się spodobała :)

      Usuń
  4. Omg, to jest swietne!
    Jestesmy pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tymi lalkami na drugim planie, nie mogę się napatrzeć na sukienkę *-* ogółem śliczna praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lalki to zwykła scenka z ubieranki, zapomniałam dopisać w poście :)

      Usuń