24 grudnia 2013

Licytacja

Cóż, haha.

Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać, bo po raz pierwszy w życiu biorąc udział w konkursie nie udało mi się nawet wejść do ankiety. Jeśli ktokolwiek sądził, że się tego spodziewałam akurat w tym konkursie z tą a nie inną pracą, to uwierzcie mi, będę szczera  -  nie. Tyle ile wkładu sił mnie kosztowało wykonanie choćby biżuterii doll, czy włosów, że nawet nie myślałam, że nie będę w ankiecie. Urok konkursów. To tak tylko moje osobiste myśli, ale oczywiście to nie ja tu jestem organizatorką, każdy ma swoje prawo wyboru. Napisałam powyższe tylko po to, aby przekazać Wam moje szczere zdziwienie całą sytuacją. Tu możecie zagłosować na grafikę która Waszym zdaniem powinna zwyciężyć na blogu Stardoll For Poland.

Dlatego nastąpi rzecz niezwykle spodziewana, organizuję licytację. Grafiki która choćby sądząc przynajmniej z ostatniego posta uznaliście za jedną z najlepszych z całego tego roku, więc mam nadzieję, że jest tu osóbka która ją pokocha i przygarnie :) 


Tło grafiki może zostać takie, lub na życzenie wykonam inne. Po zakupie oczywiście dodam tło bloga w tym samym klimacie.
To co, zaczynamy?
Start price: 0sd
Buy now: 500sd

SPRZEDANE!

Jak zwykle przy wybraniu opcji buy now, wykonam dla bloga oprawę z wszystkimi bannerami (np. dla redaktorów, max 8) oraz ozdobnymi napisami.
Licytujesz?

24 komentarze:

  1. Praca jest śliczna, szkoda, ze się nie dostałaś, pewnie uznali ją za zbyt mało zimową. Szkoda, bo w ankiecie ogólnie nic nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja uważam że w ankiecie są dobre prace, ale przez małe ich zróżnicowanie powstaje efekt uboczy o nazwie 'ogólnie nic nie zachwyca', zgadzam się więc z Tobą :)

      Usuń
  2. Swag? Galaxy? To już dawno wyszło z mody, teraz to zwyczajny kicz! Strach wyjść w czymś takim na ulicę, a tym samym pokazać na blogu.
    Przykro mi, ale wcale się nie dziwimy, że nie dostałaś się do ankiety.

    Lolins & Jamie ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem akurat się z wami zgodzę ;p

      Usuń
    2. Lolins & Jamie
      A kto decyduje o modzie? Moim skromnym zdaniem moda to coś jak kultura, dla każdego inna. Jeśli mi się coś podoba to jest dla mnie ładne, jeśli nie, chociażby zachwalało to pół świata, nie ubiorę. Nie cierpię jak ktoś próbuje mi wmówić, że tłum ma zawsze rację. Takie podążanie za wszystkimi jest dla mnie właśnie... niemodne. Czy dlatego, że Wy uznajecie tę pracę (i pewnie i inne) jako zwyczajny kicz mam zmieniać siebie? Otóż muszę zasmucić - nie chodzę w to. Wyżej przedstawione jest moją opinią, nawet nie przewiduję, że się z nią zgodzicie.

      Usuń
    3. Z tego co widzimy tworzysz grafikę dla innych ludzi, także zalecane byłoby się do nich dostosować. Jasną sprawą jest, że do niczego Cię nie zmuszamy dlatego nie rozumiem końcowego pytania. Nic o takowej zmianie osobowości nie wspomnieliśmy.

      Lolins & Jamie ♡

      Usuń
    4. Nie nie, tutaj błąd w który w zasadzie mogłam Was sama wprowadzić. Grafikę robię dla siebie, to moja pasja. Bloga prowadzę dla innych :)

      Usuń
    5. Swag wyszło z mody?
      Od kiedy... przecież teraz jest faza na yolo, swagi itp.

      Usuń
    6. No właśnie też mi się tak zdawało. Znajduję pozę na jednym z popularniejszych blogów modowych w sieci (poza z października 2013 chyba). To owszem ma swój kiczowy przekaz, ale nie da się ukryć, że jest modne :)

      Usuń
    7. U nas w Olsztynie wszyscy mają jakieś galaxy spodnie, bluzy swag czy czapki yolo xD

      Usuń
  3. Praca faktycznie jest bardzo ładna i dopracowana, ale jeżeli mam być szczera to nie pasowała mi do tamtego bloga. Na pewno ktoś inny będzie z niej o wiele lepiej zadowolony. Też byłam zdziwiona, że Cię tam nie ma. Kupiec na pewno szybko się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowe podejście do sprawy :) Zamiast zmuszać lepiej oddać komuś kto naprawdę byłby szczerze zadowolony z grafiki. Jeśli nie sprzedam jej teraz, to pewnie 1 więcej osoba wygra w konkursie na komentatora.

      Usuń
    2. Oj tam, tylko nie żyć zaraz po tych konkursach swojej graficznej kariery. Na prawdę możesz zajść z grafiką daleko, o wiele dalej niż stardoll ;P

      Usuń
    3. Haha, o nie, to mi nawet nie przeszło przez myśl. Ja tam siebie lubię i to moja największa wada. Zbytnia pewność siebie zwykle w śmieszny sposób zwala na ziemię. Smacznej Wigilii, moja zaczyna się za 10 min więc idę.

      Usuń
  4. Wow it´s amazing, the hair, the hands, love it!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oh, I sold this graphic 5 minutes ago :(

      Usuń
    2. =( Do you have any other graphic on sale??? I really love your work

      Usuń
  6. Nie mam pojęcia dlaczego to nie wygrało, a nawet nie wzięło udziału w ankiecie ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szanować opinię innych, zorganizowali sobie konkurs wybiorą to co się im podoba, jakby nie patrzeć ...

      Usuń
  7. Praca jest świetna, nic dziwnego, że ktoś już ją kupił :)
    Co do ankiety - nam podoba się jedynie praca xxemowaxxa, ale i z nią szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli podzielacie moje zdanie ^^ Też na niego zagłosowałam, ale tak jak mówisz, nie poczułam nagłego przypływu uczyć do żadnej z grafik.

      Usuń
  8. Grafika świetna, trochę szkoda, że nie dostałaś się do ankiety- ich strata. Faktycznie szału nie ma ale i tak jesteś świetnym grafikiem :)
    ELIZABETSUPER11

    OdpowiedzUsuń