24 grudnia 2013

Zapowiedź

Grafika z poprzedniego posta sprzedana za 50zł. A teraz rysuję grafikę sama nie wiem na co, prostu spodobała mi się poza. 


Dziewczyna, którą narysowałam to Ekatarika Normalnaya z bloga  http://normalnaya.blogspot.com/ Mnie jej wygląd (a szczególnie twarz i włosy) oczarował. Znalazłam ją kiedyś przeglądając lookbook i już raz wykorzystałam jej pozę, natomiast wtedy twarz była rysowana + stardollowa, taka pół na pół. Nie wiem co Wy myślicie i czy wyszła mi chociaż trochę podobna w tej zapowiedzi. Bardzo się starałam, niektóre cienie są bardzo delikatne, inne mocne, chciałam uzyskać jak najwięcej.

Przy okazji właśnie dostałam wiadomość os Sybilli, że TU pojawił się post o oceną mojej grafiki. Zapraszam do poczytania, jeśli jesteście ciekawi :)

Migonetta Solvith

20 komentarzy:

  1. I visit the blog, wow, the graphic is remarkable. It looks exactly as the real model.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'll finish this graphic tomorrow. It's for sale. Do you want to buy? :p

      Usuń
    2. Huehue, Migo zawsze skorzysta i znajdzie potencjalnego klienta :D
      Zapowiada się bardzo ciekawie ^^ Ale bardzo dziwnie, bo ja przed chwilą byłam na lookbook'u w poszukiwaniu póz i sobie pomyślałam, że zrobię grafikę z tą samą pozą XD Jeśli Ci to będzie przeszkadzać, to znajdę inną :P

      Usuń
    3. A nie nie, rysuj, nie przszkadza mi wgl :) Nawet się cieszę, że Ci się podoba ta poza. Co do klienta to tak wyszło, bo Pani powyżej była zainteresowana licytacją z posta niżej na który spóźniła się kilka minutek, więc trzeba korzystać z zainteresowania, hihi ;p Koniecznie się pochwal jak już narysujesz ;)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Yes, I want to buy it =)

      Usuń
    6. Dzięki, bardzo mi się podoba. ^^ Ale jak już kiedyś mówiłaś (nie jestem pewna), wkleję twarz ze Stardoll, jest jeszcze czas na naukę. Pochwalę się, pochwalę. Cieszę się, że jesteś ciekawa :D

      Usuń
  2. Uhh! Już się nie mogę doczekać, zapowiada się wspaniale, jestem ciekawa czy reszta też taka będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca jak zwykle zapowiada się ciekawie, lecz sama modelka nam się nie podoba. Ma coś takiego z twarzą... krzywy zgryz? Jakaś dziwna xD
    Czekamy na końcowy efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę kontemplować ten zgryz ;p Dzięki za opinię.

      Usuń
    2. Tzn. nam głównie chodziło o dziewczynę, na której się wzorowałaś, bo Twoja postać jest niemal identyczna, więc wielkie gratulacje :)
      Nie ma za co.

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że zapowiedź mi się podoba, mimo, że również nie jestem fanką urody tej dziewczyny, wydaje mi się być troszkę sztuczna. Urzekły mnie piegi. Jak bym się miała do czegoś przyczepić to byłaby to ta ciemna kreska pod ustami - jak dla mnie zbytnio rzuca się w oczy. No i wargi.. odnoszę wrażenie jakby modelka je wydymała?
    Jak już się przekonałyśmy - nasze gusta zupełnie się różnią. Wyobrażam sobie tą lalkę w jasnych, minimalistycznych, letnich ubraniach.. ma to zapewne niestety mało wspólnego z rzeczywistością.
    Czekam na całość.

    Lolins ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalistyczne ubrania? Racja, mało wspólnego z rzeczywistością. A 'kreska' pod ustami już została zmieniona, bo też mi się właśnie wydawało że jest powodem krzywego zgryzu. Co do ust jak i całej reszty starałam się nie modyfikować oryginału, bo byłam ciekawa w jakim stopniu uda mi się wtedy odwzorować oryginał.

      Bardzo dobrze, że czekasz na całość, ukaże się (chyba) jutro :)

      Usuń
  5. Też nie lubię urody tej osoby, ale cóż ;p Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę kiedyś narysować coś 'nie w swoim stylu' jestem ciekawa jakby mi to wyszło.

      Usuń
  6. Ładne, bardzo nawet
    ELIZABETSUPER11

    OdpowiedzUsuń