1 listopada 2013

Przyjmę zamówienie!

Cześć dzieciaki, z okazji dłuższego weekendu świątecznego [*] przyjmę zamówienie na max 2 grafiki. Zasady są jak wcześniej, kto więcej zaoferuje tego zamówienie wybiorę. Podpowiem, że zbliżać się będą święta Bożego Narodzenia, okres zimowy, sylwestra, a może ktoś chce grafikę uniwersalną, może do magazynu, portfolio? Opcje są niezliczone, a oto wymagania które MUSICIE uwzględnić, bo jeśli tego nie zrobicie, nawet jeśli Was wybiorę, mnóstwo czasu który poświęciłabym na rysowanie poświęcam na próby skontaktowania się z Wami w celu określenia szczegółów - kochani, uniknijmy tego.
Oto one:

NICK ZE STARDOLL
NAPIS NA GRAFICE
ADRES BLOGA
WYBRANA POZA (OPCJONALNIE)
WYMAGANIA (OPCJONALNIE)

Przypominam, że wszelkie płatności są z góry, dopiero potem zaczynam rysować. Dzieje się tak ze względu na rozliczne kradzieże, nieporozumienia i inne.
- Wasza Migonetka

Edytowane: 
Przyjęłam zamówienie dla Kami151, zostało więc jedno wolne miejsce! Śpieszcie się, czas tylko do piątku (8.11.2013r)

10 komentarzy:

  1. jak ktoś płaci z góry a grafika mu się nie spodoba to co się dzieje z sd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam takiej sytuacji. Ale jeśli przewidujesz że Ci się grafika ma nie spodobać, to może po prostu nie zamawiaj.

      Usuń
    2. a za ile byś zrobiła grafikę na zime/ święta ?

      Usuń
  2. Ja będę chciała zamówić - zapłacę doładowaniem ss za 11zł zaraz dodam odpowiedź do tego komentarza gdzie wszystkie moje wymagania opiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, właśnie jest jedno wolne miejsce :)

      Usuń
    2. Chciałabym aby mój nagłówek miał dwie postacie - chłopaka i dziewczynę - tacy jak na tym pierwszym zdjęciu od lewej http://www.disney.co.uk/disney-channel/sites/default/files/styles/retina_reduction/public/local_territories/en-GB/galery_image_list/uk_vio_img_gal_violetta_leon.jpg
      Nagłówek ma być w dwóch wersjach 1. z parkiem/drzewami w tle 2. z przezroczystym tłem
      Twarze są mi obojętne, mogą być stardollowe (jeśli będą to wybierz jakąś pasującą do postaci) nie muszą.
      Na nagłówku ma być adres bloga bajkowy-sd.blogspot.com
      Do tego prosiłabym bannery redaktorów o nickach karolinasz333 PogodnaKsenia i Doma127
      Chciałabym też tło do reklam tego typu co robiłaś http://3.bp.blogspot.com/-b9e6HNOEFfA/Ullh6ZeAyUI/AAAAAAAAB-o/pVbhn7Sv6Nc/s320/reklamowana.png
      I już ostatnia moja prośba to bannery działów:
      Blogowy ask
      Metamorfozy
      Partnerzy
      Cennik reklam
      Hot or not
      Konkursy

      W razie pytań czy coś mój numer gg to 24669098 napisałam do ciebie

      Usuń