14 listopada 2013

Penelope Cruz LICYTACJA

Kolejna grafika wykonana w 2 godziny. Dziś krótko, ponieważ jutro szkoła. Jestem bardzo zadowolona, szczególnie z twarzy. Uważam tę grafikę za jedną z lepszych w mojej karierze. 


Tło jest szare, ponieważ uważam, że to postać ma tu przykuwać uwagę, a cała reszta po prostu psułaby minimalistyczny efekt :)

Teraz muzyczna wstawka na przyjemniejsze oglądanie grafiki (Avicii mnie tym urzekł)


A na koniec przypomnę, że jest to licytacja, sądzę, że nagłówek jest naprawdę wart zakupu. Od 0 sd. Cena kup teraz to 300sd, tak jak ostatnio kiedy ktoś wybierze tę opcję mogę dorobić bannery i całą oprawę grafiką dla bloga.
Zachęcam gorąco!

Migonetta

13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta grafika, masz bardzo ciekawą technikę cieniowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekret w tym, żeby nie cieniować czarnym :)

      Usuń
    2. A ja niemal nigdy nie cieniuję czarnym i nigdy nie wychodzi :P Widać, że Twój "sposób" działa tylko w niektórych przypadkach. :)

      Usuń
    3. Hmm, moim zdaniem działa zawsze :) O wiele bardziej efektywne, ale i pracochłonne, bo trzeba dobierać odpowiednie kolory do każdego elementu. Cieniujesz bardzo delikatnie, więc nie musisz mieć tego problemu, bo tam raczej nie widać dużej różnicy. Każdy musi znaleźć swój sposób, a ja mam ich właśnie za dużo ha ha....

      Usuń
  2. Boję się tej babki na twojej pracy haha ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie tylko ta twarz do mnie nie przemawia.. wydaję mi się że usta są zbyt duże :) Jeśli je zmniejszysz wygląd ogólny grafiki będzie o wiele wiele lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy element ma taką wielkość jaki był na zdjęciu :) Nie planuję zmian ;p

      Usuń
    2. Problem w tym że Penelope MA takie usta :D

      Usuń
    3. Chodziło mi bardziej o to że tak wielkie usta jak dla mnie nie pasują to takiej techniki.. po prostu źle wyglądają :)

      Usuń
  4. a tu 0 licytujących... DAJĘ 1 SD! ( HAHAHA ) Tak na zachętę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika nie jest już na licytację. Nie napisałam, bo i tak nikt nie licytował, hi hi.

      Usuń