8 listopada 2013

Dla Part Of Stardoll

Poczujmy klimat świąt.


Sprężyłam się z grafiką, ponieważ długi weekend zamierzam poświęcić na odpoczynek... od komputera (czyt. uczyć się)
Nagłówek wyszedł bardzo w stylu Stardoll'a. Laleczkowata postać ze świecącymi oczami. Teoria jest taka, że wpadł jej do wyżej wspomnianych po prostu śnieg :) Tło mojego autorstwa poza brushami, które zapewne pochodzą gdzieś z zakamarków Deviant Art. Oryginalnie w pozie na sweterku powinny być jeszcze romby, ale ja do takich kwadratopodobnych, kratowanych wzorków pałam uczuciami negatywnymi, toteż ich brak.

Co w planach?
Mam skończoną (jakiś rok temu...) grafikę upamiętniającą wielkiego artystę, idąc dalej, zapowiada się licytacja dla Was, ponieważ mam bardzo fajną koncepcję na grafikę.

A na koniec, piękna piosenka przy której świetnie się graficzy. Jak ja lubię takie teksty.



Migonetta

15 komentarzy:

  1. Śliczna praca! Mam pytanie, najpierw szkicujesz postać? Jak tak to robisz to tabletem graficznym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szkicuję postać (ale nie zawsze na początku, to zależy od efekty jaki ma być). Nie posiadam tabletu graficznego. Kiedyś wykonywałam taki szkic za pomocą bardzo maleńkich zaznaczeń, jednak już mam na tyle wyrobioną rękę, że mogę to bez problemu robić pędzelkiem 1px, jest to mniej pracochłonne, szybsze, eliminuje kanciastość z tym, że tak jak mówię, nie wyjdzie bez wyrobionej ręki.

      Usuń
    2. A ile wyrabiałaś rękę? :)

      Usuń
    3. Ile wyrabiałam rękę? Ha ha, to nie ćwiczenie mięśni, co raczej zsynchronizowanie ręki z myszką od komputera. I nic nie było umyślne w moim przypadku, co raczej po prostu długotrwałe. Pewnego dnia stwierdziłam, że nabyłam nową umiejętność :)

      Usuń
  2. Cu..cu..cudowna ! ♥
    Warto było zapłacić te 100 sd.
    Bo jest śliczna ! :)
    Za niedługo pojawi się na moim blogu ;***
    Dziękuję, jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Nie mogę się doczekać, jak będzie wyglądać na blogu :* Dzięki za bardzo dobrą współpracę.

      Usuń
  3. Czy mogłabyś jeszcze zrobić banery nie musisz na jutro tylko za jakiś tydzień, jak chcesz to mogę dopłacić tylko powiedz ile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię bannerów :(
      Ale z tym sobie poradzisz, jestem pewna.

      Usuń
    2. a tło byś dała ? :)
      szkoda, jakoś sobie poradzę.

      Usuń
    3. Wrzuciłam do posta tło. Przepraszam, zapomniałam całkowicie o nim.

      Usuń
    4. dzięki, nic się nie stało :)

      Usuń
  4. Wchodzę na bazę i co ja widzę ... Miguś dała nową pracę *.* i to w dodatku taką pikną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ta grafika jest taka dziecięca, że masakra...

      Usuń