16 listopada 2013

KOLEJKA OTWARTA + promocja

Siemka słodziaki. 
Ponieważ ostatnio grafika idzie mi bardzo szybko, a jest to jeden z tych okresów w roku, kiedy wiele blogów chce odświeżyć wygląd swojego bloga. Dlatego oficjalnie informuję, że kolejka do grafik jest otwarta. Dla nie wtajemniczonych już tłumaczę... oznacza to, że nie będzie żadnego cyrku z postami pod którymi tylko przez kilka dni można było zamawiać, bo teraz można to robić przez cały czas. Z tym, że proszę, jeśli macie gg, to piszcie w tej sprawie na mój nr (13381315), a nie korzystajcie z widgetu GG (ten mini chat obok), bo tam nie dochodzą niektóre informacje jak linki, numery, etc. Muszę jeszcze uprzedzić, że jeśli będzie jakoś dużo zamówień, to zapytam czy chcesz czekać, czy zamówisz u kogoś innego. Cieszycie się że zmiany? 

Było przyjemnie, a teraz jeszcze przyjemniejsza część. Ogłaszam promocję na wszystkie grafiki ode mnie na 20%. Co to znaczy? Jak zwykle mówisz mi co chcesz mieć na grafice, ja podaję Ci cenę ile to będzie kosztować, załóżmy że np. 110sd, a potem odliczam od tego 20% i cena za grafikę będzie wynosić tylko 88sd Fajnie? :) Promocja trwać będzie do końca tego roku. Zadowoleni? Bo ja myślę, że tak..

Zamówicie?
 Polecicie?
 Powiedzcie co myślicie?

Migonetta

5 komentarzy:

  1. Nie zamówię
    nie polecę
    No nawet fajnie że te 20% jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej niestety nie mam gg ale chyba można zamówić tutaj ? Jeśli tak to chciałabym grafikę z 1 doll poza:http://img.szafa.pl/ubrania/0/011451212/1345107981/lity-rola-glowna.jpg ; głowa stardollowa np.moja :) chciałabym aby ta grafika była na tle takiej karuzeli (czyt. siedzi z prawej na karuzeli a z lewej adres bloga i reszta tła). Dodatkowo byłoby miło gdybyś dorobiła tło bloga,baner,baner na takie przesuwane reklamy jak na cs i oprawę graficzną bloga czyli tło na zdjęcia redaktorów (tylko tło !) i mini banerki do paska bocznego z napisami Partnerzy,Metamorfozy,Blogowy Ask,Hot or Not (takie jak dla szklany stardoll) :)
    Razem za wszystko (z promocją) myślę że zapłaciłabym może 140sd z prowizją ? może jakoś tak..
    kontakt- smile1155 (konto stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym poinformować, że użyłam twoich włosów do grafiki (wydaje mi się, że spełniłam wszystkie wymagania) :)
    A tu podrzucam link, abyś mogła zobaczyć jak się prezentują : http://goldiens-graphics.blogspot.com/2013/11/1-licytacja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak masz czas to... Zapraszamy na SiMa!

    http://stardoll-i-my.blogspot.com/2013/11/konkurs-na-zimowy-nagowek.html?m=1

    OdpowiedzUsuń