26 listopada 2013

Zmiana stopy graficznej?

Cześć, Migo odwiedził św. Mikołaj i mam laptopa, fajny, dużo bajerów i wgl, tym samym opuścił mnie stary grat na którym dotychczas pracowałam i który zaprzeczał wszelkim prawom informatycznym (*) Bardzo się cieszę z prezentu jednak musiałam załatwić dużo spraw. Np. Photoshop (nie wszystkie wersje działają na Win 8, który teraz mam), nadal nie mam pędzli, czcionek, a dopiero od wczorajszego popołudnia posiadam myszkę, bez której dla mnie rysowanie jest niemożliwe. Touchpadem wykonałam w życiu tylko jedną grafikę (nawet nie w całości) ale to ile czasu byłam na skraju wyczerpania psychicznego (bo nie wychodziło) I co zaraz zobaczycie na tej grafice nadal jest baardzo dalekie od ideału.
Teraz już będzie super, bo ogarnęłam mniej więcej sprzęt i mam taką fajną malutką okrągłą myszkę, ha ha. 


Tło pochodzi z The Sims. Przepraszam za tą wtopę z grafiką, ale gwarantuję że teraz będzie coraz lepiej.
Migonetta

10 komentarzy:

  1. świetna ! <33333333333333
    a to tło takie śliczne *-*
    dziękuje migo ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze bardzo. Bałam się trochę że nie wyszło, ale jak się podoba to super.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladniusio, nie widac, ze tlo z simsow :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy w zasadzie nie jestem pewna czy z simsów, ale jak nie to z jakiejś pokrewnej gry.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. It´s fantastic!! Are you selling this graphic??
    Xoxo
    Rei1981

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ;) bardzo podoba mi się wykonanie bluzki ;) ostatnio się właśnie zastanawiałam nad kupnem myszki, bo też robię grafiki na lapku tym "smyradełkiem" (Touchpadem(?)) i nie wiem właśnie, może myszką będzie łatwiej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Całokształt jest cudowny, zwłaszcza włosy, które mocno wybijają się na tle dość zimnych odcieni *O*

    OdpowiedzUsuń