20 października 2013

Daily Fashion




Ostatnio mówiłam, że wykonuję grafiki dla pewnego magazynu, jest nim francuski blog Daily Fashion. Początkowo miała być to właśnie 2 grafiki, ale po wykonaniu pierwszej (będziecie ją mogli zobaczyć po wydaniu) zaproponowano mi wykonanie bannera dla bloga z dwoma lalkami, czego bardzo dawno nie robiłam. Ha ha, także w dniu wczorajszym wykonałam w pełni 2 grafiki w tym łącznie 3 doll i to jak przypominam w jednym dniu.
' Jestę magikę'



Kociaki, zatem zapraszam do oglądania i wyrażania swojej opinii. Wczoraj byłam tak padnięta, że nie widziałam ile błędów tu narobiłam, ale dziś dotarły one do mnie w całej swej mocy. Mimo to, pomijając wiele szczegółów jestem z siebie zadowolona, takie tempo pracy ostatnio mnie dopada, to już chyba dlatego, że tyle lat w tym siedzę.

Migonetta

14 komentarzy:

  1. Oj , Migo, Migo....po prostu cię kocham *.* Te twoje szczegóły i detale.....a idź się schowaj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj to szczegółów brak. Ha ha, a i tak roboty było co niemiara :) To pójdę się schować...

      Usuń
    2. Jak dla mnie te wszystkie ozdoby na kurtce to detale :D Ale i tak się schowaj ;)

      Usuń
  2. Mi jakoś nie specjalnie się podoba, zwłaszcza twarze i włosy. Nogi mają też jakoś pokracznie rozstawione.
    Ubrania świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. • Twarze na życzenie zamawiającej (podane nicki odpowiednich osób, bez opcji mojej ingerencji)
      • Poza (z nogami włącznie, oczywiście) wzięta ze zdjęcia - i tu również zamawiająca mi podała pozę.
      • A co do włosów, to tak: zwykle cieniuję kolorami (dlatego wychodzą takie 'fajniejsze'), tu zdjęcie było czarno-białe, więc niejako ta opcja została wykluczona, ale podejrzewam, że nie o to Ci chodzi tylko o to, że cieniowanie jest bardzo uproszczone.

      Dziękuję, za szczerą opinię :]

      Usuń
  3. ktoś Ci skopiował nagłówek ;p

    http://3.bp.blogspot.com/-I8WevdB3l74/UmjVA8md4DI/AAAAAAAAAIA/Z-4hXMdlgEw/s1600/Zachodz%25C4%2585ca.png

    na blogu
    http://world-fashion-sd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłowek miły, ba bardzo miły dla oka. + czekam na Mansa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, miałam już tak dawno rysować Mans'a ale znów o nim zapomniałam, a poza tym boję się, że go spapram, a kocham go, więc byłoby mi z tym dziwnie :)

      Usuń
  5. http://wy-stardoll.blogspot.com/ - czyja praca została skopiowana? wie ktoś? katie czy kogo?

    OdpowiedzUsuń