10 listopada 2013

WŁOSY do pobrania!


Pamiętacie jeszcze stare czasy? Wtedy wielu grafików wykonywało włosy, które można było pod pewnymi warunkami umieszczać w swoich pracach. Zwyczaj ten upadł, dlaczego? Niestety (pseudo) graficy ściągający takie fryzurki nie podpisywali skąd pochodzą, mimo, że wszyscy ich twórcy prosili o skromne 'Hair by..' udostępniając je. 
Wpadłam wtedy na jakże błyskotliwy pomysł, aby włosy wysyłać na życzenie, tzn. chętny pisał do mnie na GG, a ja wysyłałam fryzurkę w wybranym kolorze. Pomysł nie przyjął się jednak, ponieważ był kłopotliwy dla obu stron.


Teraz pomyślałam o sprawie jeszcze w innym świetle, jako że jestem osobą nieprzeciętnie inteligentną (dobra, kogo ja próbuję oszukać :) podeszłam do sprawy uniwersalnie, jak? Po prostu podpisując włosy na wstępie. I teraz najważniejsze rzeczy.

Poniżej macie włosy które możecie wykorzystywać w swoich pracach graficznych. Nie jesteś grafikiem? Może chcesz zrobić sobie avatara z ciekawszą fryzurą? Ja taki właśnie zrobiłam dla mojej koleżanki Soreen, który to obrazek jest na górze posta. Tzw. wizytówka uniwersalna.
A oto są warunki które musicie spełnić, aby nie trafić za kradzież na czarną listę (na jaką opinię sobie zasłużysz taką masz). Dlaczego mi na tym zależy? Ponieważ ja poświęcam swój czas, aby zrobić dla Was coś użytecznego i jest mi po prostu przykro kiedy ktoś nie potrafi wykrzesać odrobiny szacunku dla tej właśnie pracy.



1. Włosy mogą pobierać tylko obserwatorzy tego bloga.
2. Jak już zauważyłeś plik posiada napis 'hair by K.A.T.I.E.' Jest to OBOWIĄZKOWY napis, którego nie można usuwać, przesuwać, zamazywać, itp. W tym miejscu gdzie jest, ma zostać w CAŁKOWICIE NIEZMIENIONEJ formie.
3. Aby pobrać kliknij na wybrane włosy PPM ->> otwórz w nowej karcie, dopiero potem zapisuj plik na dysku.


Czy to dużo 'obowiązków'? Myślę, że nie. Zatem zachęcam do legalnego używania fryzury, bo wszystko stworzyłam specjalnie dla Was. Jeśli będę widzieć, że moja praca się przydaje, ładnie z niej korzystacie, włosów będzie więcej. Czy ten powrót do udostępniania włosów uważacie za dobry? 

17 komentarzy:

  1. Piękne włoski wykorzystałbym je gdybym umiała graficzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, GIMP jest darmowy i każdy może z niego zacząć korzystać, polecam :)

      Usuń
    2. Mam gimpa i coś próbowałam zrobić ale niestety wyszło mi tylko to http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2zgw905&s=5#.UoDP4XCw4mg miałam potem kilka innych prób ale wychodziło mi jeszcze gorzej więc się poddałam.

      Usuń
  2. Dobry pomysł Migo, jednak wydaje mi się, że napis mogłby być ,,na włosach" tylko mniej widoczny, a tak to każdy może sobie zmazać i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na włosach też by mógł :) Tu chodzi o to, że gdy pytałam ludzi kiedyś dlaczego mają taki problem z podpisaniem grafiki, najczęściej padała odpowiedź, że zapomnieli, wypadło im z głowy, że znaleźli w Grafice Google, etc.. teraz każdy z obrazków jest podpisany, wyraźnie tez napisałam, że napis musi się znajdować na grafice z włosami wykorzystanymi. Jeśli ktoś zmaże to odpowiedź dlaczego będzie po prostu zbyt oczywista :) Ale świat Stardoll jest zbyt mały, aby takie zachowanie pozostało niezauważone. I tu prawda zwykle i tak wyjdzie na jaw.

      Usuń
    2. Też prawda :) A tak wgl włosy są świetne. Jaka to technika? (Jeśli można spytać)

      Usuń
    3. Nie wiem czego oczekujesz zadając to pytanie :D

      Usuń
  3. Śliczne :3 Może je wykorzystam, jeśli kiedykolwiek nauczę się graficzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naukę nigdy nie jest za późno, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. pobrałam jedną fryzurkę, ale wątpie żeby mi grafika w jaki kolwiek sposób wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko mam problem ze zmniejszeniem fryzury.
      mam gimpa 2.6.11

      Usuń
    2. Nie używam GIMP'a (jeśli nie muszę), ale na czymś tam się znam. Jeśli jednak mam Ci pomóc samo 'mam problem' nie wystarczy :p Musisz bardziej sprecyzować.

      Usuń
    3. jest taki granatowy kwadracik, z strzałką malutką w prawo, i z mniejszym kwadracikiem od którego ta strzałka odchodzi :) to jest przeskalowywanie :3

      Usuń
  5. Kejti, daj tutka na takie hery, JAK ZROBIĆ? Żeby umieli, a nie kopiowali :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już robiłam tutorial:
      http://migonetta.blogspot.com/2012/03/odkrywamy-tajemnice-katie.html

      Nie wiele się od tego czasu zmieniło w mojej technice :) Poza tym, że akurat włosy z tego posta cieniowała czarnym i białym. Amelko, ciągle ktoś chce gotową wersję: 'j a k zrobić, żeby mi wyszło t a k s a m o' ale żebym nie wiem co zrobiła i tak nie wyjdzie tak samo. To rysunek, nie wzór na matmę. Każdy z grafików ma swój styl rysowania i komuś coś wychodzi tak, a innemu inaczej.

      A jeśli mój tutorial nie jest zrozumiały (ludzie są różni), to YouTube nie gryzie, jest tam mnóstwo filmików obrazujących każde działanie grafików. Praktycznie większość z nich używa dokładnie tych samych metod co ja, tylko nie ma dwóch identycznych osób, którym wyszłoby to samo. Po prostu.

      Usuń
  6. Pobrałam, dzięki są świetne, po za tym zaczęłam, z nimi coś kombinować, bo niestety ale włosów nie za bardzo umiem robić
    :D
    ELIZABETSUPER11
    Niedługo może prześle efekty pracy

    OdpowiedzUsuń