11 listopada 2013

Dla Bajkowy-Stardoll

Witajcie w dniu 11 listopada! Wczoraj otrzymałam zamówienie od Karolinasz333, dziś już gotowy zestaw grafik. Szczerze, uważam, że nawet mi się udało. Twarz wykorzystana w grafice pochodzi z mojej mini bazy inspiracji (czyt. zakładka 'Zostań modelką' - gdzie każdy może się zgłosić) i należy do Bat-Wavi, dziękuję za udostępnienie.



Pamiętacie jak jakiś czas temu strasznie podobało Wam się mocne cieniowanie, zrobiłam tak ze dwie grafiki, a potem kompletnie zapomniałam o tej technice. Teraz znów mi się przypomniała i sądzę, że warto nad nią popracować, bo daje fajny efekt. W tej grafice najbardziej pracochłonne było tło i włosy, jestem z siebie dumna bo to mi akurat wyszło, podoba mi się także kurtka i spodenki, natomiast ręce są masakryczne. Pomijając wszystkie moje błędy podczas ich rysowania, niestety modelka ze zdjęcia była nieco grubsza i te pozostałości na fragmentach gdzie nie mogłam zbyt wiele zmodyfikować - zostały. A improwizacja przy dłoniach chyba jeszcze nikomu na dobre nie wyszła :( Jest jak jest, ale myślę, że ogólnie patrząc na grafikę czujecie tę 'bajkowość'.
 Natomiast tła potrafią wykańczać człowieka, dużo kombinowałam z drzewami, na samym końcu je rozmazałam, chciałam uchwycić to, że są oddalone i  we mgle, a jednocześnie to co całkiem blisko miało zostać ostre wyraźne i kontrastowe. Udało się? Będę nad tym pracować i taki rodzaj kadrowania 'teł' również będę ćwiczyć :) 

tło bloga
wersja transparentna na życzenie

W końcu znalazłam tego wspaniałego gitarzystę, kiedyś się na niego natknęłam, a potem zapomniałam nazwiska (jak zwykle), nie nadążam za jego palcami, ha ha... posłuchajcie, warto.


Jakie opinie o grafice? Czy ten staro-nowy sposób cieniowania się nadal podoba?
Migonetta

11 komentarzy:

  1. Grafika udana, ale coś do włosów nie jestem przekonana, można powiedzieć, że ładnie ci wyszła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat włosy mi się podobały, ale chyba wiem o co Ci chodzi. W prawdziwym ombre przejście pomiędzy brązowym a blondem powinno być płynniejsze. Czy o to właśnie szło?

      Usuń
  2. Miguś ... zaskakujesz mnie, grafika w jeden dzień :o i to jeszcze taka zajebista ! Jedynie co mi się nie bardzo podoba to cieniowanie nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to 4 godziny, wczoraj zrobiłam doll, dziś tło.
      Będę myśleć nad poprawieniem nóg następnym razem, te mogą być dziwne bo na zdjęciu były 2x grubsze :D

      Usuń
  3. Grafika cudo fajne cieniowanie a szczególnie nóg,z tłem to po prostu arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, to widzę, że zdania co do nóg są podzielone, cieszę się, że ci się podoba też tło.

      Usuń
  4. Grafika jest genialna - uwielbiam ten sposób cieniowania! Jestem zadowolona z zamówienia, od dziś jestem stałym klientem. Hm.. a gitarzysta? No po prostu genialny. Mam gitarę spróbuję choć coś podobnie jak on zagrać, ale to nie możliwe haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Grafika jest świetna, choć do nóg nie jestem przekonany. Całokształt robi dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie, że ogół da się strawić. A jeśli chodzi o nogi, to o co konkretnie chodzi, o ten jasny cień? Muszę wiedzieć na przyszłość...

      Usuń
    2. Myślę, że to właśnie ten jasny cień daje to wrażenie.

      Usuń