3 sierpnia 2012

Wróciłam! No nie cieszcie się aż tak bardzo... :p

Tak, już w domku moi kochani. Co do tego, iż przez niemal ostatnie 3 tygodnie, (a szczególnie ostatnie 2) wypoczęłam - nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Wczoraj wieczorem wróciłam od ludzi którzy okazali mi tyle miłości dobroci i serca, że wiem, iż nigdy nie zdołam podziękować im za to tak jak należy... rodzina to wspaniała rzecz. Głupio było wracać do szarej rzeczywistości - ale tak już przecież musi być :) Mimo wszystko niezwykle się cieszę, że i tu, na tym właśnie blogu codziennie spotyka mnie mnóstwo życzliwości, bez której teraz już się nie wyobrażam. Jesteście najwspanialsi tacy jacy jesteście (wszyscy) i nigdy się nie zmieniajcie...

...aj, łezka w oku ;)...

To na tyle. Aktualnie zabieram się do mojego pierwszego zagranicznego zamówienia, dla The2GlaMs, która jest właścicielką bloga stardoll-local-news.blogspot.com Spodziewajcie się grafiki z 2doll i mam nadzieję, że okaże się, że naprawdę było na co czekać. Pozdrawiam Was słońca, cześć!

Edit:
Mogę Wam już pokazać malutką zapowiedź jednej z Doll (drugiej nie pokażę :P). Mam niewiele, ale... zawsze to coś: 



Matko droga, nad tym wzorkiem siedziałam pół wczorajszego dnia. Wszystko pędzlem o rozmiarze 1px, siłą własnej dłoni :p, chwalcie, chwalcie... Co do nagłówka tło już mam (nie pokażę, bo się boję), przygotujcie się psychicznie na dużo pasteli różów i ogólnie.... ale co może powstać gdy cały dzień słuchało się tego:



Dobrze widzicie. Nawet ja nie myślałam, że kiedykolwiek upadnę tak nisko. Ale, kurna mi się to podoba. 
Acz, ja bym chciała wiedzieć, czy coś ciekawego wyjdzie z tej zapowiedzi? Co ogólnie myślicie?
 
Migonetta

7 komentarzy:

  1. jak na razie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Zależy mi żeby to zamówienie dobrze wyszło. Mam już spódnicę, teraz ciało włosy i następna doll. ;]

      Usuń
  2. Ładne, ale mam nadzieję że nie będzie znowu tak jak wtedy, patrzymy na zarys i jest cudownie, widzimy efekt końcowy jest fatalnie. *chodzi,o,ten,z,sukienką*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Wyłącz weryfikację
      + Okropna twarz O-o

      Usuń
    2. Matko, wydaje mi się, że wtedy naprawdę stanęłam na wysokości zadania. Podobał mi się ten nagłówek 'z sukienką'. Co z nim było nie tak? A jeśli chodzi o twarz to jest to twarz zamawiającej i wcale nie jest okropna, wybacz. Ja też za twoją twarzą nie przepadam, ale co zrobić :)

      Usuń
    3. Dużo, nie mam siły wymieniać. A jeżeli chodzi o twarz, to co z tego że jest zamawiającej, i jest ohydna, twarz czasem potrafi zepsuć cały efekt.

      Usuń
  3. :D Ah ten chałkający Marcelq ,aż odechciewa mi sie jeść zapiekanke :o
    biodra są ,a to że twarz wygląda jak ćpun na głodzie (jak już napisałam w notce wyżej ) to nawet TO nie zepsuje efektu ;)
    a ładnie zaznaczone nadgarstki to tylko kolejny + do sukcesu

    OdpowiedzUsuń