18 sierpnia 2012

...bo marzenia się spełniają.

Jak wiecie, każdy ma jakieś marzenia, i te na Stardoll i te realne, każdy chciałby aby się spełniły i ja jedno takie mogę uznać za spełnione. 






...a takowym marzeniem - jeszcze w sumie powziętym przed założeniem tego bloga - było zrobienie kiedyś  grafiki dla 'Stardoll For Poland', a takowa dziś sie właśnie na nim ukazała. Cóż, jestem z Grafiki zadowolona, starałam się najbardziej jak tylko umiałam i jestem mogę być szczęśliwa z uzyskanych efektów ^^ Bardzo dziękuję za szansę od Pauli i mam tylko nadzieję, że nikogo nie zawiodłam, a grafika bd sie podobać i dobrze służyć blogowi jak i jego czytelnikom :)

To wszystko ode mnie, teraz chciałabym usłyszeć Wsze opinie.
Co sądzicie o Grafice? Czy jest warta tak dobrego bloga?

13 komentarzy:

  1. Ten nagłówek jest przepiękny ! ♥
    Wenia99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że tak sądzisz. Dziękuję :]

      Usuń
  2. Nie ukrywajmy - marzeniem każdego grafika jest to, by jego praca była pokazana większej ilości osób.
    Ta praca jest świetna. Cały czas się rozwijasz, Migo! Gratsy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna grafika! O wiele lepsza niż poprzednia między nami... Masz talent :*
    Tylko zastanawia mnie... W jakim programie to robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie we wszystkim co obsługuje warstwy :] Dziękuję serdecznie.

      Usuń
  4. Gdy po raz pierwszy zobaczyłam tą grafikę byłam zdumiona jak ktoś musiał się nad tym napracować i zastanawiałam się kto. Zobaczyłam napis, weszłam na Twoje konto,później na bloga i doszłam do wniosku,że to chyba Twoje hobby. Wszystko jest dopracowane i ślicznie ułożone. Naprawdę wielkie gratulację i powodzenia dalej !

    Pozdrawiam MyOlka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś. To jest moje hobby, nigdy nie próbowałam nic w kierunku grafiki robić na siłę, gdy postanowiłam otworzyć bloga, myślałam 'uda się, albo nie. Jeśli nie bd w tym dobra, nie bd nic w tym kierunku robić' Ale tak się jakoś złożyło, że od samego początku miałam tu ludzi, którzy mi pomagali, komentowali, obserwowali i coś wyszło :] Nigdy też nie chciałam stawiać zbyt wygórowanych cen za grafikę, nie każdy ma dużo sd, a i mi na co tyle?

      Za gratulacje dziękuję ślicznie, a powodzenie sobie zatrzymam. ;]

      Usuń
  5. NIENAWIDZĘ CIĘ!przez Ciebie znowu dostanę zawału no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, a Solien na wakacjach, i kto zadzwoni po karetkę 0.o?

      Usuń

    2. Czyzbym sie spoznila ? ; o
      trzeba przeprowadzic RKO
      Jak to mowia Iacta alea est

      Usuń
  6. Gdy zobaczyłam go na blogu powiedziałam - o mój boże jaki piękny i zobaczyłam że ty go zrobiłaś.Naprawde robisz piękne nagłówki (:

    OdpowiedzUsuń