20 sierpnia 2012

Zamów Grafikę!

Wybieram: Jagoodaa - postaram się zrobić coś nieskomplikowanego, ale fajnego ;]
Do Najmi: 1. Nie jesteś zespołem Google (takowy nie pisze na moje GG {haha} i nie usuniesz mi bloga) 2. Masz mylne wrażenie, iż to ja skopiowałam Twoją Grafikę, gdyż jest zupełnie odwrotnie, czy Ci się to podoba, czy nie... czysty fakt. Hi hi. Kopia znajduje się tu. A oryginał zdobił niegdyś tego bloga - zresztą doskonale pamiętacie ;p Przepraszam, za zaśmiecenie mojego własnego posta, acz sprawa wymaga... 


Wiem, że wiele osób na ten właśnie post czekało, stąd też  przypominam iż jest to praktycznie jedyna droga abym wykonała taki nagłówek jaki chcecie. Cała akcja jak zwykle polega na tym, że wym pod postem zgłaszacie swoją propozycję (zawierającą poniższe informacje), a ja spośród wszystkich komentarzy wybiorę, jedną lub dwie, takie jakie po prostu będą mi odpowiadały. Nie wpływa na to kolejność komentarzy (tzn u mnie n i e d z i a ł a opcja kto pierwszy, ten lepszy), toteż zgłaszajcie się śmiało, moi drodzy!

(widzicie te rzęsy? Hi hi, Paint rządzi ^^, spartaczone celowo)

Czekam na Wasze kreatywne pomysły :] Piszcie!


25 komentarzy:

  1. -Stardoll-konkursy-lambada.blogspot.com
    -Lambada12360
    -Barwy jesieni
    -Doll w parku wśród liści lub podczas deszczu, ogólnie z tłem jesiennym

    Prosze wybierz mój blog :) Potrzebuje nagłówka :) Bo mój jest okropny.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem gotowa także zmienić częsci twarzy wrazie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. -mystyle-mystardoll.blogspot.com
    -NajlepszaVera
    -Doll (moja, bardzo mi zależy żebyś wykorzystała moją twarz) idzie koło jakiś sklepów,wystaw lub doll jadąca samochodem w nocy, auto bez dachu, luksusik :)

    Cena do uzgodnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. -ZakochaniWStardoll.blogspot.com
    -szortax
    -Jasne tło, bezchmurne niebo
    -Doll z dłońmi na biodrach w krótkiej sukience.
    Jeśli mogłabym prosić, to żeby było doll widać dopiero od pasa.
    Z góry dzięki za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://my-stardoll-zyrafa.blogspot.com/
    1kw
    jedna lub 2 lalki zależy. Osoby które mają być są obojętne wystarczy aby miały : dość jasną karnacje mocno błękitne dokładnie kolor 5 od lewej , delikatny makijaż .
    Ubrania
    Dol ma być ubrana w zimowe ciuchy http://www.google.com/imgres?hl=en&client=ubuntu&hs=gAa&sa=X&channel=fs&biw=1301&bih=618&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=BVDMr8hWwIfALM:&imgrefurl=http://novamoda.blox.pl/2010/02/Zimowe-stylizacje.html&docid=Qnlgb2X4wzKF3M&imgurl=http://novamoda.blox.pl/resource/467109_129989_565.jpg&w=320&h=480&ei=VtkzUMb4EMvFswbY1IGQAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=319&vpy=106&dur=1969&hovh=275&hovw=183&tx=101&ty=113&sig=116766733600507868960&page=1&tbnh=128&tbnw=92&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:1,s:0,i:79 coś tego typu .
    Nagłówek ma być na zimę włosy najlepiej blond lub brąz . Kolorystyka zimowa : biel , błękit oraz różne akcenty w mocnych kolorach tj. np mocny czerwień oraz np zielone dosć jaskrawe listki ( kilka )
    Cena to jest tak
    Jak byś dała nagłówek a do tego tło zlewające się tak jak jest u cb to napewno ponad 50 sd .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że dopiero koniec lata ale bym chciała nagłówek "na zapas "

      Usuń
    2. Co do ciuchów buty najlepiej buty emu ( podobne do tyvh z hb ) jakieś fajne może neonówki <3

      Usuń
    3. a jednak reczej odwoluje zgłoszenie napisze jak coś

      Usuń
  6. -tropikalnystardoll.blogspot.com
    -KarmeloweLoveee
    -Plaża, Tropikalne kolory
    -Chciałabym żebyś zrobiła mi nagłówek. Coś takiego (powiem ci o co wg mi chodzi a ty powiecz czy takie coś zrobisz, Bardzo prosze) Wygląda to tak : Tło plaży (taka mała wyspa), na wyspie taj stoi palma. Pod palmą siedzi lalka i się opiera o nią. Jedna noga na zgiętą a drugą wyprostowaną . W ręku trzyma coś do picia (jakimś kolorowym, tez ta reka trzymająca jest zgięta( to znaczy że podnosi je do ust)) Ubraniem chyba ty się zajmiesz. Ma mieć dopasowanie do wszystkieko. (włosy mogą być dłuższe koloru blond z grzywką) (a buty to mają być platfy) W tle tego morza możesz dodać jakieś elementy pasujące. Wielkość tego to wejście to nagłówka To znaczy chyba max 1050pikseli.
    Ps; A na tym napisz moją nazwę bloga.... Z jedną lalką. .. Ile to mnie wyniesie?
    Mogłabys takie cos zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  7. -Bez napisu
    -Marcelq
    -Czarno/biały ew. lawendowy
    Chciałbym taki nagłówek: http://4.bp.blogspot.com/-am5GeB1NWhA/UDZFXpqEZXI/AAAAAAAABdU/24m05cbchOE/s1600/nag%C5%82%C3%B3wek.jpg z dość bladą skórą, w sensie normalny odcień WCALE nie podchodzący pod kolor żółty. Najlepiej z moją doll, okulary oczywiście być muszą, mogą być ze stardolla jak i ręcznie wykonane.
    Na szacie nie musi być kropek.
    dam do max. 80sd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tło to mogą być jakieś stare uliczki, garaże, osiedle lub zwykły pokój ale wtedy z dużym oknem po lewej lub prawej stronie w sensie na bocznej scianie a nie na wprost nagłówka

      Usuń
  8. Nie będę się teraz zgłaczać, także zapytam najpierw, czy wykonujesz grafikę "niestardollową"(nagłówki)? Chodzi tu o narysowanie realnej osoby ((dowolnym stylem) mogę podesłać zdj, ale strój nie byłby taki, jak na obrazku.
    Zamówiłabym również kilka innym gadżetów na bloga (avatar do zakładki "o mnie", zakładki pod nagłówek i kilka innych małych rzeczy). Mogę dać nawet 800sd, bo bardzo mi na tym zależy.
    Wiczkaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety aktualnie nie znalazłabym na to czasu, rozumiesz... to jednak jest trochę roboty, niedługo koniec wakacji, a we wrześniu kategorycznie muszę zająć się szkołą. Mam nadzieję, że rozumiesz.

      Usuń
  9. Ja poproszę nagłowek na bloga moda-wg-stardoll.blogspot.com
    Daje ci wolną rekę.
    Poproszę 1 doll i wesołe kolory.
    Nick na sd. Sistencia.
    Serdecznie pozdrawiam :D
    < Uwielbiam twoje prace >
    Ps. Maximum moje wydatki to 100 sd wiec proszę coś około tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to nie przypadkiem twoje tło Katie? .__. http://graficcas.blogspot.com/2012/05/nagowek-na-bloga-adriannagore111.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację. Oczywiście, że tło jest moje.

      Usuń
  11. Ja mam tylko takie pytanko ^^ (No dobra... 2...)

    - Czy najpierw robisz projekty i skany, czy rysujesz w paintcie? :)
    - Ile na ile pikseli ma grafika na twoim blogu?

    Pozdrawiam, Hermionapotter3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. - We-at-stardoll.blogspot.com
    - natastar12
    -Tło : W oddali jakieś pola i pagórki.
    -Poprosze o taki nagłówek: Doll jadąca na ciemno gniaadym koniu ( czarne siodło i uzda). Strój doll : taki jak tu -> http://www.google.pl/imgres?start=118&num=10&hl=pl&biw=1366&bih=705&tbm=isch&tbnid=fvyRLVGxTHfzFM:&imgrefurl=http://www.krakowmiasto.pl/sport/inne/krakuszowice-jazda-konna.htm&imgurl=http://www.krakowmiasto.pl/files/pict/2010-11-16/krakuszowice-jazda-konna-7zczMTAyMz_o.jpg&w=800&h=531&ei=wm06UMHQCY33sgbX8YDwDA&zoom=1&iact=hc&vpx=837&vpy=354&dur=1534&hovh=183&hovw=276&tx=192&ty=204&sig=106493030286994536690&page=7&tbnh=150&tbnw=238&ndsp=21&ved=1t:429,r:8,s:118,i:96 . Ogon i grzywa konia najlepiej czarne i twarz doll może być moja. Doll ma jechać w taki ponury jak na obrazku dzień lub jaki będzie ci pasował ;)Te zadanie jest trudne,więc nie wiem czy będziesz dała radyt je zrealizować,ale mam nadzieje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Czaprak może być,jak będzie ci lepiej,jak może być to poprosze biały ;)

      Usuń
  13. Zapraszam no konkurs od mojego bloga outfit-stardoll.com do wygrania 200sd

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog: stardollowa-nowa-ja.blogspot.com
    -jedna doll
    -pastelowe kolory (ale może być połączenie białego, kremowego i złotego koloru)
    -maxi/ asymetryczna długa spódnica
    -tło może być przezroczyste lub według Twojej wizji ;]
    -dam 65sd+

    pozdrawiam
    Kociara5678

    PS: Jeżeli masz jakieś uwagi, to pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. metamorfozy i inne
    LadyNianiusia oraz FairyMadzialena

    tło kolorowe, jakby pomazane farbami ( najlepiej wszystkie kolory tęczy,)

    sztaluga i malarka też umazana farbą w białym ubraniu, na sztaludze twarz FairyMadzialeny a malarka LadyNianiusia z pędzlem w ręku i paletą też, tak żeby wyglądało, że się zastanawia, co jeszcze domalować na twarzy ;)

    Cena według ciebie, ty podajesz ja płacę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PrzepisNa-Stardoll.blogspot.com. Creazyewa222. Napis: Przepis na Stardoll. Kolorowo ma być. W tyle jakieś babeczki, rozwalona mąka, rozbite jajka, gdzieś mikser itp.( w tym jeszcze możesz cos w tym stylu wymyślić). Dziewczyna podobna do mojej doll, ma dłuuugie włosy z jasnymi pasemkami (jak na stardoll.ocom.pl). Ma mocno podkreślone oczy ( wejdż tu: http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&client=opera&sa=G&tbo=d&rls=pl&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=232eoPw64fxZGM:&imgrefurl=http://polki.pl/uroda_makijaz_galeria.html%3Fgalg_id%3D10008284&docid=OuNfibZx4WszcM&imgurl=http://polki.pl/work/privateimages/formats/E/80729.jpg&w=500&h=298&ei=9wbTUMy4C_L74QSXl4GIAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=105&vpy=343&dur=328&hovh=173&hovw=291&tx=119&ty=102&sig=104079211903729686281&page=1&tbnh=143&tbnw=246&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:10,s:0,i:118&biw=1366&bih=645) takie kocie oko. Dziewczyna ma ,,czapkę'' jaka mają kucharze, na twarzy nażnięta mąką. Patrzy się nie na miskę ale tak by patrzyła sie ,,na nas'' Uśmiechnieta ale żeby nie miała ta wielkiego banana na twarzy XDDD. Nie jest w fartuchu takim od ramion w dół tylko od pasa w dół. Trzyma w rękach książke kucharską. Ale ogólnie to jakas kuchnia tam jest. Ma usta niepomalowane i jest opalona. Ma zdarty lakier na paznokciach. Ma sweterek z napisem dangerous!( takim jaskrawym żółtym). to wszystko :)

      Usuń