19 sierpnia 2012

Nie ma to jak tupet większy od mózgu.



Zawsze znajdzie się kilka cudownych osóbek, które postanowią sobie coś 'pożyczyć', prawda KOTEK2930

Beznadziejna kopia mojej grafiki, choć najlepszy jest podpis autora, nieprawdaż? He he... 
A tu macie oryginał:

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFtZDBINnLO2lVsIe7HjEVi3nO7voaluOUP0x2dnF1H5KcMh4TL3odJoDuxSl43_WFkjnlo4xEJbwfkGXt2_BGVUwYeINQtfaimHchmnyFYwp5mo3iJIPDXUqxJR1JDGkJU526uvbA_ig/s1600/Luna+ss+s+ss.png

O wszystkim dowiedziałam się dzięki Denger (dziękuje), ale jak już łapać głupią kopiarę, to trzeba sobie troszkę na niej poużywać ^^, toteż wczoraj wieczorem, moja koleżanka Soreen (której też należy się ogromne dziękuję), wybrała się na 'przeszpiegi' - ot tak, żeby dziś było się z czego pośmiać, więc paczajcie:


 O tego momentu wszystkie komentarze zostały usunięte :] (ciekawe czemu, prawda?) Acz, jak się okazało nie tylko grafikami, nasza bogerka oszukuje, w jej KG znalazłam skargi osób którym nie wypłaciła nagród za komentowanie jej marnego bloga. (te także usuwała sumiennie)



Potem nastąpił ciąg różnych dziwnych wydarzeń,  w prezentacji napisała, że 'jeśli ktoś coś by chciał - to jej nie ma', a blog z tego co wiem został usunięty, ojej, dlaczego? Pisała do mnie na GG, o coś tam prosiła (zbyt cicho, bo niedosłyszałam), potem powiedziała, że ma to daleko w tyle, a na końcu że teraz już nie pisze z nią tylko z znamienitą Olą, gdyż ona oddaje tamtej konto, cóż za niebywały spryt, nieprawdaż? Ach... i właśnie czytuje w prezentacji, iż blog jej został 'zawieszony do odwołania', no tak...

A właśnie, nagrody! Jako iż mam cudowne szczęście, dziś nasza ukochana KOTEK2930, obchodzi urodzinki! Co dostanie od nas? Spamy! Pomożecie obywatele? Liczę na was! I za wszystko dziękuję.

 Spamujcie! 

Migo.

31 komentarzy:

  1. Hahahahahah lol.:D Co za wstrętna kopiara.Też mi jej żal.Ale nieźle zrobiłyście z tą swoją koleżanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby chociaż stać by ją było na przeprosiny... a najgorsze jest to, że ona wcale nie rozumie, że cokolwiek zrobiła nie tak, a to już mnie dobiło, inaczej posta by nie było, tylko sama czarna lista.

      Usuń
  2. Jakie dziecko ? ;o
    Myśle że mały spamik nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ;] Choć i z tymi spamikami nie można przesadzić ;p

      Usuń
  3. Dla mnie to dobrze zrobiła ze skopiowała od ciebie bo może nie chciało jej się wydawać kasy na takie twoje badziewne prace. ja popieram to co zrobiła kotek2930.


    Ela1227

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy...
      NO COMMENT !
      Następne dziecko jak widzę K.a.t.i.e stara się jak może i według mnie jej prace są rewelacyjne nie wiesz to nie odzywaj się bo nie wiesz ile pracy ona w to wsadza i ile swojego czasu !
      Zal mi CB !!

      Usuń
    2. ojojoj znalazła się obrończyni,przecierz wiadomoże to ty kotek2930 . Uspokój się bo ci żyłka pęknie kotek2930. Kochanie na tym świecie nic nie obejdzie się bez szumu :PP
      denger13

      Usuń
    3. 'Dla mnie to dobrze zrobiła ze skopiowała od ciebie bo może nie chciało jej się wydawać kasy na takie twoje badziewne prace. ja popieram to co zrobiła kotek2930.'

      Ekhem, ekhem... ktoś tu sie w sumie myli w zeznaniach.
      Skoro moja Grafika jest taka beznadziejna, badziewna i wgl to po cholerę go kopiuje? o.o ...nie ogarniam... Ja tam bym się wcale nie obraziła gdyby kogoś innego okradała, a nie mnie - suma summarum badziewną graficzkę ;]

      Usuń
    4. Kolejne dziecko ... jak jesteś taką artystką to stwórz swoje grafiki.
      Spędzisz trochę czasu nad nią ,a potem ktoś skopiuje twoją pracę i uzna za swoja - zobaczymy mądralo jak się poczujesz.
      Zgodzę z się odp. K.A.T.I.E ,że jak są takie beznadziejne to po co kopiowała ?
      Żal mi Cię po prostu ...
      Wenia99

      Usuń
  4. A niech ma! Oto mój wpis: (Oczywiście bardzo szybko usunięty) Witam bardzo "Serdecznie". ^^ Może przez twój gruby czerep nic nie dociera, ale każdy wie - Prostotę MOŻNA SKOPIOWAĆ - ALE! - NIE MOŻNA JEJ NAŚLADOWAĆ!. Żal mi takich ludzi...^^

    Mój nick: Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jedna z lepszych wypowiedzi jakie słyszałam ^^

      Czy prawdziwie Twój nick świadczy o zaczytaniu w księgach z z serii 'Harry Potter'? Bo jeśli tak, to ja Ci powiem, ze też mi sie to cudnie wspomina. ;]

      Usuń
    2. Oh, moja droga... Ja sobie łeb o ścianę tłucze, że taki nick zrobiłam! :D Lubię Harry'ego Potter'a a, ale teraz przeciwnie, zaczytuję się w zupełnie innych książkach... Po prostu dorosłam ^^ Mogę do nich wrócić, lecz teraz mój gust zmienia się.

      Bardzo współczuję Ci tej całej afery, chyba trzeba być ślepym, by nie zobaczyć ile pracy w to wkładasz! Masz moje poparcie, ja uważam, że to badziewna kopiara, która nie ma ni krzty godności a tym bardziej honoru. ;)

      P.S. Chyba jestem automatem, bo co najmniej 10 razy źle wpisywałam :D XD

      Usuń
  5. Uważam że KATIE nie powinna oczerniać jej publicznie i namawiać ludzi do spamu na koncie kotek! Nie każdego stać na to by wykupić nagłówek za 200sd. Kazdy stara się też jak może by jego blog się pODOBAŁ i zaistniał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno! Rada na przyszłość, najpierw czytaj, potem pisz! Jak możesz tak mówić wgl?! Moja grafika to 50sd, a nie 200. I wyobraź sb że ja poświęcam na taką jedna grafikę ok 40 godzin z życia (już nie wspominając o siłach i pracy jaką to wymaga), a Ty mi mówisz, że ona Sb może kopiować moja pracę bezkarnie bo chce mieć fajnego bloga? Weź się lecz! jak to ma stawiać tych którzy za to płacą? Jeśli ty potrafisz robić grafikę i pozwalasz na to aby ją sobie kraść to Twoja sprawa... ja na to nie pozwolę. Mam zbyt duży szacunek do samej siebie.

      Usuń
    2. Nie mówię, że ma kraść twoje prace. tylko że nie powinnaś nakłaniać ludzi do spamowania na jej koncie.

      Usuń
    3. No właśnie powiedziałaś, że powinna kopiować moje prace (tak wynika z kontekstu), a o spamach nic nie było, słońce :)

      Usuń
    4. http://stardollowe-like.blogspot.com/ haha! widziałaś ? -,-

      Usuń
  6. Kolejny przykład bezczelności na tym beznadziejnym świecie. Btw. Migo przecież wcale nie ma takich drogich nagłówków. 50 sd za jedną doll to naprawdę tanio, a się napracuje o wiele więcej niż to 50 sd jest warte. Napisałam jej komentarz w KG, ale znając życie zaraz będzie on usunięty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Xylo za poparcie. Jak tam zdrówko, już lepiej?

      Usuń
  7. Hahaha beznadziejne grafiki :3 No to podziwiam was kotuś i elunia, pewnie lepsiejsze wyrabiacie ? :> Oczywiście troszkę spamiku było, ale zapewne dawno usunięte :3
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'lepsiejsze' ♥ ach, to kochane słowotwórstwo. Dzięki za wszystko.
      Pozdrawiam Cię serdecznie ;]

      Usuń
  8. A zgadzam się z K.A.T.I.E. To jest to samo co kradzież Tak samo jest z cytatami załóżmy z książek czy z reprodukcjami obrazów, aby móc wykonać reprodukcję trzeba mieć zgodę autora i płaci się za to niezłą kasę. Kotek mogła mieć troche godności i chociaż przyznać się że to nie jest autorstwa jej "kuzynki" mogła, ale tego nie zrobiła. Sama dała ciała swoim zachowanie pokazując jak jest niedojrzała i dziecinna i zamiast ciągle iść w zaparte, kasować komentarze mogła grzecznie przeprosić. Może wiele by to nie pomogło, ale byłoby oznaką dojrzałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomogłoby, bo posta by nie było. Jeśli ktoś przeprasza, to należy przebaczyć. ;] Dziękuję, za bardzo dojrzałą ocenę sytuacji drogiemu Anonimkowi ;p

      Usuń
    2. Ależ nie ma za co. :)
      Po prostu dziewczyna zachowała się jak smarkula zamiast jak kobieta. : D
      Sowa1. ;)

      Usuń
  9. Pierwsze co mi się ciśnie na usta - piękna cenzura na tej skopiowanej wersji. Naprawdę. Szacun dla tej całej kotek za tak duże umiejętności w paint'cie.

    A drugie to - Migo, ty diablico :D Ale z drugiej strony zrobiłabym to samo :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest dobrze, to staram się udawać normalnego człowieka (nie pytajcie), ale tak jak gdzie już pisałam, zbyt dużo poświęcam swojej Grafice, aby dać ja skopiować. I paczyska wydrapię... -.*

      Usuń
  10. Sława ponad wszystko.
    Do czego jeszcze posuną się ludzie, aby uczynić się/swojego bloga bardziej rozpoznawalnym?

    OdpowiedzUsuń
  11. O lol xD mam ją zaspamować?
    okej :* <3

    A.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG, jak ja nie lubie takich osób, które podpisuja się pod ciężką pracą innych -.-

    A te wszystkie obrończynie to pewnie jej koleżanki.
    Oczywiście że pospamuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nie lubię takich osób, jak wy. Migo każe wam coś zrobić a wy za nią. Nie znacie tej dziewczyny, która kopiowała, ale naprawdę wydaje mi się, że zniszczenie jej stardollowego życia i oczernienie jej na blogu w zupełności wystarczy.
    Na początku posta byłam zdecydowanie po stronie K.A.T.I.E., ale jak doszłam do końca to mi przeszło. Kim trzeba być, żeby fascynować się spamowaniem w czyjejś KG? Ona uwielbia oczerniać i niszczyć innych. Ale jak, nie daj Boże, powiesz o niej coś złego to następnego dnia będziesz miał zawaloną całą Księgę Gości, za dwa dni już usunięte konto, a za tydzień K.A.T.I.E. we własnej osobie stanie pod twoimi dzrzwiami, żeby cię jeszcze opiprzyć.

    OdpowiedzUsuń