8 sierpnia 2012

Dla SLN! (grafika 24)

Było trochę pracy... ahh, wgl przemogłam się, żeby zrobić nagłówek z dwoma Doll. Niekoniecznie jestem zadowolona, ale... tak to już bywa. Kurcze, znów mi strasznie twarze nie pasowały, szczególnie w drugiej lalce. Normalnie masakra. Myślę, (bardzo delikatnie mówiąc), że to najbardziej zepsuło mój oczekiwany efekt, ale 'klient nasz pan'. Przeżyjemy. 

(wersja podstawowa)

(fanaberie)



(tło)

Czego się słuchało? Różnego...
Heh, jakoś tak kolorystycznie mi ten teledysk pasował.

Mimo wszystko jestem zadowolona i tego nie da się niczym zepsuć :p Dużo wkładu pracy, ale opłacało się. Dałam radę. Teraz proszę Was o opinie, a już niedługo nowa grafika, cześć!

Migo.

11 komentarzy:

  1. Tylko twarze ssą niemiłosiernie. No i coś jest chyba nie tak z tą zieloną bluzką ale to tam nie wiem, dziwny jest laptop na którym aktualnie mam posiedzenie. :D Tło jest bjutiful.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na laptopie taty mam ustawiony inny kontrast obrazu i niektóre kolory wychodzą po prostu dziwnie... acz ja zieloną bluzkę robiłam całkowicie tak jak wszystko inne ;] Tło jest robione przy muzyczce Biebera, więc musi być słitaśne, i oh i ah...

      Usuń
  2. szczerze mówiąc myślałam, że będzie lepiej. twarze są takie okrutne, że podejrzewam, iż to one cały efekt popsuły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Boshh... twarze, kurde ja nwm, nie ogarniam. Przez nie po prostu jakaś taka tandeta przemawia, że po prostu nie mogę... Ile się nakombinowałam, żeby to jakoś zatuszować, zmienić. Uwierz mi na słowo, że przed tymi wszystkimi zabiegami to dopiero było... ale niestety, szkoda tylko, że kurde wszystko przez te twarze niejako szlag trafił. Marcelq miał całkowitą rację w tym temacie. Tak na własny użytek zmienienie chyba twarze na jakieś 'fajne' i jestem ciekawa czy coś się zmieni. Bo naprawdę we wszystkich innych cieniowaniach, ubrań czy ciała, starałam się bardzo i uważam, że wyszło dobrze, więc nie rozumiem... ;/

      Usuń
    2. reszta jest okej. tylko nie mogę patrzeć na te twarze no :c

      Usuń
    3. Jak okej - to się cieszę ;]

      Usuń
  3. Twarze są okropne, popsuły wszystko zdecydowanie, szczególnie oczy blondyny i nos czarnej ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię tego mówić, ale rację masz całkowitą :/

      Usuń
  4. Fajnie zaznaczone biodra maja modelki :D w koncu nie jakies płaskodenne bezkregowce , a twarze ...do najlepszych nie należą a oczy pani ,,kawa z mlekiem''dają zarys ćpunki na głodzie ;o
    Grafika jest bardzo dobra ,więc nie musisz sie przejmować że kiepskie twarze ją w jakims stopniu bodaj najmniejszym popsują ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec w tym właśnie oto momencie, że ja oto Ci mówię że Cię kocham słońce moje najdroższe *-*

      Usuń
  5. Jak dla mnie nagłówek jest ładny. :)

    OdpowiedzUsuń