13 sierpnia 2012

Porobiło się coś...

Spodziewalibyście się po mnie czegoś tak.... niewektorowego? Trzeba się kształcić i tyle :p Zamierzam nauczyć się i iście innych dla mnie technik. Może nie oślepniecie od tego paczyska. :) Oczywiście strardoll'owe prace nadal bd pojawiać się w starym stylu, acz jeśli sobie ktoś zażyczy jakiś portret, czy coś to wiecie... będzie wybór :)

Wszystko w SAI'u całkowicie obcym dla mnie programie. Rzęsy powyżej to całkowity koszmar, acz już wiem jak takowe robić, toteż nie miejcie mi tych za złe. pozdrawiam Was słońca!

Co myślicie o tym wszystkim?
 Jak na pierwszą próbę w nowej technice, przejdzie?

Migonetta.

15 komentarzy:

  1. Śliczne.. ;) chciałabym mieć taki talent ja ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styllash : talent talentem , reszta to ciezka praca.
      Migo fajnych barw użyłaś ,górne rzęski tylko za slaby odcien ale i tak to bez znaczenia -liczy się całokształt :3 Jest git

      Usuń
    2. Wiem, że to ciężka praca i to doceniam. Ja nie mam takiego talentu, więc nawet ciężką pracą nic nie zdołam zrobić, ale masz rację. :)

      Usuń
    3. :) do tego że Migo ma talent nikt wątpliwości chyba (rozgląda się) nie ma :D , ale skąd wiesz Styllash trzeba w sobie szukać ukrytych zdolności a każdy takowe posiada -choćby ziarenko

      Usuń
    4. "(rozgląda się)" najlepsze :} Podziękowania dla Styllash i Solien. ;]

      Usuń
  2. Świetne, bardzo realistyczne. Jak na pierwszą próbę, jest FANTASTYCZNIE! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czy jest na sali lekarz? :o

      Usuń
    2. *rozgląda się* dzwonić po karetke ; o ?

      Usuń
    3. jest całkiem ok.ale to jest za piękne

      Usuń
    4. Ha ha, bez przesady... witamy w świecie żywych :D

      Usuń
    5. No nie przesadzam moja droga Migonetto :) I witam witam ponownie :D Chociaż wolałabym zostać w świecie martwych lol.

      Usuń
  4. OMG ! To serio ty ? Pff.. ja umiem lepiej ( :D ) Żartuje :D

    OdpowiedzUsuń