14 lipca 2012

Pośpiech jest wskazany tylko przy łapaniu much -.-

... Tsa, wskazany pewnie tak, ale niestety w tym przypadku konieczny. Okazało się, że jutro jadę na wycieczkę, za za tydzień jeszcze na ok tydzień do rodziny, dlatego nie zdążyłabym zrobić Grafiki w normalnym moim tempie pracy. Heh, wgl gdy zobaczyłam co mi z tego wyszło stwierdziłam, ze jej tu nie opublikuje, ale... trzeba prawdę pokazywać. (za uszkodzenia wzroku nie odpowiadam)





Pośpiech to jedno, ale ogólnie nic mi się tu nie kleiło, Twarz wyszła zbyt okrągła, bluzce brakuje kilku cieni, tła wolę nawet nie wspominać... tylko paznokcie wyszły, wymyśliłam sobie nowy sposób ich rysowania :P Cóż zarówno zamawiającą jak i Was serdecznie przepraszam ale mam nadzieję, że wybaczycie - jakby to Jagna nazwała - 'klops graficzny'. Z rączką na sercu obiecuję poprawę w następnej grafice. 

Kocham Was. Migo.

3 komentarze:

  1. Bardzo słabej jakości twarz + brak polskich znaków w tekście (powinnaś dorobić ręcznie :p).

    Niezbyt mi się podoba, ale rozumiem cię. Na pewno następny bezie o niebo lepszy ;) Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi sie, włosy szczególnie

    OdpowiedzUsuń