31 sierpnia 2012

Nowy wygląd - Jesteś genialna Solien!

Widzicie to? Zakochałam się w nowej blogowej grafice. Wykonała ją dla mnie moja bardzo dobra koleżanka - Solien, która całkowicie nie wierzy ani w siebie, ani w swój wielki talent...i trzeba jej to wybić z głowy, prawda? Wiem, ze pomożecie :p

To jest oryginalna wersja, taka jaką otrzymałam: 

A powyżej, wersja z dodanymi przeze mnie napisami. Musiałam troszkę zmienić tło w lewym górnym roku, aby bardziej 'zlewało' się z tłem i troszkę rozjaśniało bloga.

Jak wielu z Was już z pewnością zauważyło, grafika powstała ze zdjęcia wspaniałego szwedzkiego (^^) piosenkarza o nazwisku Ulrik Munther.
*
Proszę jeszcze użytkowniczkę bloggera, którą wybrałam ostatnio na zrobienie grafiki o potwierdzenie zamówienia, bo różnie to bywa i konieczne podanie mi nicku ze Stardoll. Jeśli nie otrzymam tych informacji w do końca tego weekendu. Szansa niestety przepadnie... a ja zajmę się czymś innym gdyż zajęć mi nie bd raczej brakowało.Ha ha.
 *
 Ach, jeszcze jedna sprawa, dziękuję  za informacje o genialnym artykule AnimeSupergirl z tego bloga. Po prostu całościowo mnie to rozwaliło, przeczytajcie sami.
*
Cóż mogę jeszcze powiedzieć, i ja szykuję dla Was moją pierwsza poważną pracę w 'digital painting'u'. Część z was widziała jej części podczas pracy, powiem tylko że mam już twarz i biorę się za resztę. Nie pokażę, zrobionego fragmentu, ponieważ chcę zobaczyć potem Waszą reakcję... Oczekujcie z niecierpliwością :]

Cieszcie się ostatnimi dniami wakacji. Migonetta.

27 komentarzy:

  1. Nagłówek świetny, widać, że ma talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że ma talent, też uważam, że grafika jest mistrzowska po prostu :]

      Usuń
  2. Nagłówek jest cudowny. Autor musiał się na prawdę napracować. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solien robi świetną grafikę. Wgl bardzo cieszę się, że mam na blogu 'czyjąś' grafikę, zawsze to jakaś odmiana :p A jeśli jeszcze ta grafika jest tak dobra jak powyższa - to po prostu bomba.

      Usuń
  3. Nagłówek świetny, cd. artykułu AnimeSupergirl jest bardzo, ale to bardzo prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach drogi Marcelqu skoro masz takie mniemanie o mojej skromnej osobie, to po jaką cholerę tu przychodzisz? Hm? Bo nie mam najmniejszego pojęcia... żadnej w tym logiki nie uważasz? Czy ja Cię tu jakoś specjalnie zapraszam, na siłę trzymam? Boże... raz gościu zamawiasz u mnie grafikę, następnego dnia wylatujesz z takim tekstem. O co Ci gościu chodzi? Nie pasuje, droga wolna.

      Całkowicie nie myślę o zmianie sb (lubię się z sobą). Czy ja jakoś specjalnie za Tobą przepadam? Odpowiedź jest chyba prosta, acz to co myślę zachowuję dla sb. I Ty mógłbyś się tego nauczyć.

      Ach i kluczowe pytanie które mnie niezwykle interesuje, czymże tak Ci zawiniłam?

      Usuń
    2. Nie chce mi sie logować
      no więc to że zamawiam u ciebie nagłówek nie oznacza, ze cie lubie
      po za tym nie histeryzuj bo skoro według mnie artykuł jest prawdziwy to mam prawo to powiedziec
      co do lubienia siebie to bardzo wlasnie widac twoje lubienie siebie, bo kto cie nie lubi i to okazuje to od razu histeria, sorry, na ostatnie nie musze odpowiadac bo juz to zrobilem
      + przychodze tutaj poniewaz patrze na grafike, to jest graficzny blog, to co dopiszesz ja tylko skomentuje co o tym sądze.
      dodam ze jestes chyba jedyna osoba ktora tak bardzo chce by komentowali tylko pozytywnie, bo ci ktorzy cie pochwalą ale po chwili cos innego z tobą skrytykuja nie powinni tu wchodzic i nie sa mile widziani
      aha

      Usuń
  4. Myślę, że to powinno Cię zainteresować:
    http://funcomtv-grafika.blogspot.com/
    A to praca "autorstwa" tego samego człowieka na konkurs na SiM:
    http://i49.tinypic.com/2ed4mrd.png
    .____________________.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko wiem :P Mimo to najserdeczniej dziękuję za informację :]

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekhem...Katie ten artykuł to czysta prawda. Nie leć mi z tekstem "kto cię tu trzyma", lubię patrzeć jak z siebie robisz idiotkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zupełnie inna sprawa, ha ha. Faktycznie Ciebie warto tu 'trzymać', kto jak nie ty jest takim idiotą, że myśli, że uwierzę w to, że Ty tu jesteś Zespół Google i piszesz na moje GG w sprawie usunięcia mi bloga... ha ha, a potem czyż mnie pamięć nie zawodzi, ktoś Tu się za Prezydenta podawał... ha ha, dalej ile razy to czytam w archiwum to padam ze śmiechu. Trzeba być poważnie zdesperowanym... masakra, ha ha. I drugi skopiowany przez Cb nagłówek też widziałam ale po dłuższym namyśle stwierdziłam że na tym świecie musi być grupa takich niedorobionych co nie rozumieją co to 'kradzież' i czyjaś 'własność'. Tak już musi być, żeby inni mieli się z kogo pośmiać. :D tak więc powodzenia w dalszym Twym z pewnością cudownym życiu! To kategorycznie koniec z mojej strony. Ach! I możesz jeszcze sb przeczytać uzupełnioną przeze mnie informację na mojej blogowej 'czarnej liście' - jeśli Cię interesuje oczywiście, a może sobie jeszcze coś skopiować chcesz? Ha ha... Prezydent...

      Usuń
    2. Haha...nie podawałam się za prezydenta! Czytaj ze zrozumieniem. To nie kradziesz tylko wykorzystanie materiałów publicznych, którymi staje się twoja grafika po udostępnieniu na twoim blogu. Zdradzę ci małą tajemnicę: twoja grafika jest na google grafika i nawet jak ktoś cię nie zna to skopiuje.

      Usuń
    3. Najmi, może przydałby się mały kurs ortografii? ;)

      Usuń
    4. xylo, ortografię ma świetną, widac ty się nie znasz skoro uważasz że ona popełnia błędy. A co do K.A.T.I.E to nic do niej nie mam jednak trochę zgadzam się z najmi, powinnaś trochę przystopować K.A.T.I.E

      Usuń
    5. "kradziesz", rzeczywiście bardzo świetna ortografia, nic tylko pozazdrościć.

      Usuń
  7. Jejku, to jest śliczne! *o* Nie mogę się doczekać twojej następnej pracy. :3

    PS. Artykuł z tego "plotkarskiego" bloga powala.

    OdpowiedzUsuń
  8. +sory ale post ktory sie pojawił to tylko prawda a ty nie umiesz sie z tym pogodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, nie potrafię sie pogodzić, ponieważ wcale tak nie uważam :]
      Hmm... w całej sprawie jednak najfajniejszym dla mnie aspektem jest to iż takie mniemanie o mnie mają tylko Ci, którzy mnie nie znają. Z którymi zamieniłam w życiu dwa zdania, a nie Ci z którymi mam do czynienia ciągle. Ha ha, właśnie dlatego uważam że post który się o mnie pojawił to przerysowana na moją niekorzyść parodia osoby która chyba nie do końca wiedziała o czym mówi... Nie sądzisz? :]

      Usuń
    2. K.A.T.I.E po co się tłumaczysz, najlepiej nie odpisywać głupkowi głupim komentarzem bo i tak ma to w dupie, czyż nie?

      Usuń
    3. νєиυѕкαя - masz całkowitą rację. Od dziś właśnie tak będę robić. Ignorancja z mojej strony będzie wynikać tylko z braku szacunku dla osoby która wykaże się taką własnie 'mądrością'

      Usuń