2 września 2012

Handel Grafik zapomnianych.

Tak sobie pomyślałam, że w sumie moje 'byłe' grafiki blogowe i jedna zapomniana przeze mnie praca licytacyjna mogłyby się komuś przydać na swej graficznej emeryturze, a nie leżeć gdzieś zapomniane w kąciku... Tak, więc oto one:

Nr. 1 sprzedane dla natastar12!
nr. 1 od 30sd w górę

nr. 2 od 40sd w górę
Nr. 3 Sprzedane dla Wampirkas!
nr. 3 od 80sd w górę sprzedane za 85sd
Nr. 4 sprzedane dla Yuki.x3!
nr. 4 od 50sd w górę + dołączone tło do bloga sprzedane za 165sd
nr. 5 od 50sd w górę
Zasady są następujące: w komentarzu pod tą notką piszecie mi numer grafiki którą chcecie i cenę jaką jesteście w stanie za nią zapłacić, podajecie ceny bez włączonej prowizji. Zaczynamy od cen widniejących powyżej i jeśli bd jedynymi chętnymi dla danej grafiki za powyższe ceny możecie je otrzymać. Nie zapomnicie podać swojego Stardoll'owego nicku oraz adresu bloga (!) Ceny nie są specjalnie wygórowane, jak widzicie w niektórych przypadkach dość niskie, moim zdaniem, a grafika całkiem przyzwoita.

Zatem licytujcie! Któraś z tych grafik może być Wasza :)
Powodzenia.

23 komentarze:

  1. nagłówek nr 4. nick: domi_zhp blog myplaceonstardoll.blogspot.com cena:70 sd

    mogłabyś go przerobić na bardziej jesienny w sensie: jakieś spodnie, czółenka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Za nagłówek nr.4 dam 85 sd bez prowizji (z prowizją to będzie 94 sd). Mój nick na stardoll ; Madzik-Owadzik , adres bloga ; http://stardoll-kazdego-dnia.blogspot.com/

    Jeżeli ktoś mnie przebije to będę nadal licytować ten nagłówek , bo bardzo mi na nim zależy .

    Madzik-Owadzik

    OdpowiedzUsuń
  3. przebijam:) za nagłówek nr 4 100sd

    OdpowiedzUsuń
  4. Za nagłówek nr. 4 dam 120 sd.

    Madzik-Owadzik

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga fanko zmierzchu... pasuje , biorę nagłówek u agi19988:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym chciała nagłówek 1 za 100 sd

    OdpowiedzUsuń
  8. chce nagłówek nr.4 za 50sd mój nick to wikipet201 odpisz

    OdpowiedzUsuń
  9. wystraczy, że naciśniecie kupiuj i już...po co placić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wchodzisz do spożywczego to wystarczy schować cukierki do kieszeni i wyjść . po co płacić ?

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. nagłówek nr.4 135sd
    yuki.x3
    kreszowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. nr 4, 165sd

    yuki.x3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie pytanie-w jakim programie to robisz? ;)
    I czy długo musiałaś ćwiczyć, długo w tym siedzisz? Bo naprawdę masz talent, gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Siedzę' w tym jakieś 3/4 roku. Na tym blogu znajdują się już można powiedzieć moje pierwsze grafiki, więc w sumie od samego początku miałam jakieś tam umiejętności w tym kierunku. Serdecznie dziękuję.

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń