26 lutego 2012

Grafika 10!

Pierwsza dwucyfrowa Grafika... kiedyś będzie co wspominać ;)
Miałam dodać ją wczoraj, acz nie było dostępu do tego komputera i tak to wyszło, za spóźnienie przepraszam.


Zgodnie z zamówieniem miało być prosto i uniwersalnie., więc jest ;) 
Podoba mi się i nic więcej na ten temat nie powiem. 

Teraz wy się wypowiadajcie. ^^

Edit:
Choć zamawiająca zadowolona to ja jednak nie byłam pewna jak będą wyglądały te cienie w tle na blogu, sumienie mnie gryzło, więc publikuję i drugą wersję, może się przyda.


8 komentarzy:

  1. slicznie zrobilas

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczny!! Dokładnie o to mi chodziło!!!

    Dziękuje! Teraz ci tylko zapłacę i ustawię na bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Doll jest po prostu kapitalna! Tylko napisy mi się nie podobają, ale to szczególik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Hah, a do tego, najpierw się tyle o cieniowałam tej sukni, potem zasłoniłam ją napisami - cóż inteligencja ta niebywała musi należeć do mnie. :P

      Usuń
  4. wow. nagłówek jest świetny. masz talent.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak ładnie wygląda na blogu i tak ładnie ;)

    Obie wersje fajne.

    Będą na zmianę ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. No no jak zwykle piękny nagłówek a sukienka jest mistrzowska:)))

    OdpowiedzUsuń