5 lutego 2012

Nowa Grafika (7) dla Barwny Stardoll (konkurs)

To miał być 'nowy wygląd tego bloga', ale zobaczymy co czas pokaże. Jeśli wygram konkurs na Barwnym Sd, to zrobię coś innego, acz jeśli nie - to to będzie nagłówek tego bloga ;)
Zobaczcie:


Dla mojego bloga przewidziałam wersję czarno białą (o wiele lepiej wygląda), ale stwierdziłam, że Grafika i tak 'barwna' nie jest, więc jeszcze jakby była dwukolorowa, to już całkowicie odpada...
Acz nie szkodzi umieścić i takiego cuda:



+ Tło do nagłówka mogę zrobić, jeśli Xylo (oceniająca konkursu) będzie chciała zobaczyć i taką wersję.

Teraz chcę koniecznie wiedzieć, co Wy myślicie na temat tej Grafiki.
 Czy mam jakieś szanse wygrać...?


Edit:
Wersja z tłem i innymi takimi po-pierdółkami...


10 komentarzy:

  1. no myślę, że nie wątpliwie masz ogromne szanse na wygraną, kolejna odjechana grafik w Twoim wykonaniu, a te rude włosy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. To praca Jagny się chowa w zakamarkach azkabanu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet mi tu Jaguś nie żartuj! Nie mam pomysłu na tło... zobaczę co jeszcze powiedzą 'oceniaczkowie konkursikowi' i chyba wtedy dopiero coś zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. *.* Czy wspominałam, ze to jest jedna z lepszych twoich prac ?

    Według mnie - masz na prawdę wielkie szanse wygrać ten konkurs. Zresztą podejrzewam, ze wygrasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten nagłówek. Włosy booskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny. Tylko ta ręka trochę dziwnei wygląda ale jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szanse masz duże bo grafika boska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te włosy gdzieś kiedyś widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny nagłówek!Bardziej mi się podoba wersja czarno-biała bo jest taka...mroczna xd

    OdpowiedzUsuń