4 lutego 2012

Włosy dla Was!

Mam dla Was kolejne fryzurki tym razem aż 3 kolory ;)
Możecie je pobierać, edytować, i umieszczać na waszych Nagłówkach, jednak nie zapomnijcie napisać na Grafice, kto jest ich autorem ;)
Aby pobrać włosy nie kradnąc ich obserwuj ten blog.

Tu macie podgląd jak fryzura prezentuje się na Doll'ce:

Myślę, że są wykonane starannie i prezentują się dobrze, acz wszelkie błędy poprawicie sobie sami ;)
Tutaj macie wersję w trzech kolorach, którą możecie pobrać:


Miały być jeszcze czerwone, ale zamierzam je troszkę edytować i  wykorzystać w specjalnej grafice z Rihanną. Nie chcę zdradzać więcej szczegółów, acz zapewniam, że będzie ciekawie ^^.

11 komentarzy:

  1. Świetne! Bardzo mi się podobają. Może użyję, aczkolwiek to może wzięło się stąd, że nie umiem robić ubrań, a nagłówek bez ubrań....

    Kiedy mogę się spodziewać mojego nagłówka? A tak wql jak ty to robisz? Ryzujesz to tak zwyczajnie na PS?

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, chyba nie rozumiem co to znaczy 'rysować tak zwyczajnie na PS' ;] Każdy ma swoją technikę rysunku, i to właśnie różni jego efekt.

    A nagłówek nie wiem kiedy dokładnie będzie. Ostatnio prawie codziennie coś dodawałam, więc muszę odpocząć. W końcu mam ferie. W tym tygodniu prawdopodobnie wyjadę na kilka dni, więc ciężko mi to dokładnie określić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoski są genialne, jeśli będę coś tworzyć na pewno ich użyje, więc dzięki za kolejne fajne gratisy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama robisz włosy, bo wyglądają, jak ubierankowe.. ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, sama robię włosy. Przyzwyczaiłam się, że ludzie zarzucają mi kopiowanie... ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wiem że Katie nie kłamie.Codziennie przeglądam strony z ubierankami(z ciekawości) i natknełam się kiedyś ta podobne włosy , ale były wykonane innaczej.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z włosami sprawa wygląda tak, że ludzie którzy je wykonują robią je na podstawie zdjęć. I po prostu czasem kiedy i ja ze zdjęć korzystam wychodzi podobny efekt. Fryzury są też baaardo powtarzalne. I czasem wystarczy niewiele, aby narysować podobne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Cię o nic nie oskarżam, wręcz podziwiam za taką dokładność ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. włosy są fajne. niestety jeszcze nie potrafię wykonywać nagłówków:( choć z czasem może się nauczę.

    OdpowiedzUsuń