11 lutego 2012

Włosy dla Was! (dla odmiany moje)

Nom, Migonetta musi się w  końcu naumieć robić jakieś włosy, w tym celu poświęciła przed ostatni dzień ferii. Swoją drogą perspektywa powrotu do szkoły mnie przeraża.
Ale wracając do sprawy - rysowanie włosów  coraz bardziej mi się podoba, a jeszcze do tego satysfakcja z efektów - cudo ;)

Oto moje dzieło xD:

Jak na pierwsze włosy to chyba ujdzie. Kompozycja prosta, na początek, później oczywiście chciałabym wykonać coś ciekawszego. W następnych fryzurach może wprowadzę, jakieś takie pojedyncze pasemka, czy coś... ale zrobiłam to całkowicie sama i jestem z siebie dumna ^^. Cienie wykonywałam jak większość Grafików (chyba), stopniowo zmniejszając krycie bieli lub czerni. Fajny sposób, dzięki temu można w prosty sposób zrobić dużo odcieni tak naprawdę wykonując tylko jeden.

Tu macie wersję którą możecie pobrać. Warunkiem jest napisanie na Nagłówku, kto wykonał włosy i bycie obserwatorem tego bloga.


18 komentarzy:

  1. Migusiu ty mój kochany. Parę masz rzeczy które mi się niepodobajają. Wybrałaś białe, czarne odcienie i poprostu "opasiti" zmniejszałaś. Ja nie lubię jak się tak Robi. Poproś to Ci dam tabelki kolorków. Ad kolejne. Ona ma za puchato tam na górze. Włosiki się tak nie unoszą, nawet na żelu.

    Ototo krytykowna,
    Jagna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Ona ma za puchato tam na górze. Włosiki się tak nie unoszą, nawet na żelu.' - Magia Stardoll ;)

      A ja nie chce tabelek kolorków, bo mi się tak podoba xP
      Hah, wyszły mi lśniące włosy jak po użyciu 'Head&Shoulders'...acz faktycznie popróbuję zmniejszyć krycie innych kolorów, ciekawe co wyjdzie.

      Za krytykę dziękuję ;)

      Usuń
  2. Wow! Jak na pierwszy raz te włosy są genialne! Hmmm... trochę to dziwne. :) Ale wierzę , że ludzie sie zmieniają i tym razem zrobiłaś włosy sama. Mi się nie przydadzą, ale niektórym pewnie tak ;) Cieszę się, że mimo tak licznej krytyki , nie poddałaś się i nie uciekłaś tylko postanowiłaś pokazać, że jesteś jednak utalentowana :))) Uciekanie przed krytyką to nie jest dobre wyjście. Trzymam za ciebie kciuki, nie poddawaj sie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu Cb kocham ;D Ujęłaś sedno sprawy. A włosy z czasem (mam nadzieję) będą lepsze... tak jak wszystko.

      Usuń
  3. Mi najbardziej podobają się te blond ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że ktoś to zauważy ;]
      Ogólnie wszystkie cienie najbardziej (chyba)pasują do blondu, bo na nim je robiłam, dlatego właśnie ten wygląda na najbardziej dopracowany. Takie jest moje zdanie. Np, źle to wygląda w 'jasnorudym', ten kolor wymaga zdecydowanie większej ilości refleksów, bo jest zbyt 'świecąco - jaskrawy' No, ale cóż - będę ćwiczyć, i każde włosy będą lepsze od poprzednich. ;D

      Usuń
  4. A mnie się właśnie te rude najbardziej podobają:) i brązowe <3
    śliczne włosy Ci wyszły jak na pierwsze dzieło, jestem ciekawa dalszych efektów Twojej pracy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Mogłabyś wejść na naszego bloga i przeczytać? Jeśli możesz napisz o tym wzmiankę na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ty robisz te włosy? Proszę odpowiedz ;)
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz sama do tego dojść, ale z pewnością w internecie znajdziesz sporo tutoriali. Powodzenia!

      Usuń
  7. Boskie ;)
    Najładniejsze to te rude :) Kocham ten kolor :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne. No jak na pierwsze są prze genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Sorka, że ja tak tutaj pisze ale chcę się spytać, czy kolejka się rusza?? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, teraz wykonuję Grafikę dla Kimama777. Potem jesteś Ty. Przepraszam, że tak długo już czekasz, ale jakoś tak się złożyło, że po drodze miałam ferie (wyjazd, teraz cały czas nauka) i po prostu kolejka idzie wolno - wolno, acz ciągle do przodu xD
    Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  11. A dobra spoko. Rozumiem, że masz mało czasu, bo teraz też tak mam, przez naukę i wogle. Wolałam się upewnić xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wierzę, że zrobiłaś je sama. Ale tylko z dwóch powodów:
    -Okłamywałaś nas wszystkich wcześniej, to dlaczego teraz miałabyś nagle mówić prawdę (?)
    -Są niemal identyczne do tych włosów z ubieranek itp.
    -.-

    OdpowiedzUsuń