7 lutego 2012

Grafika (8) Gotowa!

To już moja druga Grafika dla Jagoda.Emo ;) 
Jestem z niej zadowolona, acz jak zwykle oczywiście wiem, że mogło być lepiej
 -,-
Zobaczcie:


Ponieważ nie zamierzam tkwić w miejscu, w tej Grafice starałam się poprawić najsłabszy jej punkt - ubranie.
Myślę, że może być ;) Ale w następnym Nagłówku postaram się zrobić to lepiej.

Hah, to 'miasto' mi wyszło ciekawe. Tak samo rysowałam, gdy miałam 6 latek xD Po prostu szkoda gadać... Ale chcę powiedzieć, że te miniaturowe okienka to zło!

Tła nie robię, bo nie trzeba (Grafika ma czarne krawędzie po bokach, więc czarne tło, będzie pasowało)
Ostatnio jak zauważyliście jestem na topie czarno-białych kolorków, więc  umieszczę i taką wersję ;)



A tu jeszcze wersja 'lekko niebieska' :)


To wszystko. Serdecznie dziękuję Wam za przeczytanie, oglądnięcie...

Migonetta S.


16 komentarzy:

  1. Kurde, denerwuje mnie ta denerwująca gęba. Taka, taka zapyziała (?) nie wiem jak to nazwać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafika najlepsza w kolorze moim zdaniem, tło troszkę za smutne jak dla mnie, ale ubranie elegancko dopracowane, oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "denerwuje mnie ta denerwująca gęba" <3
    mnie denerwuje ta fryzura, sprawia wrażenie spłaszczonej, pewnie trzeba było tak zrobić, bo w ubierance ma szersze rozmiary.

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie prześliczny ten nagłówek. Z pracy na pracę jest coraz lepiej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, coś czuję, że szykuje się jakiś większy konflikt... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegance_Cat - przepraszam Cię bardzo, masz jakiś problem?
    Coś Ci nie pasuje, czy po prostu źle odczytałam Twoją aluzję co do 'włosów z ubieranki'?
    Naprawdę jeśli masz jakiś problem, w oglądaniu mojej Grafiki,to może po prostu nie wchodź na tego bloga??
    A jeśli coś Ci nie pasuje, masz do mnie jakiś zarzut, to może powiedz to wprost?

    OdpowiedzUsuń
  7. Miguś, Miguś. Leniwa Jagusia ma parę uwag.
    - Ona ma za szerokie ramiona. Jak facet normalnie.
    - Twarz przy zmniejszaniu niedokładnie upasowałaś. Do dołu pociągnęła za bardzo Migusia.
    - Tełko jest ładne :3
    - Włoski dają taki trójwymiar i do twarzyczki mi jakoś nie pasuję.

    Krycymistyczna Jagna pierprasza za wszelakie urazy. Chora jest - mózg nie działa do końca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. nagłówek super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegance_Cat - no niestety. Rzeczywiście, głowa i włosy są trochę spłaszczone. Trudno, włosy z ubieranek czasem zawodzą, trzeba się z tym liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga K.A.T.I.E... Kłamstwa wychodzą na jaw :) Nie ma to jak ściągać z ubieranek - http://2.bp.blogspot.com/-wnN_vNKf9LU/TzKbYAwfNtI/AAAAAAAABF0/H_YK5SwtknA/s1600/ds3.bmp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam powiadomiona zaraz po opublikowaniu notki;)
      Ewelina dopięła swego ;)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń