19 lutego 2012

Grafika nr. 9

Pamiętajcie: falbanki to zło!
...i tyle na ten moment mam do powiedzenia -.- Zobaczcie, oceńcie:


No tak, a ja jak zwykle wszystkie niedopracowania spostrzegam dopiero teraz... Mimo wszystko jakość 'rysunkowa' jest OK.
Nagłówek półprzezroczysty, cień pod włosami, po to by można było dać np. czarne tło i dzięki temu nie będzie się ono zlewać z resztą. 
Planowo włosy miały mieć o wiele więcej refleksów/cieni/rozjaśnień, ale jakoś mi się to gryzło z resztą, więc postawiłam na najprostsza wersję. Ubranie mi się podoba. Grafika choć pozornie nieskomplikowana zajęła mi naprawdę dużo czasu. 

To wszystko ^^ .
Migo

8 komentarzy:

  1. Naprawdę prześliczna!!! Wszystko mi się w niej podoba!!

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Bardzo się cieszę ;D Teraz będzie Twoja Grafika.

      Usuń
    2. Super :)

      Ale naprawdę piękny. Te falbanki fajne xd

      Usuń
  2. Bardzo ładnie! Kolejna udana grafika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Ja nie mam żadnych zastrzeżeń. Ślicznie ponownie. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. grafika jak najbardziej na 6.

    OdpowiedzUsuń
  5. 22 yr old Assistant Manager Jilly Hassall, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like Cold Turkey and Mountain biking. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. aktualnosci

    OdpowiedzUsuń