3 marca 2012

...drugi raz?! No ileż można!!!


Noo... i tak właśnie wygląda moja praca całego dzisiejszego dnia, Super, po prostu szlak człowieka trafia na miejscu... Ja się już chyba powinnam przyzwyczaić. Najgorsze jest ot, że kompletnie nic z tym zrobić nie mogę. System nawalił.
Było to (bo już nie jest) zamówienie dla __Miss.Ashley__ 
Nagłówek był skończony, miałam zrobić tylko napisy, gdy nagle wyskakuje mi powyższy komunikat. Próbowałam otworzyć go we wszystkim czym się dało jednak nie uzyskałam, żadnego efektu. Tak jakby pozostała sama nazwa pliku, a to co w środku - znikło.

Nie pozostaje mi nic innego jak przeprosić, bo Grafiki po prostu nie będzie.

12 komentarzy:

  1. wyślij mi na maila spróbuję go przekonserwować

    Jagienka, nie chce mi się logować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz mogę Ci wysłać, ale naprawdę, nic się nie da zrobić.

      Usuń
  2. Na wszelki wypadek rób sobie kopie prac. Ja na przykład tak robię. Zawsze rób sobie takie kopie:
    jedną w photoshopie i jedną w jakimś innym programie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy straciłam Grafikę dla Tenruri'ego, przez jakiś czas robiłam kopie. Ale potem nic się nie działo i tak jakoś wyszło, że się zapomniało...

      Usuń
    2. A jeśli cię to pocieszy to ja też miałam identyczną sytuację i to tylko dlatego, że niespodziewanie wyłączyli mi w domu prąd, a ja nie zapisałam pracy.

      Usuń
    3. No tak znam ten ból... Cóż, reasumując najbezpieczniej jest rysować na laptopie z co najmniej Win7 i zapisywać kopię co jakiś czas. Mam nadzieję, że teraz nie dopadnie mnie już skleroza i będę o tym pamiętać.

      Usuń
  3. No właśnie. Szkoda, że nie zrobiłaś kopi :( Tak całą pracę szlag trafił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zapisujesz grafikę, w nazwie nie stosuj kropek ani innych znaków interpunkcyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julita, przysłała mi nawet prace do przekonwersowania i nie ma w nazwie znaków inter. :/

      Usuń
    2. Nom, mój Ps nie da mi zapisać czegokolwiek ze znakami polskimi, albo interpunkcyjnymi, ale bardzo dziękuję za zainteresowanie i pomoc ;)

      Usuń
  5. Nie dziwię się że nie chce Ci się robić tego samego drugi raz , mi na szczęście nie wyskakują takie błędy.. Ale kiedyś coś tam mi się psuło że cały komp mi się wyłączał i potrafiłam zapisać prace z 20 razy plus z 5 kopii, i jakoś nigdy nie mogłam ich znaleźć poprzez nazwę( uehfirereghwefuvewhgvfuehvfgchvsfqfue.png) mamy wszyscy nadzieję że uda się coś z tym wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń