16 czerwca 2013

Wielki finał - OSTATECZNE WYNIKI

Na odbiór wszystkich nagród macie 24 godziny.
Wyjątkowe prace, stworzyliście sobie wysoki poziom, każda praca była wspaniała.
Przejdźmy do grafik i ich ocen:


Nati_Avril11
Stylowo, nienagannie kolorystycznie. Rzęsy *.*  Przeszkadza mi kanciastość w niektórych zaznaczeniach oraz zbyt ciemnie brwi. Bardzo lubię tło które wykonałaś kojarzy się z wakacjami, zachodem słońca. Za swoją pracę, która jest ciut niżej poziomem od wyróżnienia (ale nie mogłabym jej pominąć!) otrzymujesz ode mnie prezent do apartamentu.

***


Julka0239
Czy mogę być z Tobą szczera? Ta twarz jest naprawdę okropna. Widzę, że próbowałaś coś robić, są rzęsy, cień na powiekach, ale to niewiele pomogło (jeśli nie zaszkodziło). Nie bardzo wiem co Ci mogę poradzić w następnych grafikach, ponieważ praktycznie wszystkie Twoje prace prezentują się w jednym poziomie. Może spróbuj odpocząć od grafiki przez jakiś czas, przemyśl co możesz poprawić i wtedy rysuj (u mnie to się sprawdziło)

***


Asia01
Pominę kwestię wykorzystania świetnego tła i przejdę to tego, że bardzo cieszy mnie fakt, że postanowiłaś narysować ostać którą lubisz. Może to nie jet ideał, ale Twoja grafika bardzo mi się podoba (szczególnie usta i nos)

***

Kawa007
Grafika jednej z moich kochanych redaktorek. Sarah, wykonałaś kupę dobrej roboty. Już pomijając fakt, że widać tu jednolity, wyraźny styl, wszystko jest szczegółowo dopracowane i narysowane z dbałością o wszelakie szczegóły. Oczy hipnotyzują, widać tą przestrzeń pomiędzy częściami twarzy. Jedyną rzeczą która, nie wygląda idealnie są konkury nosa, jakby zbyt nierówne. Uważam Twoją pracę za jedną z najlepszych dlatego otrzymujesz ode mnie wyróżnienie, a w tym: Hot Buys Stripped Sweater oraz 200 sm (należy powiększyć o prowizję)
***

PunkNatasza
Noo, nie powiem że jest to praca najwyższej jakości, a mówiąc ściślej to prawdopodobnie Twoja najgorsza grafika w tym konkursie. Twarz można by było przeżyć (chociaż te jasne cienie wszędzie wołają o litość), ale włosy... zresztą pewnie sama wiesz. Jednak życzę Ci aby prace w przyszłości wychodziły Ci lepiej, powodzenia.

***

PoshGoldDomini9
Pytanie nr 1: Dlaczego zdecydowałaś się na tak mały format? Nie dość, że gorzej się rysuje to nic potem nie widać, nie mogłam się doczytać nawet nicku, a w tym etapie miała być oceniana dokładność i precyzja. Jeszcze wiele pracy przed tobą, nie do końca potrafisz cieniować i w odpowiednich proporcjach rozmieszczać części twarzy. Jest to lepsza praca niż Twoje poprzednie. Za plus uznaję kolorystykę i na koniec jeszcze jedno pytanie... gdzie się podziały brwi? :)

***

1sylvia2
Przepiękna! Kojarzy mi się z Ginny z HP. Delikatna dziewczyna, nic nie jest przesadzone, prostota i naturalne piękno, to jest praca zasługująca na uwagę. Za swoje zasługi otrzymujesz ode mnie prezent do apartamentu.

***


Karolinasz333
Nie jest to z pewnością najlepsza praca tego konkursu. Masz jeszcze bardzo początkujące tendencje w rysowaniu. Model twarzy był nakierowany na widok z przodu, a u Ciebie oczy są na wprost, usta nieco zbyt w lewo, a nos narysowany jakby z boku. Musisz bardziej zwracać uwagę na to jak części twarzy wyglądają.

***


Wampirkas
Nwm jak Tobie ale mi te oczy przypominają te ze Stardoll, tylko powiększone i przerysowane (dość niedokładnie) Usta zbyt kanciaste, niestety nos to już kompletna klapa. Brak jakichkolwiek cieni na włosach, twarzy. Powiem tak, to nie jest to czego oczekiwałam :c Robiłaś już lepsze prace.

***


.Gruu69. 
To bardzo fajna praca, jestem pod wrażeniem. Mam dla Ciebie zadanie bojowe: dorysuj rzęsy i porównaj tę pracę do tej zrzęsowanej. Jak efekt? :) Mam zażalenie do samych środków policzków, które przeważnie są najjaśniejsze, a u Ciebie mają delikatny ciemny cień. To nie błąd, ale ujmuje nieco uroku i twarz wygląda starzej (chyba, że oto Ci chodziło) Cieniowanie włosów wygląda tak dobrze, że porównałabym je do wyciętego ze zdjęcia, gratuluję takich umiejętności.


MissRihanna1902
Nie wiem co powiedzieć, grafika jest fantastyczna! Są co prawda pewne nieścisłości w bluzce (cieniowanie) jednak twarz, oczy, włosy są powalające! Cała postać utrzymana raczej w chłodnych barwach, rozczochrane włosy w tle jakiś las (?). Hah, a moim ulubionym elementem jest lekko podniesiona prawa brew. To wszystko naprawdę prezentuje się niesamowicie. Bo długich przemyśleniach, pragnę Cię powiadomić, że...
Zostajesz zwyciężczynią MKonkursu! Gratuluję serdecznie wygrywasz Hot Buys Stud Dress oraz 30 stardollarów zgłoś się do mnie (K.A.T.I.E.) oraz od naszej sponsorki Kate-Tunstall Colorblock Collared Dress i Off The Scales Skirt.




Postarałam się o odpowiednio dłuższe opisy, ponieważ z tego co kilka osób do mnie pisało - 'na to oczekują najbardziej i nic innego ich nie obchodzi' (łał) Wedle życzenia, drodzy państwo. Starałam się o rzetelne i obiektywne oceny, jednak gdybym w którymś miejscu kogoś uraziła, proszę o powiadomienie.

Jak oceniacie wyniki? Czy zgadzacie się z wynikami? Jak przebieg całego konkursu?
Ps: Zapraszam na loterię na Polskim Stardoll'u w którym do wygrania autentyczna grafika Jagienki z Warszawy!


Migonetta

11 komentarzy:

  1. Jejku! Jestem totalnie zaskoczona, bardzo dziękuję! :*

    "Grafika jednej z moich kochanych redaktorek."- to też mnie zaskoczyło :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, wszystkie moje redaktorki są kochane. Nie ma za co :)

      Usuń
  2. Gratulacje,w pełni się zgadzam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. yeeeey*.* naprawdę bardzo bardzo dziękuję i strasznie się cieszę :D kiedy zgłaszałam się do 1 etapu dopiero zaczynałam swoją przygodę z grafiką i nie wiedziałam czy się w tym odnajdę, dzięki Twojemu konkursowi rozwinęłam swoje umiejętności i uwierzyłam w swój potencjał za co bardzo Tobie dziękuję :* oczywiście gratuluje pozostałym uczestnikom, którzy okazali się świetną konkurencją XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowna grafika i zasłużona wygrana, gratuluję :) przypomina mi Carę Delevingne, wzorowałaś się na niej może? :D

      Usuń
    2. dziękuję, zgadłaś :D tak to ona, tylko nos trochę zmieniłam C:

      Usuń
    3. Bardzo mi miło, że uważasz, że się rozwinęłaś (ja też tak uważam). Życzę samych wspaniałych grafik, bo masz potencjał :)

      Usuń
  4. 1. Nie wiem, zapisywałam w takim samym rozmiarze, tak jak to było.
    2. O brwiach totalnie zapomniałam. xD .
    I dziękuję za ocenę. Dzięki temu konkursowi się wiele nauczyłam. I mam prośbę.. Rób więcej takich konkursów! :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. wampirkas ma wklejone oczy. na dole m 1 mm pod powiekami widać linie. i cienie z sd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to widać. Starałam się po prostu delikatnie wyrazić opinię. Nie lubię jak ktoś mnie próbuje oszukać, tym bardziej że nie ma to sensu (już nie mówiąc o tym, że to chyba najpopularniejsze oczy na Sd)

      Usuń