8 czerwca 2013

Już niedługo...

Hah, oficjalna, ostatnia przedpremierowa zapowiedź.


Bardzo się starałam wykonując grafikę, aby wyszła precyzyjnie. Najdłużej zeszło mi z włosami, jednak sądzę, że było warto. Nie chciałam z niczym przesadzić, więc praktycznie zero ozdób, biżuterii - taka zwykła dziewczyna na grafice, która będzie na Was spoglądać ile razy wejdziecie na bloga :} Mimo to całkowitego zadowolenia nie mam z tej pracy, ogólnie grafika jest całkiem fajna, ale po dokładnym przypatrzeniu się np. dłoniom wg mnie sporo traci... 

A teraz kwestia która pewnie bardziej zainteresuje. Dziękuję za mnóstwo osób które zgłosiło się w castingu, wow, łącznie z GG, 38 osób! Z tego niestety musiałam wykluczyć wielu, ciągle nad tym ubolewam :( 
Przejdźmy do składu który (jeśli to czyta, proszę o podanie mi e-maila)

Joyless - nowości
...TENTURI... - przegląd sklepów/stylizacje
wieczko6 - stardoll cafe (szczegóły niebawem)
Kawa007 - nowości 
Kate-Tunstall - organizacja
Alesha49 - Hot or Not
Kalafiorowa - Must Have
.Gruu69. - make-up

Dziękuję wszystkim za zgłoszenia, zapewne za miesiąc będą pierwsze zmiany, kiedy kogoś będę potrzebować będę pisać do osób które miałam początkowo wybrać teraz, jeśli oczywiście będą mieć nadal chęć pisania :}

Bannery z wizytówkami redaktorów są już zrobione, ale tylko takie prowizoryczne, zamówiłam u Syb bardziej wypasione (do wklejenia w każdym poście autora), jednak z ich zrobieniem poczekamy do czasu kiedy wszyscy redaktorzy ostatecznie sprawdzą się w pisaniu.

26 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie dostałam. Załoga Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwsza 'rezerwowa' :p Bardzo ubolewam nad tym ile osób mi się nie zmieściło. :c

      Usuń
    2. Będę czekała z niecierpliwością na swoją szansę ;)
      "Kocha to poczeka". Rozumiem ciebie bo zgłoszeń było dużo jak na dopiero zakładany blog. Wybrałaś najlepszych możliwych więc to rozumiem.

      Usuń
  2. Mogę się jeszcze dostać? Mam pomysł na nowy dział. Może by tak strój dnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za miesiąc, może więcej, może mniej, pewnie będę znów kogoś szukać, wtedy napiszę do osób zainteresowanych :)

      Usuń
  3. fajna załoga :/ szkoda ,że mnie tam nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może byś wprowadziła np. dział metamorfoz,hot or not albo jak użyc jakieś ubrania? Mogłabym jakiś dział prowadzić :)

      Usuń
    2. gratuluje wszystkim zakwalifikowanym :) świetny skład

      Usuń
    3. Klaudialigenza - dział metamorfoz również w planach, acz najpierw nie chcę wprowadzać zbyt dużej częstotliwości postów, ponieważ nie wiem jak z czytelnikami (a początki bywają trudne).

      Usuń
  4. eeeemmmm... pisałam wcześniej o czcionki. ściągnęłam parę, ale nie wiem jak tego użyć! ( gimp 2 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ściągasz czcionki i przenosisz je do folderu X:/Documents and Settings/xxx/.gimp-2.4/fonts, gdzie X to partycja z zainstalowanym programem, a xxx-nazwa użytkownika

      Usuń
    2. AHAAA! DZIĘKUJĘ BAAARDZO!

      Usuń
  5. Oo, dostałam się, bardzo dziękuję :)
    Mój e-mail to: sarser244@gmail.com

    Kawa007

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, szalenie się cieszę! :D
    simomaniaczka96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz dziękuje (:

    gruu5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko ładnie, ale osobno, według mnie tło nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, zapewne chodzi Ci o kolorystykę, również mnie to gnębi ^^

      Usuń
    2. Też bym zmieniła tło ;)

      Usuń
  9. Pisałam już na gg, ale na wszelki wypadek napiszę też tu - mój mail to kasia97h@o2.pl

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacnie. Kłaniam się nisko reszcie ekipy :)
    kalafiorowa3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za danie mi szansy pisania na twoim blogu.
    E-mail wysłałam ci na GG

    OdpowiedzUsuń