4 czerwca 2013

Casting na redaktorów



Ogłaszam oficjalny casting na redaktorów formalnie już istniejącego bloga którego premiera odbędzie się w najbliższym weekendzie. Wcześniej już o to pytałam, ale teraz już tak na serio: Kto chciałaby pisać na Polskim Stardoll'u?

Po przemyśleniu przeze mnie sprawa wygląda tak. W tym momencie przyjęci zostaną wszyscy (* zależy ile będzie zgłoszeń) chętni. Po miesiącu współpracy wybiorę skład który naprawdę chce coś ciekawego zrobić, a ich postać ubarwia blog, być może nikt nie odpadnie, ale nie mogę obiecać, że zostaną wszyscy. Poszukuję n a j l e p s z y c h :) Po dwóch, może 3 miesiącach z pozostałych na blogu redaktorów jedna do dwóch osób uzyska miano administratora. Jak myślicie czy o dobry układ?

Co wymagam? Żadnych ograniczeń wiekowych czy poziomowych, to nie ma znaczenia liczy się podejście i umiejętności. Tutaj standardowo poprawna interpunkcja, stylistyka zdań, ortografia.

Zgłoszenia proszę składać tutaj lub na gg (widnieje po prawej), z chętnymi  (mam nadzieję, że choć kilka osób się zgłosi :) w miarę możliwości czasowych zorganizuję konferencję i dogadamy się o czym kto mógłby/chciałby pisać, dokładne kategorie mam mniej więcej przygotowane, ale bardziej niż na nich zależy mi na redaktorach którzy muszą dobrze czuć się w temacie.

Pierwsze reklamy już zamówione, jupi!


33 komentarze:

  1. Ja jestem chętna :) Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazywam się Julia. Pochodzę z Polski z województwa łódzkiego. Moim marzeniem jest pisanie na sławnym blogu. Jeśli zostanę wybrana to przyjmę każde wyzwanie byle być bardzo dobra. Będę szczera, nie lubię gdy redaktorzy piszą kłamstwa także ja byłabym szczera. Nie obrzucam nikogo obelgami, nawet jeśli zrobił coś bardzo przykrego.

      Usuń
  2. Oczywiście, że się zgłaszam ; )) Chciałabym jak najszybciej współpracować z taką osobą, jak Ty... Prowadziłam już kilka blogów, ale nic z tego nie wyszło. Jako redaktorka jestem zawsze chętna ;P Swoją pracę wypełniam bdb. Z ort. i int. nie masz się co martwić ^.^ Nie chwaląc się, zdobyłam 1 miejsce w Gminnym Konkursie Ortograficznym :D Czasem zdarza się, że nie wstawię przecinka, ale to bardzo rzadko :) Od razu mówię, że chciałabym być od metamorfoz makijażowych ;) Od kilku dni prowadzę bloga i są na nim (jak na razie) dwie metamorfozy. Robiłabym czasem konkursy (gdybym mogła), bo nie brakuje mi ani sd, ani sm. Jeżeli jednak nie dostanę się do tego, to proszę o inną 'robotę' :D Zawsze i do wszystkiego będę chętna.

    Mój blog z metamorfozami makijażowymi:
    http://transformations-on-stardoll.blogspot.com/
    Można zgłaszać się w zakładce "Kolejka". Byłabym wdzięczna ;)

    Pozdrawiam, szalonatylkoja1 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. Będę szczera, bo myślę, że to jest podstawa u redaktora - w domu jestem niestety dopiero o 17, ale mam czas w weekend i sądzę, że nadrobię pomysłami. Także w moim przypadku w grę wchodzą w tygodniu godziny po 17 oraz weekendy.
    Najbardziej mi zależy na interakcji z obserwatorami, tworzeniu atmosfery. Organizowanie oryginalnych konkursów, dyskusji itp. Myślałam też o takiej bazie "Napisz do mnie" (więcej zdradzę potem), bo w Stardoll na początku chodziło przecież głównie o zawieranie znajomości.
    Oprócz tego uwielbiam dekorować apartament, pomagać innym z ich problemami w wyglądzie doll, wyszukiwać perełek w najnowszych kolekcjach (szczególnie w meblach) i ich zastosowań, jak wiesz - zajmuję się też grafiką, plastyką oraz kocham kino.
    Podsumowując: najbardziej chciałabym się zająć interakcją z obserwatorami, a do tego 1,2 działy + ewentualnie do tego nowości w weekendy. Mogłabym się również zajmować wyglądem bloga (bannery itp. od paru miesięcy robię to dla Uzależnionych). Jestem potencjalnym dawcą tysięcy pomysłów (naprawdę, nie śpię w nocy, bo główkuję nad pomysłami), więc sądzę, że warto mnie wybrać.

    Pozdrawiam, wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brać ją!

      gdyby nie uzależnieni, chętnie bym sie zgłosiła.

      Usuń
    2. Lid świetnie pasuje na redaktora. Chętnie bym się zgłosiła, ale ja raczej nie dam rady z takim zadaniem.

      Usuń
  4. Mam na imię Sarah, a na stardoll można mnie znaleźć pod nickiem 'Kawa007'. Ja również byłabym chętna na posadę redaktora. Dlaczego? Mam naprawdę pełno czasu oraz chęci, kiedyś prowadziłam kilka takich blogów więc zdobyłam wtedy dość dużo doświadczenia, w stylu: robienie spoilerów czy jak sformułować posty o informacjach ze stardoll. Jeśli chodzi o hobby to uwielbiam tworzyć różne stylizacje oraz wykonywać makijaże. W takim razie na blogu mogłabym pisać o newsach, wyborach dnia, robić spoilery i od czasu do czasu wykonać może jakiś poradnik makijażu lub mini konkurs. Mam nadzieję, że pozytywnie rozważysz moje zgłoszenie.

    Serdecznie pozdrawiam, Kawa007.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Sylwia . Mam 13 lat . Jak prawie każda nastolatka interesuję się modą. Jestem zainteresowana tym blogiem i chciała bym być na nim redaktorką. Jeśli chodzi o barwność tekstu w postach ,niema z tym problemu .Uwielbiam pisać opowiadania o byle czym , nawet mogę o jednej ,rzeczy napisać bardzo bardzo dużo. A jeśli chodzi o ortografię również chodziłam na konkursy ortograficzne . Raz dostałam z tego 1(mama mi to ciągle przypomina) ale to było w pierwszej klasie. Kocham stylizacje a najbardziej je tworzyć i oceniać .Makijażem się specjalizuje . Mogła bym robić jakieś poradniki jak wykonać makijaż lub stylizację. O ,albo bym oceniała dzisiejsze cover girl i ncg jaki mają apartament, dol i czy zasłużyły . Mogła bym wykonywać metamorfozy .Szczerze jestem wszechstronna. ;) .Mam nadzieje ,że przyjmiesz mnie do grona redaktorów na swoim blogu i nie będzie żadnych problemów ...

    Pozdrawiam SylwiaKity
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Igor i bardzo chętnie podejmę się bycia redaktorem na takim blogu, z takimi ludźmi. Bardzo bym chciał być redaktorem zajmującym się np:przeglądem sklepów, robieniem stylizacji z nowymi rzeczami. W razie czego mogę też być od 'stylizacji weekendu', jeśli takowy konkurs będzie się odbywał :).

    Moje stylizacje znajdziesz na http://born-to-feel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Chciałabym robić stylizacje.
    Moje stylizacje na : s-t-y-l-i-z-a-c-j-e-sd.blogspot.com

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, moje imię to Natalia. Mam 13 lat.Długo zastanawiam się nad tym co napiszę, dzięki temu nie popełniam dużej ilości błędów (jak coś to zdarza mi się zapomnieć przecinka). Uwielbiam pracować na blogach, odrywa mnie to od rzeczywistości. Uczę się bardzo szybko, bloger opanowałam, posługuję się programem paint (ew gimp). Staram się pisać ciekawie i na temat (nie uciekać od niego hen daleko). Interesuje się modą i tańcem oraz pisaniem (opowiadań, wierszyków).
    W realnym świecie jestem nieśmiała i wstydzę się, nawet- moich ,,dzieł", więc są sobie spokojnie w pliku na komputerze i nic im nie przeszkadza. Wielką satysfakcją dla mnie byłoby pisanie z tobą Migo. Jako redaktorka zawarłabym wiele nowych przyjaźni.

    Pozdrawiam,
    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zajmować się czymkolwiek, byleby nie spojlerami. Nie lubię też nowości bo jest to nieco nudne.

      Usuń
  10. Jak już pisałam, pisać z tobą to marzenie, więc się zgłaszam.
    Jestem Kinga, na blogu mogę zajmować się wszystkim, tylko nie spoilerami. Interesuję się modą i muzyką. Mam 14 lat. Kocham tworzyć stylizacje i swoje włosy. Również dobrze projektuję, nie robię większych błędów ortograficznych. Na stardoll jestem od 2011r. Jestem idealistką, jeśli coś jest lekko krzywe, albo lekko zniszczone to dla mnie idzie do śmieci. Jestem przyjacielska i dziwna, Jednak chciałabym.


    FinalCarly

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, nazywam się Karolina. Na stardoll kryję się pod nickiem Alesha49,mam 14 lat i posiadam status royality który według mnie nic nie znaczy. Po mimo mojego młodego wieku, jestem osobą dojrzałą i sumienną. Mam 4 letni staż na stardoll, więc nie jestem amatorką. Wiele moich znajomych mówi o mnie że jestem 100% perfekcjonistką. Szczerze ? Nie przeszkadza mi to, ponieważ wiem że staram się wszystko dopiąć na ostatni guzik. Moją pasją jest moda, zawszę tworzę oryginalne stylizację, nie przejmuję się zdaniem innych chociaż nie można powiedzieć o mnie egoistką. Spotkałam się z opiniami że jestem dość kontrowersyjną ? Lecz ja w mojej doll, nie widzę nic dziwnego :)
    Zawszę dążę do celu, gdy mi się coś nie uda - nie przejmuję się tym i idę dalej.
    Powiem ci szczerze, że pisanie u twojego boku to jedna z przyjemniejszych rzecz jaka by mnie spotkała. Na blogu mogłabym się zająć HOT or NOT ponieważ wielokrotnie się tym zajmowałam i mam pewne doświadczenie. Lubię dodawać także stylizację, ponieważ nie są nudne a każda stylizacja stworzona przeze mnie jest inna. Mogłabym przeprowadzać wywiady, jestem osobą charyzmatyczną i wydaje mi się że rozmowa z ludźmi zupełnie mi nie znanymi jest jedną z lepszą i odznaczających mnie cech. W tygodniu jestem w domu od godziny 18:00 co nie znaczy że nie mam czasu na pisanie na blogu, ponieważ zawszę znajdę na to czas.

    Mam szczerą nadzieję, że pozytywnie rozpatrzysz moje zgłoszenie.
    Pozdrawiam, Alesha49 ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem Weronika mam 13 lat (prawie).Chętnie zajmę się nowościami, hot or not lub mini konkursami, ale prosiła bym o max 2 posady jeśli to możliwe :) Lubie pracować w grupie oraz zależy mi na dobrym kontakcie z obserwatorami bo to na blogu jest najważniejsze w końcu to dla nich robi się ten blog.Błędów nie popełniam, ale jeśli tak to małe praktycznie nie zauważalne.Nie będe więcej pisać bo chyba tyle ci potrzeba jak chciała byś się dowiadzieć czegoś więcej to pisz do mnie :)

    Pozdrawiam, BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej jestem Klaudia mam 14 lat. Z wielką chęcią pisałabym na twoim blogu. Uwielbiam robić makijaże i stylizacje więc chciałabym zajmować się jakąś z tych rzeczy. :) Nie wiem co jeszcze napisać. Jakby co zawsze możesz do mnie napisać np. w kg. a odpowiem na pytania ;)

    Pozdrawiam Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, Marycha(Gacuś)kłania się bardzo nisko i zgłasza pełną gotowość do działania. Jestem dziewczyną, pochodzę z Polski(podkarpackie).14 maja skończyłam 15 lat. Myślę,że na blogu przyda się taka osoba jak ja.
    Moim największym przyjacielem jest Czesław (kochana gitara płci męskiej która ma niezwykłą barwę i jest jedyna w swoim rodzaju). Wieczorami lubię się z nim "pobawić". Strasznie kocham odpowiadać na pytania, rozwiązywać czyjeś problemy i graficzyć. Lubię słuchać jak mi się ktoś wyżala czy coś :) Lubię czytać książki, oglądać seriale, filmy,słuchać muzyki.

    ~ marlesia111

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chce mi się, aleee... Z KĄD BIERZECIE CZCIONKI DO NAGŁÓWKOW?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rzeczami takimi jak pędzle/style/czcionki/tła jeśli wpiszesz szukane hasła po angielsku otrzymasz lepsze wyniki :)

      Usuń
    2. eeemmm... a jak je używać?! mam 8 nagłówków bez podpisu... mhm...

      Usuń
  16. Cóż, Kalafior to kobieta pracująca i żadnej pracy się nie boi, dlatego chciałaby się zgłosić.
    Co o mnie? Mocno elastyczna perfekcjonistka, do wszystkiego staram się podejść możliwie profesjonalnie, ale zawsze z odrobiną humoru. Dobra obserwatorka, zagorzała dokumentalistka, felietonistka o wątpliwie lekkim piórze, domorosły socjolog i filozof w kapciach. Zainteresowana wszystkim, zawsze i o każdej porze. Z uwagi na zdecydowane zwiększenie ilości mojego wolnego czasu chętnie podejmę się każdego zadania wymagającego choć odrobinę inwencji twórczej, obycia kulturalnego, krytycznego podejścia, ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalafiorek ? Hmm... nie wiem czy to ty, ale kiedyś chyba pisałaś ze mną u Estery co nie ? :D

      Usuń
  17. Zgłaszam się. Na stardoll jestem kasia55axe. Mam na imię Kasia i mam 13 latek. Od dawna marzyłam żeby pisać na blogu mogę podjąć każdy temat jestem osobą twórczą i ambitną, zawsze wykonuje swoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć, nazywam się Nikola, mam 13 lat (w sierpniu 14) i chciałabym pisać na "Polskim Stardoll'u". Umiem się obsługiwać bloggerem, z ortografią i interpunkcją również nie mam problemów. Codziennie po kilka godzin gram m.in. na stardoll. Staram się dać z siebie wszystko, aby blogi na ,których piszę (bądź pisałam) były jak najlepszej jakości.

    Mój numer gg - 24669098.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej (: Nazywam się Ania (: Mam prawie 16 lat. Bardzo bym chciała pisać na Twoim blogu, a mianowicie bardziej chodzi mi o dodawanie stylizacji, albo metamorfoz, jak by to było w ogóle możliwe (:

    .gruu69.

    OdpowiedzUsuń
  20. Siemankoo xd Jestem ... yy Migocia ale w necie używam mojego drugiego imienia czyli Magda :) (Migocia czyli Migonetta)nie żeby coś ale naprawdę tak mam na imię :) (tata mnie tak nazwał !! :} -.-) O kraj nie pytajcie bo ja nie polska :) Mam...17 lat? 18 lat ?! w sumie nie liczę ale jakoś tak 18 będę miała :) może 17 i pół ? nwm ale do rzeczy moje zainteresowania ?? kurde no.. trudno opisać..są one zróżnicowane raz takie a raz takie . na dzień dzisiejszy lubię co nieco graficzyć oraz pisać na blogu. obecnie prowadzę 7 swoich blogów a na 5 innych piszę ale nie są moje . moja pisownia jest nienaganna a zasób słów ogromnyyyyy. Zaiste nie znam wszystkich słów świata ale naprawdę umiem dużo. moje wykształcenie!! Rozszerzony polski oraz codziennie po 4 godziny lekcje muzyki i plastyki a potem lekcje hip hopu 3 godziny a następnie lekcja pianina,gitary,fletu poprzecznego a potem breakdance czy jak to si tam pisze . MASAKRA!! co jeszcze powiedzieć ... a mój nick na stardoll to lisi123star .


    lisi123star

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem Ania (Mów Anja, Nancy) Mam 15 lat i dobrze radzę sobie z ortografią. Jeśli pisanie tzw. emotkinonek na blogu będzie zakazane, nie ma problemu. Lubię grafikę komputerową (tworzyć) mam dużo czasu i chęci.

    Na stardoll: DziuniaPop

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć :D Mam na imię Piotrek i mam 17 lat. Na stardoll kryję się pod Nickiem Van_nessa11. Nie boję się podejmować trudnych wyzwań i każde swoje zadanie staram się wykonać jak najlepiej. Cenię sobie wszelką krytykę i uczę się na swoich błędach. Żadna tematyka nie jest mi obca.

    Pozdrawiam Van_nessa11

    OdpowiedzUsuń