20 czerwca 2013

Dla Accaro


Grafika z dwoma doll, pozy są z osobnych zdjęć (chyba zresztą widać) ale moją koncepcję zepsuł głupi Gimp, jak on tak mógł? Pierwszy raz mi się zdarza tak rozpikselowany element w postaci doll z przodu nagłówka :c Nie mogę tego przeżyć, ale nie wiele mogę zdziałać.
Co do tła, chciałam połączyć letnie kolory z czymś eleganckim. Stąd właśnie czarny napis owiany brązową chustą oraz fragment bańkowego tła.

Zapraszam również do podziwiana nowego bannera blogowego.


Stwierdziłam, że przecież przez blog przewija się tyle grafik, że rysowany nagłówek tylko odwracałby uwagę, stąd jedynie proste napisy.

13 komentarzy:

  1. Nie przepadam z tym wyglądem bloga. Tamten jakoś bardziej mi się podobał. A co do nagłówka to nie wiem, jakoś mi się kupy to wszystko nie trzyma. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne zmienię tło bloga (to tylko tak, żeby było) ale reszta zostaje ponieważ jak dla mnie nareszcie jest klimat :)

      Usuń
    2. Z białym tłem w poście już o wiele bardziej mi się podoba :)

      Usuń
  2. Tamten wygląd o niebo lepszy, nagłówek mi nie smakuje. :[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, raczej nic Ci na to nie poradzę, dzięki za opinię.

      Usuń
  3. Ten wygląd jest świetny wprowadza w cudowny nastrój. A nagłówek śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak uważam co do wyglądu bloga, pewnie jednak zmienię tło na białe.

      Usuń
    2. Migo nie zmieniaj, tak jest ślicznie :D

      Usuń
  4. łał, po lewej twarz mojego byłego, drugiego konta. skąd po takim czasie od zmiany tej twarzy, nadal ją masz lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, zapomniałam dopisać! Przepraszam. Ty mnie nie doceniasz haha. A twarz z pewnością, jeszcze wykorzystam, bo (jako, że to w zasadzie Twoja twarz, mówię to z trudem) ale naprawdę mi się podoba.

      Usuń
    2. nie musisz podpisywać, po prostu zdziwiłem się bo dość dawno już ją zmieniłem (czasami do niej wracam)

      Usuń
  5. Co do nagłówka to bez doll po lewej byłoby o niebo lepiej. Jak dla mnie wszystko psuje. Za to doll na pierwszym planie wygląda zjawiskowo *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie. Moim zdaniem ta doll po lewej ma za mala glowe jak na cialo ,i prawie wcale nie widac szyji. I sukienka jakos dziwnie wyglada. i moim zdaniem ta doll po lewej poprostu wyglada kiczowato. I nie chcialam cie jakos urazic. Inne twoje prace mi sie bardzo podobaja , ale ta nie zabardzo.

      Usuń