1 czerwca 2013

Migo się nudzi


spoiler następnego zamówienia

Po bardzo krótkiej (i raczej nieudanej) współpracy z blogiem Reserve Stardoll Migo się nudzi :c 
Migo marzy o stworzeniu wielkiej społecznościówki Stardoll w formie bloga. Tylko, że głupio tak zaczynać od zera, myślę, że korzystnie byłoby kupić jakiś blog i zgromadzić najlepszą kadrę redaktorską pod słońcem *-* zmienić nazwę bloga na coś fajnego i ... pisać.
A może lepiej jednak zacząć od zera i tworzyć własną historię od początku?
o.O

Co myślicie?
Jakieś koncepcje?
A może ktoś chętny do (wstępnej) współpracy?

20 komentarzy:

  1. Och,cudowny pomysł! Ja byłabym chętna, ale mogę sobie pomarzyc. Doświadczenie mam duże. c: Powodzenia!

    selena876Kitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy załatwię sprawy najbardziej organizacyjne (oprawa graficzna, jakieś podstawowe treści w zakładkach itp) będę szukała redaktorów i każdy będzie mógł zgłosić swoja kandydaturę :)

      Usuń
  2. Aw, kocham to cieniowanie!

    Co do blogów to zależy jaki dokładnie chcesz prowadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Blog typowo stardoll'owy jednak z bardziej rozwiniętymi funkcjami społecznościowymi. Nwm czy się uda ale chciałabym wytępić takie zachowania rodem z DirtyStardoll czyli - hejtujmy się nawzajem. Chodzi mi o ludzi z klasą i blog jako przyjemne miejsce spotkań (przy czekoladzie) :D

      Wizjonerstwo to podstawa -.-

      Usuń
  3. lepiej tworzyć własny blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że lepiej stworzyć własny blog i budować wszystko od podstaw. Jesteś dość rozpoznawalna, kilka reklam na większych blogach i podkreślenie, że to właśnie TWÓJ blog i szybko się rozkręci ;) Na pewno masz łatwiej od osób praktycznie anonimowych.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsa... rozpoznawalna? Chyba mi uciekło parę faktów...
      Ale tak, zapewne stworzę bloga od podstaw.

      Usuń
  5. Przyznam szczerze, że sama o tym nie dawno myślałam, ale w to trzeba ogromnego wkładu pracy i czasu. Chyba wtedy o grafice można zapomnieć, że o życiu nie wspomnę :/ Trzeba rozważyć za i przeciw, a potem się zastanowić czy to jest w ogóle warte tego całego zachodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również rozważałam to wszystko. Organizacja musi być tak dobra, że nawet jeśli któregoś dnia nie będę mogła czegoś zrobić będą osoby które mnie zastąpią.

      A z grafiką, to zawsze byłam i jestem zdania że jeśli tylko ma się chęci to wszystko można :)
      Aktualnie szkoda mi tylko tego, że masz (jak mniemam) zamkniętą kolejkę, ponieważ marzyłabym o PROFESJONALNEJ grafice a nie tym moim badziewiu :c

      Usuń
    2. Przepraszam, ale które to badziewie, bo nie zauważyłam? ;)
      Że o haśle "profesjonalna" nie wspomnę... Papier będę miała co najwyżej na plastyka, ale to dopiero za 3 lata.

      Usuń
  6. Według mnie super pomysł , z chęcią czytałabym twojego bloga :D Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ktoś może ma jakieś koncepcje na nazwę/adres? ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Ja bardzo chciałabym pisać :) Na twoim blogu ♥
    Chyba lepiej zaczynać od zera

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisać? Oczywiście ja mogę pisać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo chciałabym pisać :) Zawsze mam dużo czasu i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od początku, najlepiej.

    Pisać z tobą - marzenie.


    FinalCarly

    OdpowiedzUsuń
  12. mogłybyśmy razem pisać na blogu stardollktoreznamy.blogspot.com niegdyś bardzo sławny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może by tak stardollwithus.blogspot.com? Nowości, wyrażanie własnych opinii, może i stylizacje. Po prostu zacząć od podstaw,

    OdpowiedzUsuń
  14. Lepiej chyba zacząć od zera, bo wszystko sama możesz poukładać. Zresztą później jesteś bardziej zadowolona, że sama tyle osiagnelas ;) Śliczny płaszczyk. Nic dodać, nic ująć. Wiesz gdzie mogę znaleźć poradnik jak robić grafikę dla laika? Z czego ty korzystałaś? Proszę o odpowiedź, bardzo mi zależy :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń