29 czerwca 2013

Wielka licytacja!

Wiem, że mnóstwo blogów chciało ostatnio zamówić grafikę mojego autorstwa a ja z kolei mam dużo nagłówków które wykonałam a nie sprzedałam ich. Po co mają siedzieć w szufladzie jak można nimi ozdobić jakieś fajne miejsca w internecie.

To co licytujemy kochani?


 sprzedana!






 sprzedana!


Wszystkie adresy i napisy zostaną zmienione po zakończeniu. Proszę nie zapomnijcie o napisaniu swojego nicku.
Ceny wywoławcze wszystkiego to niewiarygodnie małe 5 sd i z wielką przyjemnością informuję, że nie zamierzam czekać na jakieś kolosalne ceny i grafiki zostaną sprzedane w naprawdę przystępnych cenach. TEGO  JESZCZE NIE BYŁO - spiesz się zanim ktoś sprzątnie Ci najlepsze :) 

Migonetta.

36 komentarzy:

  1. Niestety nie jestem superstar nie skorzystam ale jeżeli by było można w sm to bardzo chętnie

    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie jestem superstar nie skorzystam ale jeżeli by było można w sm to bardzo chętnie

    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie można za sm licytować?
    asklas11

    OdpowiedzUsuń
  5. To może ja zacznę, czwarta praca 5sd ;)

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałam do ciebie na gg w sprawie zamawiania grafiki. Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, pan Barnes jako Dorian Grey :>
    1 i 2 najciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza praca 5sd

    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 praca przypomina mi żyrafę o.O Nie licytuję, ale życzę wysokich ofert :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. I za tym zakończymy, podaj mi proszę adres bloga.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. ło ho ho ho.
    Nie tak szybko.
    Ja daje 40 sd za pierwszą prace :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. I na tym zakończymy, podaj mi adres bloga ja zmienię i coś zarezerwuję.

      Usuń
    2. Miszel do cb napisała w sprawie tego :3

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń