2 czerwca 2013

Ukryty Stardoll

(tło nie moje, z Da)
Mgliście wyszło, grafika nie jest najgorsza, ale sądzę, że bywały lepsze. Nie mam tu sobie za bardzo nic do zarzucenia jakoś tak wyszło. 


Teraz zabieram się za nagłówek dla bloga o którym ostatnio pisałam, dziękuję za zaaprobowanie pomysłu, później będę pilnie poszukiwać redaktorów i zaczynamy! Po długiej burzy mózgów z Syb (Kate-Tunstall) zdecydowałyśmy się na wybranie bardzo prostej nazwy mianowicie:  Polski Stardoll, a jako adres króciutkie: pl-sd.blogspot.com, szykujcie się, bo będzie się działo. Ostatnio mam jakąś chorobę wymyślania ciekawych konkursów i atrakcji dla przyszłych czytelników (z nagrodami nawet w postaci grafik), więc myślę że watro.

Myślałam również o tym, że zasadniczo są już w Polsce kolosalne blogi na które wszyscy zaglądają, ale coraz więcej upada niewłaściwie prowadzonych, a inne to totalne szambo. Chwilami szkoda słów. Wojny między redaktorami, o miejsca w składzie, potem o to kto ważniejszy, problemy z nagrodami, oszustwa. 

 Miejmy nadzieje że uda mi się wszystko dopiąć i nie skończy się na obietnicach idealnego zakątka. Nie no, musi wyjść.

Migo ♥

19 komentarzy:

  1. Oo, widzę że masz pełno chęci i energii skoro tak szybko się zdecydowałaś i już nad nim pracujesz. Oczywiście gdy tylko go otworzycie będę tam codziennie zaglądać. Grafika też mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać! A co do grafiki, to chyba twarz jest za szczupła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również nie mogę się doczekać :D może być ciekawie
    jak dal mnie to trochę za nisko osadziłaś głowę tej lace :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafika piękna, nie mogę doczekać się twojego bloga, bardzo chciałabym na nim pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą, migo ♥ A grafika jest naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że problem tkwi w kolorach i proporcjach fryzury w stosunku do głowy.
    Co do bloga, to po namyśle chyba chciałabym dołączyć. Widzę, że masz podobne poglądy, co do sposobu prowadzenia jak ja. Więcej integracji, a mniej głupot i kłótni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog bez kłótni... piękna idea, ale czy to się uda?

      Usuń
    2. Jak będzie atmosfera, a nie będzie prowokowania, to czemu nie? ;D

      Usuń
    3. Jak to śpiewa Bieber: 'Where would I be , if you didn’t believe | Believe…'

      Muszę jeszcze zgrać sporo rzeczy, zamówić reklamy na najkorzystniejsze terminy, potargować się tam gdzie się da :p Ponieważ naprawdę chciałabym aby ten blog był i n n y trzeba sporo się opisać na czym ta inność ma polegać, żeby ludzi zachęcić i pokazać że tak się da. Już co nieco zaczęłam i (bójcie się) bo w planie wprowadzone kary dla redaktorów (i właścicieli oczywiście) za niewłaściwe traktowanie czytelników oczywiście tylko w formie odrobiny dobrego humoru, nic co by krzywdziło. Hah, już nie mogę się doczekać wielkiej premiery. Coś co nie jest czczą obietnicą to to, że takiego bloga nie było.

      Usuń
    4. To Świetnie , już nie mogę się tego doczekać. Myślę, że taki blog na prawdę się przyda bo teraz wszędzie pełno kłótni i skandali. Na prawdę mam tego już trochę dosyć.

      Usuń
    5. Fajnie by to wyszloo moze haha, btw kocham believe :/

      Usuń
  7. Mmmm nie mogę się doczekać! *.* Blog pewnie będzie świetny, a grafika bardzo ładna. Jednak wolę jak rysujesz twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł z blogiem jest świetny :) Fajnie byłoby być w załodze ,ale to raczej nie możliwe ... ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :D i podoba mi się nazwa bloga :D będę zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, zapowiada się ciekawie. c:

    OdpowiedzUsuń
  11. taki blog to świetny pomysł :) niektóre z tych sławniejszych blogów szczerze mi się już przejadły, także czekam z niecierpliwością :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona odrobinę wygląda jakby była pijana, albo miałaby zaraz zwymiotować i podtrzymuje się tej poręczy, ale ogólnie to świetna praca.

    OdpowiedzUsuń