17 stycznia 2014

SANT


Cześć, na blogu znanego wszystkim konkursu SANT zawitał nowy wygląd. Jestem wielką zwolenniczką ogólnego pomysłu, ponieważ bardzo dobrze łączy się z obecną edycją. Jak wiecie mamy 4 grupy, każda jest przypisana do 4 pór roku. Stąd zadanie dla jurorów mających za zadanie zilustrowanie swojej części roku była naprawdę trafiona. Jeśli mam być szczera, to moja doll powstała jeszcze w starym roku, powróciłam w niej do dawno nie używanego cieniowania jasnymi kolorami. Większość grafiki to ciało modelki i przywiązałam do niego naprawdę dużo uwagi, jak (mam nadzieję) możecie zauważyć, występuje baaardzo dużo cieni, wszystko to aby uzyskać jak najlepszy efekt.

Oto wykonana przeze mnie wiosna:



A tak wygląda całość na blogu:



Dla jeszcze lepszego efektu oglądania może warto odwiedzić BLOGA?
Migonetta

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta wiosna, ale przez ten stanik i spódniczkę bardziej mi się lato przypomina. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też racja, ale polecono mi zachować kolor mojej grupy, jakim jest zielony i tym się najbardziej kierowałam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To świetnie! Postaram się trzymać tej techniki.

      Usuń
  3. Rzeczywiscie ciut letnio wyszlo, ale doll i calosc naprawde cudna, wielkie brawa!
    Stanowczo najlepsza z wszystki 4 pot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doll wygląda jak z teledysku Katy Perry do Roar, ale jest przepiękna! Masz talent. Może byłoby bardziej wiosennie, gdybyś dodała wianek? ;)

    OdpowiedzUsuń