22 stycznia 2014

Bo pisanie jest fajne


Cześć, wypoczywam w otoczeniu pięknego (wreszcie) zaśnieżonego krajobrazu i bawiąc się fotoszopką wpadłam na (jak zwykle) genialny pomysł. Otóż, zapragnęłam stworzyć przez tyle już lat układaną w mojej głowie blogową książkę, opowiadanie czy jak tam kto sobie woli, ale ilustrowane. Chociaż tak jak właśnie wspomniałam pomysł dojrzewał już bardzo długo, potrzebowałam teraz bohaterów. Postać jest narysowana praktycznie z głowy, bo chociaż posiłkowałam się pozą praktycznie tylko 'kształt' np. głowy czy włosów jest oryginalny, reszta to właściwie czysta improwizacja.



Dlaczego to piszę? Po pierwsze, aby Was trochę po-zanudzać jak zwykle, ale jeszcze dlatego, że potrzebuję imienia dla tej dziewczyny. Jakieś propozycje? :)

Edit: Słyszał już ktoś moje wycie? Przypomniało mi się właśnie, że miałam Wam już dawno to pokazać :) Piosenka z dedykacją dla Asi (bo kiedyś na jej blogu pierwszy raz ją usłyszałam), z 'Darów Anioła'.




(przypominam o trwającym do końca stycznia konkursie dla komentatorów, gdzie można wygrać grafikę mojego autorstwa)
Migonetta

27 komentarzy:

  1. Ja mam propozycje, Serena, bo ma taką tajemniczką mordkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Doddie, Eddie, Lotta, Gemma, Briella, Tiffany. ( Czekam aż założysz, na pewno będę czytać.<33 )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh... Może: Valentina, Marika, Freya, Vivian, albo Elena xD Zaesze mam problem z wymyślaniem imion :)
    PS: Ładnie śpiewasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhu dla mnie dedykacja :D Dary Anioła :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna twarz!!! Twoje grafiki po prostu kocham. śliczny głosik. No na imionach się nie znam, ale może Klaudia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nam wyglada na Sibhon - irlandzka wersja Joanny/Janiny (jakos tak), czyt.
    Sziwon.
    Pomysl super, czekamy!

    Co za pioseneczka z cudnego filmu? Nie tylko my to uwielbiamy? Na telefonie nie dziala ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego czasu czytając twoje komentarze zastanawiam się, czy masz rozdwojenie jaźni czy po prostu tym kontem zarządzają dwie osoby które piszą komentarze razem (po piszesz w liczbie mnogiej) xd

      Usuń
    2. Bo to są 2 osoby, tj. bliźniaczki ;)

      Usuń
    3. Haha, dokładnie. Raz piszemy w poj., a raz w mnogiej :)

      Usuń
    4. hhah teraz wszystko jest jasne xd

      Usuń
  7. Uwielbiam tę piosenkę, a w Twoim wykonaniu nabrała ogromnej lekkości, bardzo mi się podoba Twój cover! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Twarz jest ładna.
    Ale ty ładnie śpiewasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skopiowała twoje tło ;x http://www.sttardollimy.blogspot.com/2014/01/przyjme-zamowienia.html?showComment=1390727299151&m=1#c868511540272570912

    OdpowiedzUsuń
  11. It´s a very beautiful face!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chloe, Violet (czyt. Wajolet), Effy :)

    OdpowiedzUsuń